kograman Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Witam. Ostatnio zauważyłem, że już przy tych temperaturach tj. nocą około 0st, w dzień około +9 muszę kręcić dłużej niż zazwyczaj. To zaczęło się dziać nagle, wcześniej gdy były nawet przymrozki odpalał bardzo dobrze. Dodam, że jeżdżę co drugi tydzień do pracy tj dziennie 50km w obi strony (25km w jedną, 8h przerwy i 25km w drugą). Dodatkowo co drugi dzień auto robi 6km(3km w jedną 6godz przerwy i 3km w drugą czyli nawet nie się zdąży zagrzać). Załączam logi z dawki paliwa, napięcia ładowania a akku, na zimnym i po przejechaniu dystansu lekkiego. Logi statyczne na zimno http://vaglog.rtnet.pl/kograman_65865.html http://vaglog.rtnet.pl/kograman_65863.html po przejechaniu kilku km (70stopni na blacie) http://vaglog.rtnet.pl/kograman_65862.html i akku pod pełnym obciążeniem (włączyłem wszystko co możliwe) http://vaglog.rtnet.pl/kograman_65864.html Hmm na moje to wtryski padaka, dodatkowo przelałem olej i przy odpalaniu zakopci w deńko. Jest jeszcze jedna rzecz, otóż przy wymianie oleju zapomniałem wymienić filtr paliwa a kupiłem auto w kwietniu. Może jak go zmienię to pomoże lecz jeszcze proszę o info na temat logów, może jeszcze zrobić logi innej grupy ?
spanky Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 zrob 000bs oraz 007 na zimnym i cieplym
kograman Opublikowano 15 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2011 Dodam, że dzieje się to tylko przy pierwsej próbie, każda kolejna to strzał i chodzi. Nawet jak lekko poruszę rozrusznikiem pierwszy raz to drugi raz zapala bez problemu. 007 na ciepłym zrobię później(wieczorem), tutaj zimne auto i logi Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/kograman_65897.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/kograman_65898.html Błędów brak. Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 012 AH Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2827 Coding: 00002 Shop #: WSC 06325 No fault code found. Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 AB Component: ABS 5.3 FRONT D00 Coding: 0273004281 Shop #: BB 24548 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 920 900 Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D09 Coding: 00040 Shop #: WSC 00000 ˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙ No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 862 257 C Component: ZV-Pumpe D12 Coding: 00001 Shop #: WSC 06325 No fault code found. Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 035 152 B Component: Radio 0001 Coding: 00201 Shop #: WSC 06325 No fault code found. End -------------------------------------------------------
spanky Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 kąt wtrysku do przyspieszenia. i palenie powinno sie poprawic ...
kograman Opublikowano 15 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2011 Ale powiedzcie mi, czy ja coś schrzaniłem czy kont wtrysku sam przestawił ?
goldi Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Kąt wtrysku sie sam nie przestawia jesli miałeś ustawiony prawidłowo 49-53 a zmieniła ci się wartość to przyczyną może być rozciągnięty pasek rozrzadu po dwóch trzech latach eksploatacji ja tak miałem lub ścina klin na wale dolne koło od rozrządu a tu już sie żarty kończą bo jak klin zetnie to zawory sie spotkają z tłokami i silnik do remontu i ostatnia rzecz czy mechanik po wymianie rozrządu ustawił kąt wtrysku
kograman Opublikowano 15 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2011 Kąt wtrysku sie sam nie przestawia jesli miałeś ustawiony prawidłowo 49-53 a zmieniła ci się wartość to przyczyną może być rozciągnięty pasek rozrzadu po dwóch trzech latach eksploatacji ja tak miałem lub ścina klin na wale dolne koło od rozrządu a tu już sie żarty kończą bo jak klin zetnie to zawory sie spotkają z tłokami i silnik do remontu i ostatnia rzecz czy mechanik po wymianie rozrządu ustawił kąt wtrysku Raczej wątpię żeby mój mechanik ustawiał kąt wtrysku. A co do tego klina to jak mam wyczaić co z niego pozostało ? Rozrząd wymieniał mi serwisant w Skody lecz we własnym garażu i dostał prykaz poinformowania mnie co w tym aucie jest nie tak a zastrzeżeń nie miał. goldik pisz co robić a zrobię. Ale to trochę dziwne bo zaczął fisiować od tygodnia. Nie było tak, że stopniowo coraz gorzej palił tylko ot tak sobie z bani zaczął.
goldi Opublikowano 16 Grudnia 2011 Opublikowano 16 Grudnia 2011 zacznij od ustawienia kąta wtrysku choć mechanik powinień ustawić ci to w cenie wymiany rozrządu i sprawdz próbówką świece żarowe czy wszystkie sprawne ale ten ką wtrysku na początek i wszystkie sprawdzenia vagiem robi się na rozgrzanym silniku 90 stopni
vauxhall95 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Opublikowano 16 Grudnia 2011 i dawke paliwa zwieksz.Bo ma cos kolo 7-8mg.Zrob 001 na full rozgrzanym oraz 001 na samym zaplonie(silnik zgaszony)
kograman Opublikowano 16 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2011 No właśnie muszę zrobić te logi na rozgrzanym silniku. Kątem zajmę się dopiero w przyszłym tygodniu a dawkę zostawiam bo wydaje mi się, że jest w normie max 40 co odpowiada nie całe 11mg no chyba że za dużo ? Acha, dziś sprawdziłem EGR (zaślepiony blaszką) i jest tak od ch... oleju. Odma ? A jak widzicie wtryski ? Końcówka czy jeszcze dają rady ?
goldi Opublikowano 17 Grudnia 2011 Opublikowano 17 Grudnia 2011 zrób logi na rozgrzanym silniku a co do dawki paliwa to autko zbiera sie wogle ja u siebie mam coś 3 mg niby jest norma od 3 do 9 ale jak nie czujesz że jest słąbszy
kograman Opublikowano 17 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2011 logi zrobię. Ale dziwna sprawa, bo dziś po nocnym postoju wskakuje i ciach bez zająknięcia. Po postoju ponad 2godz wsiadam pach chodzi. Nie podłączałem vag-a ale czyżby już nie był obrażony na mnie ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się