Pawu Opublikowano 19 Marca 2008 Opublikowano 19 Marca 2008 Mam 2 krótkie pytania: Z tego co zaobserwowałem w silniku AEB znajdują się 2 czujniki ciśnienia oleju jeden w podstawie filtra drugi jak by z tyłu silnika - za co te poszczególne są odpowiedzialne (za jaki zakres pracy) i jakie dokładnie powinny być jeśli chodzi o zakres pracy w AEB (bary)? bo nie wiem czy mam odpowiednie a walczę z kontrolką oleju. Pozdro.
szogun0 Opublikowano 19 Marca 2008 Opublikowano 19 Marca 2008 Jeden jest od niskiego ciśnienia, drugi to przełącznik wysokiego ciśnienia, dla obrotów silnika powyżej 3000 rpm
Pawu Opublikowano 19 Marca 2008 Autor Opublikowano 19 Marca 2008 Ten z tyłu silnika jest od niskiego ciśnienia? Ja mam zakres na nim od 1.2 - 1.6 Bar taki ma być? aha i jak mi kontrolka miga a nie brzęczy co to to oznacza? chwilowy brak ciśnienia? wyłącza się po chwili niezależnie cy zmieniam obroty silnika czy nie.
szogun0 Opublikowano 19 Marca 2008 Opublikowano 19 Marca 2008 Podjedź do warsztatu i sprawdź manometrem ciśnienie oleju w silniku, rzeczywiste. A nie pokazywane przez czujniki. To wyjaśni sprawę.
Pawu Opublikowano 19 Marca 2008 Autor Opublikowano 19 Marca 2008 Ciśnienie jest w granicach 1-1,2 bara bieg jałowy a na wysokich w granicach 6-7 . Czujnik oleju wymieniony na nowy. Czytłem wszystkie wątki o kontrolce i to by wyglądało na winę zaworu zwrotnego przy pompie. Po odjęciu gazu ciśnienie płynnie wolno spada nie ma jakiś gwałtownych skoków.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się