jarko Opublikowano 18 Marca 2008 Opublikowano 18 Marca 2008 Witam Przeszukałem prawie całe forum i nigdzie nic nie znalazłem na ten temat Jak rano odpalam autko to prawie że od kopa, jeden obrót to max. Natomiast jeżeli już złapie temp. no to go muszę troszkę pomęczyć 3-4 obroty... Czego to może być przyczyna, bo jak na moje doświadczenia z dieslami to raczej nie świece, więc co ? zle szukales] http://www.a4-klub.pl/smf/silniki_diesla/b5_afn_dziwne_odpalanie_silnika_jak_jest_cieplo-t8749.0.html;highlight=ciepło Dziękuję chociaż nie wiem komu... Niestety FAQ nie działa...
bartek213 Opublikowano 18 Marca 2008 Opublikowano 18 Marca 2008 sprawdz kat wtrysku, istnieje tez mozliwosc ze pompa wtryskowa sie konczy
dziuniek Opublikowano 18 Marca 2008 Opublikowano 18 Marca 2008 prawdopodobnie masz to samo co ja kiedyś miałem pompa wtryskowa do regeneracji albo kat wtrysku przestawiony
jarko Opublikowano 18 Marca 2008 Autor Opublikowano 18 Marca 2008 jeżeli kąt wtrysku to nie najgorzej, ale jeżeli to pompa... Wiecie może jakie koszta ? Czy kupować wówczas jakąś regenerowaną ? Czy lepiej nową ? I jeżeli to pompa to czy nie powinno być jeszcze jakiś innych objawów ?
bartek213 Opublikowano 18 Marca 2008 Opublikowano 18 Marca 2008 jesli to bedzie pompa to oddaj swoja do regenacji do jakiegos pozadnego zakladu, jesli to bedzie pompa nie bedzie zadnych inny objawow niestety
dziuniek Opublikowano 19 Marca 2008 Opublikowano 19 Marca 2008 najlepiej podłącz po vaga i zobaczysz co wypluje ja za regeneracje pompy wtryskowej płaciłem w serwisie boscha ze wszystkim z montażem i naprawą 1700żł gwarancja 2 lata może taniej znajdziesz ale ja wolałem pewne źródło bo pompa wtryskowa to ważny element i na tym się nie da oszczędzić
Wihajster Opublikowano 19 Marca 2008 Opublikowano 19 Marca 2008 sprawdz kat wtrysku, istnieje tez mozliwosc ze pompa wtryskowa sie konczy kąt wtrysku nie ma nic do zapalania na ciepło prawdopodobnie pompa juz nie domaga i jedyny ratunek naprawa jej lub tansze optymalne wyjscie podjechac do tunera na myk w sofcie zwiekszajac dawke rozruchowa
spanky Opublikowano 19 Marca 2008 Opublikowano 19 Marca 2008 sprawdz kat wtrysku, istnieje tez mozliwosc ze pompa wtryskowa sie konczy kąt wtrysku nie ma nic do zapalania na ciepło prawdopodobnie pompa juz nie domaga i jedyny ratunek naprawa jej lub tansze optymalne wyjscie podjechac do tunera na myk w sofcie zwiekszajac dawke rozruchowa i tej diagnozy bym sie trzymal ...
jarko Opublikowano 19 Marca 2008 Autor Opublikowano 19 Marca 2008 Pytałem dzisiaj znajomego, który też miał taki problem, tyle że w skodzie felicii. W Siewierzu zrobił mu to koleś, trwało to dzień i kosztowało 100zł. Niestety nie powiedział mu co się dokładnie stało, tylko że była to kwestia regulacji. Czyli generalnie jak ? Najpierw zwiększyć w sofcie dawkę rozruchową i rozglądać się powoli gdzie naprawiać pompę, czy od razu dawać ją do szpeca :?:
Wihajster Opublikowano 20 Marca 2008 Opublikowano 20 Marca 2008 Pytałem dzisiaj znajomego, który też miał taki problem, tyle że w skodzie felicii. W Siewierzu zrobił mu to koleś, trwało to dzień i kosztowało 100zł. Niestety nie powiedział mu co się dokładnie stało, tylko że była to kwestia regulacji. Czyli generalnie jak ? Najpierw zwiększyć w sofcie dawkę rozruchową i rozglądać się powoli gdzie naprawiać pompę, czy od razu dawać ją do szpeca :?: zanim ta pompa wysiadzie po zwiekszeniu dawki rozruchowej to ty jeszcze pojezdzisz kilka lat i nastepny klijent jeszcze ze 100 k
jarko Opublikowano 21 Marca 2008 Autor Opublikowano 21 Marca 2008 to jeszcze ostatnie pytanko: jeżeli bym chciał chipować teraz autko, to także się nie obawiać i zwiększać dawkę w sofcie, czy w takim przypadku już robić coś z pompą :?:
baskecior Opublikowano 22 Marca 2008 Opublikowano 22 Marca 2008 to jeszcze ostatnie pytanko: jeżeli bym chciał chipować teraz autko, to także się nie obawiać i zwiększać dawkę w sofcie, czy w takim przypadku już robić coś z pompą :?: Ocena nalezy do chiptunera. Mój AFN`ek tez ma słabą pompę, ale resztę zdrową i dostał wiruska. Na razie (odpukać) wszystko ok.
