Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Jaki 2.8 V6 najlepszy pod LPG?


junior_tdi

Rekomendowane odpowiedzi

Coś Ty się tak uparł na to spalanie, z tego co ja zauważyłem różnica pomiędzy 2.4 a 2.8 to 2L LPG

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=8612.0;highlight=ile+pali+lpg

poczytaj na tyle stron powinieneś wyliczyć jakąś średnią dla danego silnika :)

już przeorałem tą stronę :) chce zmienić na V6 tylko ciągle rozkminiam czy na 2.4 czy 2.8, wolałbym raczej te 190 KM :decayed:

to nie rezasz TDI?

heh, no jednak zostaje przy AFN'ie i będę rezał tą sztukę którą mam teeraz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany, odgrzewam kotleta co by nie zaśmiecać nowym wątkiem - Czy w środku czuć gazem? w każdym aucie z instalacją LPG jakim do tej pory miałem przyjemność jechać było minimalnie czuć gazem, nie mówię już jak yebało w Polonezie u kumpla :grin:

Czekam na opinie, gdyż prawdopodobnie przesiądę się na V6, jak tylko swojego klekota pogonię :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak instalacja nie szczelna to czuć:grin:

Nie ma mowy jak jest wszystko ok żeby coś gaziorem waliło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany, odgrzewam kotleta co by nie zaśmiecać nowym wątkiem - Czy w środku czuć gazem? w każdym aucie z instalacją LPG jakim do tej pory miałem przyjemność jechać było minimalnie czuć gazem, nie mówię już jak yebało w Polonezie u kumpla :grin:

Czekam na opinie, gdyż prawdopodobnie przesiądę się na V6, jak tylko swojego klekota pogonię :wink:

jebie gaziorkiem jak wezyki sa cienkie i sie przerwa albo przy opaskach zaciskowych, tak to sie wszystko wywacha albo pianka do golenia wyczaja co i gdzie smierdzi i robi :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym brał 2.8 w wersji 193KM, najlepiej ACK bo chyba tych najwięcej w razie części. Choć same silniki się za bardzo nie różnią między sobą.

A co do 2.4 to cieszy tylko chwilę ja mam 2.6 i też już mało wszystko a jak kupowałem to nawet nie myślałem o A4 :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gazem wali też jak masz źle wyregulowaną instalkę i nie przepali wszystkiego. Tzn gasisz autko wieczorem a rano wsiadasz i czuć mocno gaz a podczas jazdy nic. Ewentualnie jak Ci zgaśnie na światłach i szybko odpalisz to efekt podobny. Jak wali podczas normalnej jazdy to masz nieszczelność i lepiej się tym zająć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tak jest. Jak zgaszę i za chwilę zapale ale nie zawsze i nie wiem od czego to zależy. Spalanie mam normalne choć nie wiem czy nie za małe nie wściekam się zbytnio choć lubię wdepnąć i gaz 10.5l/100km auto w quattro .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie nic nie czuć gazem i tak jak koledzy piszą wyżej, albo zła regulacja i nie spala całości, albo wina przewodów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym brał 2.8 w wersji 193KM, najlepiej ACK bo chyba tych najwięcej w razie części. Choć same silniki się za bardzo nie różnią między sobą.

A co do 2.4 to cieszy tylko chwilę ja mam 2.6 i też już mało wszystko a jak kupowałem to nawet nie myślałem o A4 :hi:

ale 2.6 jest inaczej zbudowany, ten silnik gorzej sie zbiera w porownaniu z 2.4. 2.4 i 2.8 maja znowu ta sama budowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gazem wali zazwyczaj

1) jak masz niedokręcone opaski zaciskowe na wężach

2)słabej jakości węże LPG - polecany parker

3)zbyt bota mieszanka paliwowo-powietrzna lpg

---------- Post dopisany at 14:14 ---------- Poprzedni post napisany at 14:13 ----------

ogólnie u mnie też nic nie czuć i nie powinno to mieć miejsca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ale to tylko 15KM więc myślę że zabójczo różnicy nie będzie d*pa sie przyzwyczaja :decayed: Fakt to już 30V no ale :wink:

Ja mam węże Semperit ? jak to się ma pewnie szary koniec? Opaski dokręcone. Mam wrażenie że już wtryski są ospałe bo to Valteki po 45ty.km i auto na LPG nie idzie już super i niedługo wlecą barracudy i możliwe że wtryski puszczają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gazem wali zazwyczaj

1) jak masz niedokręcone opaski zaciskowe na wężach

2)słabej jakości węże LPG - polecany parker

3)zbyt bota mieszanka paliwowo-powietrzna lpg

---------- Post dopisany at 14:14 ---------- Poprzedni post napisany at 14:13 ----------

ogólnie u mnie też nic nie czuć i nie powinno to mieć miejsca

Krótko pisząc, śmierdzi jak gdzieś ulatnia się LPG POWER, u mnie nigdy nie było czuć gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ale to tylko 15KM więc myślę że zabójczo różnicy nie będzie d*pa sie przyzwyczaja :decayed: Fakt to już 30V no ale :wink:

Ja mam węże Semperit ? jak to się ma pewnie szary koniec? Opaski dokręcone. Mam wrażenie że już wtryski są ospałe bo to Valteki po 45ty.km i auto na LPG nie idzie już super i niedługo wlecą barracudy i możliwe że wtryski puszczają.

15 KM a jednak jest różnica osobiście brał bym 2.8 Q i spoczko masz moc jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...