Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Jak to jest z tym sterownikiem 028 906 021CE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Mam pytanie od dluzszego czasu sie glowie.Poniewaz w 90% przypadkach gdy wystepuje przeladowanie przy w/w ECU log wyglada tak jak ponizej.Czemu nie wpadnie w tryb awaryjny,tylko odcina,idzie,odcina,idzie.W zasadzie spotkalem 2 logi w ktorych odcinal szedl,az wkoncu wpadl w tryb awaryjny

W/W usterce towarzyszy blad

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)28-00 - Short to B+

Zauwazylem ze gdy wystepuje sterownik 028 906 021GN(czyli ten ktory obsluguje juz 011BS) nie ma takiego zjawiska.Moze mi to ktos wytlumaczyc logicznie.

5.65 2856 2295.0 2509.2 85.3

6.05 2877 2295.0 2529.6 88.9

6.46 2919 2295.0 2539.8 92.0

6.86 2940 2295.0 2560.2 94.4

7.25 2961 2295.0 2570.4 94.4

7.64 3003 2295.0 2570.4 94.4

8.03 3045 2295.0 2570.4 94.4

8.43 3066 2295.0 2570.4 94.4

8.83 3087 2295.0 2570.4 94.4

9.24 3108 2295.0 2570.4 94.4

9.64 3150 2295.0 2570.4 94.4

10.05 3171 2295.0 2570.4 94.4

10.45 3192 2295.0 999.6 92.4

10.86 3192 2295.0 999.6 92.4

11.27 3192 2295.0 1846.2 44.6

11.67 3213 2295.0 1805.4 47.8

12.08 3192 1550.4 2172.6 94.4

Opublikowano

stary wątek, ale tez sie podłączam, czy ktos potrafi to wytłumaczyć?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...