stramian Opublikowano 24 Marca 2008 Opublikowano 24 Marca 2008 najlepiej podłącz po vaga i zobaczysz co wypluje ja za regeneracje pompy wtryskowej płaciłem w serwisie boscha ze wszystkim z montażem i naprawą 1700żł gwarancja 2 lata może taniej znajdziesz ale ja wolałem pewne źródło bo pompa wtryskowa to ważny element i na tym się nie da oszczędzić ZA tą cene kolego to ci niewiele w tej pompie powymieniali napewno połowe gratow w pompie masz starych 1200 kosztuje sam korpus pompy a gdzie reszta wiec nie mow ze masz pompe po regeneracji bo masz tylko usuniętą usterke w niej i tyle.
dziuniek Opublikowano 24 Marca 2008 Opublikowano 24 Marca 2008 ZA tą cene kolego to ci niewiele w tej pompie powymieniali napewno połowe gratow w pompie masz starych 1200 kosztuje sam korpus pompy a gdzie reszta wiec nie mow ze masz pompe po regeneracji bo masz tylko usuniętą usterke w niej i tyle. to dobra niech ci będzie jeżeli tak sądzisz
marewel Opublikowano 24 Marca 2008 Opublikowano 24 Marca 2008 Próbował ktoś zwiększyć dawkę rozruchowa,jakie efekty?
krzysiek23 Opublikowano 24 Marca 2008 Opublikowano 24 Marca 2008 najlepiej podłącz po vaga i zobaczysz co wypluje ja za regeneracje pompy wtryskowej płaciłem w serwisie boscha ze wszystkim z montażem i naprawą 1700żł gwarancja 2 lata może taniej znajdziesz ale ja wolałem pewne źródło bo pompa wtryskowa to ważny element i na tym się nie da oszczędzić ZA tą cene kolego to ci niewiele w tej pompie powymieniali napewno połowe gratow w pompie masz starych 1200 kosztuje sam korpus pompy a gdzie reszta wiec nie mow ze masz pompe po regeneracji bo masz tylko usuniętą usterke w niej i tyle. ale on niema pompy od silnika 2,5 vp44 tylko od AFN,a regeneracja polega na zrobieniu tego co jest uszkodzone....wiec te 1700 to jest duzo
jarko Opublikowano 24 Marca 2008 Autor Opublikowano 24 Marca 2008 Sprawdziłes ten kąt wtrysku? Święta przecie były Może jak znajdę chwilkę to w tygodniu podjadę do jakiś szpeców mi zobaczę co mi powiedzą... A Vagiem dopiero w niedzielę na spociku się sprawdzi to napiszę co wyjdzie.
baskecior Opublikowano 25 Marca 2008 Opublikowano 25 Marca 2008 najlepiej podłącz po vaga i zobaczysz co wypluje ja za regeneracje pompy wtryskowej płaciłem w serwisie boscha ze wszystkim z montażem i naprawą 1700żł gwarancja 2 lata może taniej znajdziesz ale ja wolałem pewne źródło bo pompa wtryskowa to ważny element i na tym się nie da oszczędzić ZA tą cene kolego to ci niewiele w tej pompie powymieniali napewno połowe gratow w pompie masz starych 1200 kosztuje sam korpus pompy a gdzie reszta wiec nie mow ze masz pompe po regeneracji bo masz tylko usuniętą usterke w niej i tyle. ale on niema pompy od silnika 2,5 vp44 tylko od AFN,a regeneracja polega na zrobieniu tego co jest uszkodzone....wiec te 1700 to jest duzo Jesli kolega dostał niebotyczny rabat na części a robotę wykonano za friko, jestem w stanie uwierzyć w 1700 PLN. Same graty potrzebne do remontu kosztują prawie 2 kPLN, nie mówiąc o robocie. U mnie w okolicy taka usługa kosztuje 2700-3000 PLN.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się