tkamicki5 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Witam.otóz jadąc na 5 biegu wyczuwam pojedyńcze szarpniecie czasami lekkie a czasami dość spore,nie zdarza sie to czesto ale jednak. i jeszcze gdy samochód spokojnie chodzie na luzie i doodam gwałtownie gazu to jakby przez chwile dusił/dławił sie,a jak powoli dodaje gazu to wchodzi w obroty normalnie...panowie od czego może to być..coś z zapłonem?przpływka? z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam
grzemo Opublikowano 16 Grudnia 2011 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Zacznij od wymiany świec, od tego trzeba zacząć. Następnie sprawdź przewody, a gdy mają sporo nalatane to też warto wymienić.
Dev Opublikowano 16 Grudnia 2011 Opublikowano 16 Grudnia 2011 najpierw VAG w tych widlakach czesto siada przepływka cewkami też warto sie zainteresowac
tkamicki5 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2011 przedwczoraj było podłączane pod VAG i był jakiś błąd z przepływomierzem właśnie,nie pamiętam jaki dokładnie kurde...coś było o cylindrze jednym w tym błędzie też bodajże,bład został skasowany ale to i tak nie pomogło właśnie...może przeczyscić?[br]Dopisany: 16 Grudzień 2011, 20:23_________________________________________________w świece i przewody uderze napewno z wymianą..
Dev Opublikowano 16 Grudnia 2011 Opublikowano 16 Grudnia 2011 KOlego skasowanie błędu do niczego nie prowadzi wrzuc scan z VAG-a zobaczymy co tam jest
tkamicki5 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2012 na dniach postaram sie wrzucić...[br]Dopisany: 16 Grudzień 2011, 20:50_________________________________________________witam ponownie,oto numer błedu jaki mi wyskakuje - 16486 P0102 - miernik masy powietrza,rząd cylindrów 1 ,sygnał wejsciowy za niski... i tak to wygląda. o co chodzi dokładnie? dzięki i pozdrawiam
szymus_k Opublikowano 3 Stycznia 2012 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Jeszcze może filtr paliwa do sprawdzenia.
tkamicki5 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2012 panoowie i co z tym błędem,czy to wina przepływki ? mam ja wymieniać ?
daciek1 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Tłumaczenie z google Ross-Tech: http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://wiki.ross-tech.com/index.php/16486/P0102/000258&ei=ClwFT4HoDsmYOqncqJgB&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&sqi=2&ved=0CCEQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3D16486%2Bross%2Btech%26hl%3Dpl%26biw%3D1280%26bih%3D612%26prmd%3Dimvnsfd
grzemo Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 tkamicki5 Odepnij wtyk od przepływki. Jeśli będzie poprawa to do wymiany.
tkamicki5 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2012 jeśli wymieniam przepływke to juz po założeniu nowej wystarczy wykasować bląd który miałem i nic więcej czy trzeba jakoś adoptować przepływomierz jeszcze?
Opony_biz_pl Opublikowano 11 Stycznia 2012 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Dokładnie tak jak w powyższym poście. Jeżeli wymieniłeś przepływkę,to kasujesz błąd i problem powinien zniknąć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się