Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Jaki 2.8 V6 najlepszy pod LPG?


junior_tdi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Panowie, jaki silnik będzie najlepszy pod instalację LPG? chodzi mi o 2.8 V6, rocznikowo 1999 - 2001, z tego co wiem to jest kilka silników 2.8, (chyba 7) znalazłem taką rozpiskę silników: http://postimage.org/image/7lcrj7t3v/

co możecie polecić, czym różnią się te silniki między sobą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem ALG i wszystko było lux - potrzeba bardzo wydajnego temperaturowo reduktora bądź dwa:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, a jak wygląda sprawa ze spalaniem gazu w takim silniku? przeglądałem dziś forum to wypowiedzi są przeróżne, niektórzy mówią że udało się zejść do 10-11l a inni że przy dobrym pytowaniu to i ponad 20 łyknie (w to akurat nie wątpię) :) interesuje mnie spalanie w FWD, bo w quattro na pewno z litr, może 2 więcej jak dobrze się doczytałem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wszystko zależy od nogi. Jak moje auto kupowałem, od kolegi od nas forum zresztą to mówił o spalaniu 12,5l w trasie i 17 w mieście. Przy mojej jeździe pali mi 11l w trasie i 14l mieście przy spokojnej jeździe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bierz 2.8i, lepiej weż 2.4i AGA :good: :good: :good: :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 2.4 30v quattro ARJ i smiga na gazie wzorowo ale niestety nic nie przebije benzynki :)

Z tego co wiem to wszsytkie v-ałki dobrze chodza z gazem :) nie wazny rok czy silnik :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bierz 2.8i, lepiej weż 2.4i AGA :good: :good: :good: :good:

Ja mam 2.4 30v quattro ARJ i smiga na gazie wzorowo ale niestety nic nie przebije benzynki :)

Z tego co wiem to wszsytkie v-ałki dobrze chodza z gazem :) nie wazny rok czy silnik :)

a przy 2.4 dużo mniejsze spalanie? bo jednak 190KM a 165KM jest różnica :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś Ty się tak uparł na to spalanie, z tego co ja zauważyłem różnica pomiędzy 2.4 a 2.8 to 2L LPG

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=8612.0;highlight=ile+pali+lpg

poczytaj na tyle stron powinieneś wyliczyć jakąś średnią dla danego silnika :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś Ty się tak uparł na to spalanie, z tego co ja zauważyłem różnica pomiędzy 2.4 a 2.8 to 2L LPG

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=8612.0;highlight=ile+pali+lpg

poczytaj na tyle stron powinieneś wyliczyć jakąś średnią dla danego silnika :)

już przeorałem tą stronę :) chce zmienić na V6 tylko ciągle rozkminiam czy na 2.4 czy 2.8, wolałbym raczej te 190 KM :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczerze ja mam 2,4 quattro 165 i w porownaniu to mojego starego 2,6 150 km to jest niebo a ziemia :) naprawde o wiele lepiej sie zbiera a spalanie wcale nie jest duze :) ale podejrzewam ze miedzy 2,4 a 2,8 bedzie tak jak ktos powiedzial okolo 2l zalezy jak jezdzisz :) Twoja decyzja bo oba silniki polecam:) tyko jak bedziesz go mial zamiar kupowac to sprawdzaj czy nie jest bardzo zapocony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bierz 2.8 30v :naughty:

spalanie porównywalne do 2.4 a pod nogą sporo większy zapas

Ja wcześniej jeździłem 2.8 174km a teraz mam 2.8 194km różnica w jeździe dużo lepsza a spalania praktycznie to samo :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi średnio wychodzi 13 - 14l raczej krótkie odcinki. Nigdy nie przejechałem więcej niż 70km na raz. Myślę, że na trasie przy włączonym tempomacie jestem w stanie jeszcze trochę zejść. Ja w sumie nie używam dużo auta a potrzebowałem 4x4 (nie chciałem terenowego). quattro rewelacja, automat również. Co najlepsze jak kupowałem to tak średnio mnie to auto kręciło, bardziej żona chciała. Z każdym dniem było lepiej i nie chcę już innego ;)

Co do LPG to ja kupiłem już z zamontowanym. Stag 300, Magic Jet wtryski i reduktor również Magic. Reduktor się rozleciał (puszczał gaz do układu chłodzenia) wymieniłem na Shark (ponoć Polski - z polecenia szefa firmy w której był montowany) i jak na razie jest ok. To jest ponoć taka optymalna konfiguracja, są droższe i tańsze. Różnicy nie widzę żadnej przy jeździe. No chyba jeśli chodzi o tankowanie... ale za to cena gazu jest ok.

Ja u siebie podejrzewam przebieg koło 350.000km (na liczniku 220.000). Jak kogoś stać na auto za około 150.000, 200.000 zł to też go stać na paliwo - proste!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś Ty się tak uparł na to spalanie, z tego co ja zauważyłem różnica pomiędzy 2.4 a 2.8 to 2L LPG

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=8612.0;highlight=ile+pali+lpg

poczytaj na tyle stron powinieneś wyliczyć jakąś średnią dla danego silnika :)

już przeorałem tą stronę :) chce zmienić na V6 tylko ciągle rozkminiam czy na 2.4 czy 2.8, wolałbym raczej te 190 KM :decayed:

to nie rezasz TDI?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...