Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRB] Nowsze pali więcej niż starsze?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Swego czasu też miałem takie myśli, ale jak porównałem masę mojej starej b5 i aktualnej b7 (różnica coś chyba z 200-300kg), a ponadto szerokości opon (15/195 do 17/235) to przestałem się zajmować duperelami heheh. Pali to pali, ma jechać to ma palić i już. :evil:

ta sama buda, to samo zawieszenie, skrzynie biegow a nawet tapicerka tylko silnik nowy (exeo 2,0tdiCR) - ktory tak dalego od PDka nie jest bo w glownej mierze dostal nowa glowice oraz inny (CR) system zasilania i wzrosla moc, poprawa jakosci spalin i spadek sredniego spalania chyba o pol litra (czary z mleka)

Jak widac PDki sa zwyczajnie paliwozerne (nie zmienia to faktu, ze pol litra przy ogolnych kosztach utrzymania samochodu to temat do zmartwien dla tych co nie maja prawdziwych w zyciu problemow i szukaja czegos by sie pomartwic...tyle, ze nie ma co tu sie jedynie waga zaslaniac)

To zaden wstyd miec nieekonomiczne auto... mam 2.5v6tdi w automacie :>

Pozdrawiam,

Przemek

Opublikowano

może problem wcale nie tkwi w nowych silnikach, tylko w jakości polskiego paliwa ON :gwizdanie:. Audi robi swoje pomiary na paliwie b.dobrej jakości i na tej podstawie wyniki spalania mogą być bliskie tych, które podaje sam producent :cool1:. A w Polsce przeciętny użytkownik zalewa najtańszy ON do auta i potem mu wychodzi wyższe spalanie, albo po prostu robi mniej km na pełnym zbiorniku i widzi to tak, że nowe auto pali więcej niż stare. Nowe siliniki są bardzo wyczulone na paliwo złej jakości :hi: Pozdro!

Opublikowano

może problem wcale nie tkwi w nowych silnikach, tylko w jakości polskiego paliwa ON

Emil ma w 100% racje, bedac na wakacjach w Polsce mój silnik potrzebowal o litr więcej na setke, niż w Anglii.

Tankując w Dover przed promem spokojnie dojeżdżam do naszej granicy. W drodze powrotnej tankując przed naszą granicą, często musze dotankowac we Francji bo nie dojade na prom.

Opublikowano

To zaden wstyd miec nieekonomiczne auto...

no chyba że robisz w jednym zakładzie ze 20 osobami które zarabiają tyle samo to wtedy wiadomo że temu co 1/4 wypłaty pochłania dojazd nic na życie nie zostaje i na nowe auto też nie odłoży...

Opublikowano

bezwietrzny dzien, wylaczyc ogrzewanie, swiatla, radio, nawiew, jechac na tempomacie stala predkoscia 90km/h z zamknietymi szybami na kapciach o seryjnej szerokosci.., nie przyspieszac, nie zwalniac i pewnie bedzie podobnie jak w katalogu (czyli niestety nigdy w praktyce)

kolega co jezdzi cysterna mowi, ze dokladnie to samo leje do wszystkich stacji niezaleznie czy to stacja markowa czy lokalnego Henia.... jedynie paliwa "te lepsze typu vpower" sa z /ich/ wlasnych zrodel...

Tankowalem wiele razy w Austrii (najczesciej ostatnia stacja przed granica z pepikami w strone Brna) i nie zauwazylem zadnych z tego tytulu pozytywow

Pozdrawiam,

Przemek

Opublikowano

a miałeś kiedyś w baku niemieckiego diesla ale nie takiego z NRD tylko spod Frankfurtu?

poniewaz swego czasu spedzilem 2.5 roku (jezdzac co tydzien - najczesciej latajac ale wiele razy tez autem) w ffm to "zdarzylo mi sie" tankowac niemieckie paliwo

Pozdrawiam,

Przemek

Opublikowano

i jak spalanie?

nie zauwazylem roznic

Opublikowano

i jak spalanie?

nie zauwazylem roznic

weź pod uwagę że w Niemcach prujesz autobana 140 km/h a w Polsce nawet na autobanie ciągle remonty przez co auto pali trochę mniej.

