vauxhall95 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Witam.Mam pytanie od dluzszego czasu sie glowie.Poniewaz w 90% przypadkach gdy wystepuje przeladowanie przy w/w ECU log wyglada tak jak ponizej.Czemu nie wpadnie w tryb awaryjny,tylko odcina,idzie,odcina,idzie.W zasadzie spotkalem 2 logi w ktorych odcinal szedl,az wkoncu wpadl w tryb awaryjny W/W usterce towarzyszy blad 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)28-00 - Short to B+ Zauwazylem ze gdy wystepuje sterownik 028 906 021GN(czyli ten ktory obsluguje juz 011BS) nie ma takiego zjawiska.Moze mi to ktos wytlumaczyc logicznie. 5.65 2856 2295.0 2509.2 85.3 6.05 2877 2295.0 2529.6 88.9 6.46 2919 2295.0 2539.8 92.0 6.86 2940 2295.0 2560.2 94.4 7.25 2961 2295.0 2570.4 94.4 7.64 3003 2295.0 2570.4 94.4 8.03 3045 2295.0 2570.4 94.4 8.43 3066 2295.0 2570.4 94.4 8.83 3087 2295.0 2570.4 94.4 9.24 3108 2295.0 2570.4 94.4 9.64 3150 2295.0 2570.4 94.4 10.05 3171 2295.0 2570.4 94.4 10.45 3192 2295.0 999.6 92.4 10.86 3192 2295.0 999.6 92.4 11.27 3192 2295.0 1846.2 44.6 11.67 3213 2295.0 1805.4 47.8 12.08 3192 1550.4 2172.6 94.4
fusse Opublikowano 1 Stycznia 2012 Opublikowano 1 Stycznia 2012 stary wątek, ale tez sie podłączam, czy ktos potrafi to wytłumaczyć?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się