nA4tan Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Witam wczoraj zauważyłem że rośnie mi temperatura. Zawsze trzymała mi równiutko 90 teraz strzałka wychyliła się o pół kreski płyn jest ok wisko działa wcześniej zaczął mnie kantować wskaźnik paliwa nabyłem już nowy pływak jeszcze nie zdążyłem go wymienić kantuje temperatura jakieś pomysły? Domyślam się że mnie oszukuje bo wychyla się o pół kreski za daleko i o tyle samo nie spada czyli zatrzymuje się o pół kreski nad 60ką
Fr0styyy. Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Przeczytaj mój temat, może do czegoś dojdziesz Pewnie czujnik się kończy/coś z zegarami. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=229294.0
nA4tan Opublikowano 29 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2011 Dzięks wymnienie a wczesniej zvaguje ![br]Dopisany: 20 Grudzień 2011, 19:34_________________________________________________Wymieniłem czujnik g62 dalej to samo błędów brak nie wiecie jak ustawić wskazania vagiem? jeszcze chodzi mi po głowie że mogłem nie wymienić tego czujnika:) bo robiłem to wczoraj w nocy czy ten czujnik w ajm znajduje sie po lewej stronie w króćcu w okolicach vakum?
marionozzo Opublikowano 29 Grudnia 2011 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Wina leży tu pewnie po stronie czujnika temperatury cieczy chłodzącej znajdziesz go przy bloku silnika porównaj temperaturę na wskazówce pezy rozgrzewającym się silniku z temperaturą jaki znajdziesz na kodach klimatronika i będziesz wiedział co jest nie tak klimatronic pozycja 49 przynajmniej u mnie
nA4tan Opublikowano 29 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2011 KONKRETNIE W KTÓRYM MIEJSCU ZNAJDE TEN CZUJNIK? POZA TYM JA JESTEM PEWIEN ŻE ON MNIE OKŁAMUJE BARDZIEJ CHODZI MI O TO JAK I CZY WOGULE MOŻNA COŚ TAKIEGO ZROBIĆ ŻEBY PODŁĄCZYĆ SIE Z KOMPEM I ZA POSREDNICTWEM BLOKÓW POMIAROWYCH USTAWIĆ TE WSKAŹNIKI
machina Opublikowano 29 Grudnia 2011 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Za pośrednictwem bloków pomiarowych nie ustawisz wskaźników. Zaloguj się na licznik i przeprowadź test wyjść, zwróć uwagę czy wskazówki równo stoją w pionie. Może masz problem z zegarami dość popularny w tym roczniku i z zegarami jaegera (znam z autopsji).
nA4tan Opublikowano 29 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2011 ooo właśnie o to mi chodzi napisz mi konkretnie jak mam zrobić ten test mam dostęp do urządzenia diagnostycznego ale poza odczytaniem błędów i skanem całego systemu to jestem troche głupi który blok pomiarowy wybrać i czego dalej się spodziewać?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się