Opublikowano

i jak spalanie?

nie zauwazylem roznic

weź pod uwagę że w Niemcach prujesz autobana 140 km/h a w Polsce nawet na autobanie ciągle remonty przez co auto pali trochę mniej.

zapomnialem napisac.... nie jestem blondynka i nie traktuj tak mnie tylko dlatego, ze przeswiadczony jestes ze tam paliwo od razu 1l oszczednosci w zuzyciu daje (to mit jak wiele innych opartych o kompleksy polskie)

Jezdzilem sluzbowo calkiem sporo po DE tankujac zarowno w PL jak i DE, przepalajac wache zatankowana w DE na terenie Polski jak i odwrotnie jezdzilem autami benzynowymi jak i dieslami roznych marek :hi:

Pozdrawiam,

Przemek

Opublikowano

i jak spalanie?

nie zauwazylem roznic

weź pod uwagę że w Niemcach prujesz autobana 140 km/h a w Polsce nawet na autobanie ciągle remonty przez co auto pali trochę mniej.

zapomnialem napisac.... nie jestem blondynka i nie traktuj tak mnie tylko dlatego, ze przeswiadczony jestes ze tam paliwo od razu 1l oszczednosci w zuzyciu daje (to mit jak wiele innych opartych o kompleksy polskie)

Jezdzilem sluzbowo calkiem sporo po DE tankujac zarowno w PL jak i DE, przepalajac wache zatankowana w DE na terenie Polski jak i odwrotnie jezdzilem autami benzynowymi jak i dieslami roznych marek :hi:

Pozdrawiam,

Przemek

sorry przemek4net, ale nie mogę się z tobą zgodzić, jak jadę do domu z DE do PL 1200km (mieszkam niedaleko Frankfurtu/Menem) to zrobię tą trasę na jednym zbiorniku niemieckiego paliwa :naughty: Oczywiście bez żadnych szaleństw typu 200km/h itp... Normalna jazda do 140km/h/. Natomiast jak wracam do domu z PL do DE to niestety brakuje mi tej wachy i muszę się dotankować, także znam to sam z autopsji :wink4: Ponadto tu w DE nie musze dolewać żadnych środków do czyszczenia wtrysków, jakie polecają niektórzy koledzy :hi: pozdro!

Opublikowano

Ponadto tu w DE nie musze dolewać żadnych środków do czyszczenia wtrysków, jakie polecają niektórzy koledzy :hi: pozdro!

sorry przemek4net, ale nie mogę się z tobą zgodzić, jak jadę do domu z DE do PL 1200km (mieszkam niedaleko

teraz jezdze duzo do Austrii... tankuje w PL na pierwszej lepszej stacji.... jade do AT, wracam i nawet rezerwa sie nie zapala (nie autem z podpisu - exeo 2.0tdiCRem.., passat za duzo zre - na niemieckiej ropie jak wracalem z ffm gdzie go kupilem zjadl mi 8 srednio na 100... a mialo byc tak ekonomiczne paliwo)

nigdy nie dolewalem zadnych srodkow do czyszczenia wtryskow a mam ntego klekota

Pozdrawiam,

Przemek

Opublikowano
passat za duzo zre - na niemieckiej ropie jak wracalem z ffm gdzie go kupilem zjadl mi 8 srednio na 100... a mialo byc tak ekonomiczne paliwo

może miałeś coś zepsute :decayed: a tak na marginesie to nikt nie powiedział, że niemieckie paliwo jest ekonomiczne tylko bardziej wydajne :wink4: pozdro!

