Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] Problem z odpalaniem / logi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Ostatnio zauważyłem, że już przy tych temperaturach tj. nocą około 0st, w dzień około +9 muszę kręcić dłużej niż zazwyczaj.

To zaczęło się dziać nagle, wcześniej gdy były nawet przymrozki odpalał bardzo dobrze.

Dodam, że jeżdżę co drugi tydzień do pracy tj dziennie 50km w obi strony (25km w jedną, 8h przerwy i 25km w drugą). Dodatkowo co drugi dzień auto robi 6km(3km w jedną 6godz przerwy i 3km w drugą czyli nawet nie się zdąży zagrzać). Załączam logi z dawki paliwa, napięcia ładowania a akku, na zimnym i po przejechaniu dystansu lekkiego. Logi statyczne

na zimno

http://vaglog.rtnet.pl/kograman_65865.html

http://vaglog.rtnet.pl/kograman_65863.html

po przejechaniu kilku km (70stopni na blacie)

http://vaglog.rtnet.pl/kograman_65862.html

i akku pod pełnym obciążeniem (włączyłem wszystko co możliwe)

http://vaglog.rtnet.pl/kograman_65864.html

Hmm na moje to wtryski padaka, dodatkowo przelałem olej i przy odpalaniu zakopci w deńko.

Jest jeszcze jedna rzecz, otóż przy wymianie oleju zapomniałem wymienić filtr paliwa a kupiłem auto w kwietniu.

Może jak go zmienię to pomoże lecz jeszcze proszę o info na temat logów, może jeszcze zrobić logi innej grupy ?

Opublikowano

zrob 000bs

oraz 007 na zimnym i cieplym

Opublikowano

Dodam, że dzieje się to tylko przy pierwsej próbie, każda kolejna to strzał i chodzi. Nawet jak lekko poruszę rozrusznikiem pierwszy raz to drugi raz zapala bez problemu.

007 na ciepłym zrobię później(wieczorem), tutaj zimne auto i logi

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/kograman_65897.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/kograman_65898.html

Błędów brak.

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 012 AH

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2827

Coding: 00002

Shop #: WSC 06325

No fault code found.

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 111 AB

Component: ABS 5.3 FRONT D00

Coding: 0273004281

Shop #: BB 24548

No fault code found.

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 920 900

Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D09

Coding: 00040

Shop #: WSC 00000

˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙

No fault code found.

Address 25 -------------------------------------------------------

Controller: Bitte Adress

Component: e 17 eingeben

No Faults Found

or DTCs not supported by controller

or a communication error ocurred

Address 35 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 862 257 C

Component: ZV-Pumpe D12

Coding: 00001

Shop #: WSC 06325

No fault code found.

Address 56 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 035 152 B

Component: Radio 0001

Coding: 00201

Shop #: WSC 06325

No fault code found.

End -------------------------------------------------------

Opublikowano

kąt wtrysku do przyspieszenia.

i palenie powinno sie poprawic ...

Opublikowano

Ale powiedzcie mi, czy ja coś schrzaniłem czy kont wtrysku sam przestawił ?

Opublikowano

Kąt wtrysku sie sam nie przestawia jesli miałeś ustawiony prawidłowo 49-53 a zmieniła ci się wartość to przyczyną może być rozciągnięty pasek rozrzadu po dwóch trzech latach eksploatacji ja tak miałem lub ścina klin na wale dolne koło od rozrządu a tu już sie żarty kończą bo jak klin zetnie to zawory sie spotkają z tłokami i silnik do remontu

i ostatnia rzecz czy mechanik po wymianie rozrządu ustawił kąt wtrysku

Opublikowano

Kąt wtrysku sie sam nie przestawia jesli miałeś ustawiony prawidłowo 49-53 a zmieniła ci się wartość to przyczyną może być rozciągnięty pasek rozrzadu po dwóch trzech latach eksploatacji ja tak miałem lub ścina klin na wale dolne koło od rozrządu a tu już sie żarty kończą bo jak klin zetnie to zawory sie spotkają z tłokami i silnik do remontu

i ostatnia rzecz czy mechanik po wymianie rozrządu ustawił kąt wtrysku

Raczej wątpię żeby mój mechanik ustawiał kąt wtrysku. A co do tego klina to jak mam wyczaić co z niego pozostało ?

Rozrząd wymieniał mi serwisant w Skody lecz we własnym garażu :tongue4: i dostał prykaz poinformowania mnie co w tym aucie jest nie tak a zastrzeżeń nie miał. goldik pisz co robić a zrobię.

Ale to trochę dziwne bo zaczął fisiować od tygodnia. Nie było tak, że stopniowo coraz gorzej palił tylko ot tak sobie z bani zaczął.

Opublikowano

zacznij od ustawienia kąta wtrysku choć mechanik powinień ustawić ci to w cenie wymiany rozrządu i sprawdz próbówką świece żarowe czy wszystkie sprawne ale ten ką wtrysku na początek i wszystkie sprawdzenia vagiem robi się na rozgrzanym silniku 90 stopni

Opublikowano

i dawke paliwa zwieksz.Bo ma cos kolo 7-8mg.Zrob 001 na full rozgrzanym oraz 001 na samym zaplonie(silnik zgaszony)

Opublikowano

No właśnie muszę zrobić te logi na rozgrzanym silniku. Kątem zajmę się dopiero w przyszłym tygodniu a dawkę zostawiam bo wydaje mi się, że jest w normie max 40 co odpowiada nie całe 11mg no chyba że za dużo ?

Acha, dziś sprawdziłem EGR (zaślepiony blaszką) i jest tak od ch... oleju. Odma ?

A jak widzicie wtryski ? Końcówka czy jeszcze dają rady ?

Opublikowano

zrób logi na rozgrzanym silniku a co do dawki paliwa to autko zbiera sie wogle ja u siebie mam coś 3 mg niby jest norma od 3 do 9 ale jak nie czujesz że jest słąbszy

Opublikowano

logi zrobię. Ale dziwna sprawa, bo dziś po nocnym postoju wskakuje i ciach bez zająknięcia. Po postoju ponad 2godz wsiadam pach chodzi. Nie podłączałem vag-a ale czyżby już nie był obrażony na mnie ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...