Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Lekkie dymienie - prośba o ocenę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:hi:

Proszę, zerknijcie na te logi. Ogólnie z autem nie dzieje się nic złego, ale niepokoi mnie ostatnio błękitny dym po rozruchu, trwa to około 2-3 sek.

Lekki dym pojawia się też przy max bucie w podłogę (też błękitny). I tu zastanawiam się przypadkiem czy to nie turbo puszcza. W dolocie jest trochę oleju i pocą się węże przy plastikowej rurze i IC. Od strony odmy sucho.

Oliwy ginie jakieś 1,5l na 10 tyś km. Luz poprzeczny minimalny, a wzdłużny ledwo wyczuwalny.

Jakiś czas temu zrobiłem loga 011 i wyszło coś takiego: http://img812.imageshack.us/img812/3219/011dynstary.jpg

Trochę się przeraziłem bo przeładowanie spore. I tu też pytanie, czy przy takim przeładowaniu turbo będzie puszczało olej?

Auto po programie

BS:

000: http://img803.imageshack.us/img803/422/000bs.jpg

003: http://img28.imageshack.us/img28/4149/003bsy.jpg

011: http://img708.imageshack.us/img708/1426/011bss.jpg

Static:

000: http://img198.imageshack.us/img198/8928/000ez.jpg

001: http://img408.imageshack.us/img408/2973/001yhj.jpg

003: http://img26.imageshack.us/img26/1852/003dyy.jpg

004: http://img687.imageshack.us/img687/6310/004lik.jpg

007: http://img577.imageshack.us/img577/9044/007zbp.jpg

013: http://img694.imageshack.us/img694/851/013mqi.jpg

018: http://img205.imageshack.us/img205/6130/018ww.jpg

023: http://img195.imageshack.us/img195/1875/023muq.jpg

Dymanic:

001: http://img210.imageshack.us/img210/6948/001dyn.jpg

003: http://img545.imageshack.us/img545/3208/003dyn.jpg

004: http://img440.imageshack.us/img440/9245/004dyn.jpg

008: http://img839.imageshack.us/img839/264/008dyng.jpg

010: http://img209.imageshack.us/img209/5223/010dyn.jpg

011: http://img15.imageshack.us/img15/9641/011dynm.jpg

Opublikowano

no to juz wiesz czemu kopci na niebiesko skoro podpija 1,5l

logi wygladaja ok auto po sofcie gdzie robiles?turbo troche sporo dmucha,masz jaki wykres?

twoje turbo nie jest 1 swiezosci stad takie przeladowanie miales,sadza, olej i kierownice sie przycinaly kiedys bardziej niz teraz.

pompki w stanie bardzo dobrym nie sa

Opublikowano

kierownice same z siebie by sie nie przycinaly,a ty pewnie jestes swiadomym uzytkownikiem diesla.

moje zdanie takie, ze turbo puszcza.

Opublikowano

:good: staram się co jakiś czas dobrze go przegonić

też tak po cichu obstawiam, że to turbo, umacnia mnie to tylko w przekonaniu na wymianę go na BRD :evil:

Opublikowano

:good: staram się co jakiś czas dobrze go przegonić

też tak po cichu obstawiam, że to turbo, umacnia mnie to tylko w przekonaniu na wymianę go na BRD :evil:

wiesz tragedi poki co nie ma 1,5l na 10tys obleci.

jak bedziesz notlaufy lapac wtedy bedzie mozna zaczac myslec.

Opublikowano

no jak na razie o dziwo nie złapałem[br]Dopisany: 13 Grudzień 2011, 14:26_________________________________________________ktoś inny się wypowie?

Opublikowano

Filtr mam suchutki, nie rozumiem dlaczego miał by być mokry.

Poci się na drodze IC - kolektor ssący, tylko od strony dolotu

Co do PD, to dziwna sprawa, bo te korekcje rzeczywiście są dość wysokie, ale nie ma jakiś szarpań, drgań budy czy jakiś innych tego typu historii. Moc jest, co widać na wykresie. Te korekcje utrzymują się na takim samym poziomie od 3 lat... Więc chyba nie jest z nimi aż tak źle...

Opublikowano

Przy duzym przeladowaniu jest mokry/brudny filtr powietrza jezeli rzeczywiscie jest one dluzszy czas...

a PD korekcje, korekcjami ale BIPy masz oplakane.

Opublikowano

Przy duzym przeladowaniu jest mokry/brudny filtr powietrza jezeli rzeczywiscie jest one dluzszy czas...

a to o tym nie wiedziałem.

co do BIP'ów to gdzieś kiedyś czytałem, że +/-30 jest w normie :mysli:

Opublikowano

Co Wy z tym PD....

nic nie rob z pompkami bron Boze... wszystko gra w ukladzie wtryskowym.

Opublikowano

grupa 13 wcale nie jest wyznacznikiem uwalonych pompek, dawka i bipy są ok tak jak przemik pisał dał bym z tym spokój, Co do brania oliwy to 1.5 litra nie jest jakąś tragedią, sprawdź dolot czy nie pływa, a jeśli nie to stawiam na zmęczone uszczelniacze zaworowe. No chyba że dużo latasz po autostradach z dużymi prędkościami to 1.5l na tyle km to norma :)

Opublikowano

nic nie pisalem o rwaniu PD, lecz jakies czyszczenie [preparatem, bezposrednio] wskazane na modzie. Nie mam na mysli STP bo lekka lipa, to tylko profilatycznie i to lepszy Xeramic.

Uszczeniacze b.prawdopodobne zaworownia.

Opublikowano

nic nie rob z pompkami bron Boze... wszystko gra w ukladzie wtryskowym.

:good:

Tak jak wcześniej pisałem jest trochę tej oliwy w dolocie, ale nie ma też aż mega powodzi.

Te uszczelniacze zaworowe są jednak chyba bardzo prawdopodobne, to by tłumaczyło to poranną błękitną chmurę.

Co do STP to zalewałem nie raz, ale bez większych efektów. Po wyjeżdżeniu zbiornika, korekcje spadają o około 0,2. Ale po krótkim czasie wszytko wraca do poprzednich wartości. Spróbuje może tego środka co Grejf podałeś.

Opublikowano

lub JET CLEAN - LIQUI MOLY, najlepszym rozwiazaniem jest pojechac podpiac sie pod maszyne koszt ok 300zl. Ewnt. poczytac jak garazowym sposobem to wykonac na PD. Gdzies tu bylo na A4 klubie.

Opublikowano

To spróbuje, któregoś z tych środków. Co do tego garażowego sposobu to widziałem, ale w planie mam kiedyś wymianę końcówek na mocniejsze, więc te manewry są chyba zbędne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...