bartek_s Opublikowano 14 Grudnia 2011 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Logi pochodzą z auta mojego kolegi, Audi A4 Avant 1.9 TDI 110 KM AFN. Auto jest przymulone, słabo ciągnie. Jak widać turbina późno wstaje, a później ciśnienie doładowania nie jest stabilne. Jaka może być przyczyna? Statyczne: 003 Log (7 - 003) Basic Settings: 003 Log (5 - 003) 011 Log (4 - 011) Dynamiczne: 000 Log (1 - 000) 003 Log (0 - 003) 008 Log (6 - 008) 010 Log (2 - 010) 011 Log (3 - 011) 011 Log (8 - 011) Z góry dzięki za odpowiedź. [br]Dopisany: 14 Grudzień 2011, 18:14_________________________________________________Zapomniałem dodać, że w pamięci były zapisane takie błędy: 3 Faults Found: 65535 - Internal Control Module Memory Error 37-10 - Faulty - Intermittent 01268 - Quantity Adjuster (N146) 17-00 - Control Difference 01268 - Quantity Adjuster (N146) 27-00 - Implausible Signal Po skasowaniu błędów i zrobieniu kilku logów błąd ECU znowu się pojawił, ale nie wszedł w tryb awaryjny. Czy to oznacza, że ECU jest padnięty, czy wygląda to tylko na chwilowy brak połączenia, np. zaśniedziałe styki lub coś podobnego?
przemik Opublikowano 14 Grudnia 2011 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Sprawdz dwie rzeczy. Wezyk do ECU - czy jest szczelny i suchy oraz samo ECU czy w srodku nie pływa w oleju. Widac problem z czujnikiem cisnienia atmosferycznego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się