Opublikowano
passat za duzo zre - na niemieckiej ropie jak wracalem z ffm gdzie go kupilem zjadl mi 8 srednio na 100... a mialo byc tak ekonomiczne paliwo

może miałeś coś zepsute :decayed: a tak na marginesie to nikt nie powiedział, że niemieckie paliwo jest ekonomiczne tylko bardziej wydajne :wink4: pozdro!

jak sie popsulo? to jest niemozliwe.. przeciez jezdzilo na niemieckim paliwie :shocked:

....polskie rafinerie eksportuja wache tez do innych krajow... i na tej liscie tez sa Niemcy (wiec moze to niemieckie paliwo z Polski przyjechalo... podobnie jak wiele "niemieckich" rzeczy lacznie z 20% ich reprezentacji narodowej w pilce noznej)

Pozdrawiam cieplo z deszczowego dzis Wiednia,

Przemek

P.S.

nie bede tankowal tutaj... wachy mam wystarczajaco na powrot a sprawdzone empirycznie, ze wozidlo oszczedniejsze na austryjaskiej (podobnie jak i niemieckiej) wachie nie jest

Opublikowano

Spalanie hmmm. :mysli: dluga trasa(anglia- polska) wyszlo 5.3l :> spokojna jazda od 120-150km/h . Następny pomiar miałem przy różnych prędkościach bylo i nawet 200km/h przez pare min (na prom się śpieszylem )wyszło mi 6l. (opony zimowe 205/55/16) :( . No i miasto hmm i tu już jest trochę problem bo od 7-8,5l. ale na koalch 235/40R18 a różnica jest i to bardzo odczuwalna.Dlatego moim zdaniem na spalanie ma wpływ wiele czynnnikow np.:temp powietrza,ogumienie,no i kultura jazdy oczywiscie i na jakich odcinakach krótkie czy długie. :> .Możliwe że mozna i zejśc niżej jeżeli wyłączymy klime i radio ale nie jestem osobą cierpliwą i bez radia nie pojade za daleko :gwizdanie:. najlepsza metoda żeby porównać spalanie kilku aut jest poprostu spotkać sie na trasie zatankować full i jechac 100km ta samą predkoscią i pozniej dolać ubytek paliwa na full(do 3 odcięć) i wtedy porównać spalanie. Dlatego uważam że jak ci pali mało to sie poinieneś cieszyc a jak za dużo to się musisz przyzwyczaić :>

Opublikowano

To może teraz takie pytanko, jeżdżę A4B7(2.0 140KM) w AUTOMACIE mieszana jazda miasto (Warszawa niestety) trasa, spalanie wynosi ok 7,5-8 L. bez jakiegoś oszczędzania, w Warszawce w korkach spokojnie pokazuje 10-11 L. napiszcie jak u Was przedstawia się sprawa , czy podobnie??? i proszę nie opowiadać o jeździe z prędkością 90 km na siłę starając się zmniejszyć zużycie paliwa, proszę o normalne PRAWDZIWE informacje, tak jak koledzy mówili to są samochody silne i ciężkie więc muszą swoje spalić nie spodziewajmy się cudów.

Opublikowano

Silniki VP bez względu na moc przy normalnej jeździe palą max 6 litrów.

W trasie jak jedziesz do 2500 rpm do 120km/h zejdzie poniżej 5l, jak będziesz cisnął na maxa średniej 6l/100 z baku i tak nie przekroczysz.

PD-ki palą co najmniej 1 - 2 litry więcej. A jak dochodzą DPFy i inne pierdoły to minimum 8l.

Nowoczesny diesel żeby palił tyle co 1.9 TDI VP to musi być 1.4 :)

Opublikowano

co do tego że starsze pali mniej niż nowe to troszkę nie do końca bo w b6 avf rekordowe niskie spalanie jakie udało mi sie osiągnąć to 3.8l a w poprzednim b5 1z nigdy takiego wyniku nie osiągnąłem choć jak widać z danych które zamieścił kolega MASATO 1Z powinien mieć 3,9 a awx 4,4. dodam że wynik ten miałem na powrocie z niemiec 90km/h na tempomacie cały czas za ciężarówką którą tam kupiliśmy. no i musze tu poprzeć kopegę emil82 bo ten wynik jest po częsci zasługą niemieckiego paliwa,tankowałem na aralu no i pokazało mi 1580km na baku że mogę przejechać a rekord w polsce 1220(zawsze verva lub ultimate)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...