dziki. Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Cześć! Mam b5 2000r. 1.9 TDI 115km AVANT i mam problem z licznikiem. Muszę go wymienić bo się chyba nie naprawi. I pytanie jakim licznikiem mogę go zastąpić żeby wszystko działało i pasowało??
Danny Way Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 musi być od diesla napewno, nie wiem jak z tymi dodatkowymi dwoma zegarami czy dzialaja jak miales bez, ale napewno masz immobilizer w zegarach wiec bedzie trzeba programować kluczyk
flex78 Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Ja założyłem z A6 C5 z 2002 roku i wszystko śmiga, oczywiście wskazanie paliwa na odwrót i brak info otwartych drzwi, poza tym wszysko hula, mój numer licznika to 4B0 920 900 Q, półfis Cześć! Mam b5 2000r. 1.9 TDI 115km AVANT i mam problem z licznikiem. Muszę go wymienić bo się chyba nie naprawi. I pytanie jakim licznikiem mogę go zastąpić żeby wszystko działało i pasowało??
puzzel1 Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Ja założyłem z A6 C5 z 2002 roku i wszystko śmiga, oczywiście wskazanie paliwa na odwrót i brak info otwartych drzwi, poza tym wszysko hula, mój numer licznika to 4B0 920 900 Q, półfis Cześć! Mam b5 2000r. 1.9 TDI 115km AVANT i mam problem z licznikiem. Muszę go wymienić bo się chyba nie naprawi. I pytanie jakim licznikiem mogę go zastąpić żeby wszystko działało i pasowało?? a jak ma sie sprawa z immo?
Kuba A4 Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 do licznika trzeba pin i wtedy trzeba do niego zaadoptować kluczyki
flex78 Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Dokładnie tak jak piszesz do licznika trzeba pin i wtedy trzeba do niego zaadoptować kluczyki
puzzel1 Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 a skad ten wlasnie pin wytrzasnac? bo czesto jest razem z licznikiem, tylko nie wiem skad sprzedajacy go biora :?:
Steve Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Też interesuje mnie swap licznika do mojej B5 z C5. Obecnie mam licznik "Jagger", jest to 1/2 FIS bez voltomierza i wskaźnika temp. oleju. i chciałbym przejść na pełen FIS. Chciałbym właśnie taki z A6 C5, bo jest całkowicie "poliftowy" (m.in. ma elektroniczny zegar). Będzie pasował? O co chodzi z tym odwrotem paliwa?
flex78 Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Wszysko Ci będzie hulało na 100% jeżeli założysz też półfis (miałem taki sam licznik jak ty), co do paliwa to jak zalejesz pełny bak to będzie ci pokazywał rezerwę i w maiłe ubywania paliwa w zbiorniku na zegrach będziesz miał pełniejszy bak Też interesuje mnie swap licznika do mojej B5 z C5. Obecnie mam licznik "Jagger", jest to 1/2 FIS bez voltomierza i wskaźnika temp. oleju. i chciałbym przejść na pełen FIS. Chciałbym właśnie taki z A6 C5, bo jest całkowicie "poliftowy" (m.in. ma elektroniczny zegar). Będzie pasował? O co chodzi z tym odwrotem paliwa?
Danny Way Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Panowie a o jakim z c5 mowa przed czy po lifcie. Ja mam taki liczniczek z przed lifta to ma podłączenie takie jak w a4 przedliftem czyli dwie podlóżne wtyczki i jedna taka mniejsza i do a4 po lifcie mi nie pasuje bo tam są trzy podłóżne (na chwile podłączyłem to widziałem właśnie że mi full paliwo pokazywało), a z polifta c5 będzie mi pasował?
fafi Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 Zarówno a4 przed liftem i a6 przed liftem (analogowy zegarek) mają 2x32pin +1x20pin, a a4 i a6 po II lifcie (cyfrowy zegarek) mają 3x32pin . Tak jak piszesz niezależnie już czy przedlift czy polift to z a6 wskazanie paliwa będzie odwrotne, ale da się to załatwić (jest gdzieś na forum opis). A do założyciela tematu - od biedy możesz go zastąpić praktycznie każdym innym(nawet z przedlifta ale to mija się z celem bo brzydszy i wtyki by trzeba było przerabiać). Może być od benzyny anglika nawet skoro masz swoje tarczki (tylko wtedy trzeba wgrać wsad licznika nowy, a do tego jest potrzebny interface specjalny). Jeśli nie chcesz zmieniać przy okazji licznika na taki z pełnym fisem, to mam na zbyciu właśnie licznik 8D0920900, pół fis, diesel, europa, z pinem i mogę Ci przebieg w nim ustawić na właściwy z tym że jest on bez tarczek, ale w 100% sprawny (zmieniałem na pełen fis angielski benzyne i zabrałem od niego tarczki )
dziki. Opublikowano 6 Marca 2012 Autor Opublikowano 6 Marca 2012 Zarówno a4 przed liftem i a6 przed liftem (analogowy zegarek) mają 2x32pin +1x20pin, a a4 i a6 po II lifcie (cyfrowy zegarek) mają 3x32pin . Tak jak piszesz niezależnie już czy przedlift czy polift to z a6 wskazanie paliwa będzie odwrotne, ale da się to załatwić (jest gdzieś na forum opis). A do założyciela tematu - od biedy możesz go zastąpić praktycznie każdym innym(nawet z przedlifta ale to mija się z celem bo brzydszy i wtyki by trzeba było przerabiać). Może być od benzyny anglika nawet skoro masz swoje tarczki (tylko wtedy trzeba wgrać wsad licznika nowy, a do tego jest potrzebny interface specjalny). Jeśli nie chcesz zmieniać przy okazji licznika na taki z pełnym fisem, to mam na zbyciu właśnie licznik 8D0920900, pół fis, diesel, europa, z pinem i mogę Ci przebieg w nim ustawić na właściwy z tym że jest on bez tarczek, ale w 100% sprawny (zmieniałem na pełen fis angielski benzyne i zabrałem od niego tarczki ) Prześlij mi jakieś fotki tego licznika i cały nr jak masz jakaś literka jest na końcu? I za ile jak coś go oddasz?
fafi Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 tak dalej go mam, podaj maila to podeśle fotki, nr to dokładnie 8D0920900 dalej nie ma żadnej literki, nr vdo to: 110.008.938/001 aha i posiada on zegarek satelitarny(DCF) i jest z grudnia 99r. Oddam za, hmmm.... 100zł ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się