Maniusiek28 9 Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 witam moje autko ma pewne trudności z dojściem do formy http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_vag/b5_afn_prosba_o_analize_logow_po_wymianie_turbo_z_awx-t28347.0.html uleczanie zaczynam więc zgodnie z radą kolegów z forum od sprawdzenia wężyków podciśnienia i ewentualnej wymiany zaworu N75.Zawór takowy do mojego AFN to 1H0 906 627A jak wiadomo cena w ASO to kosmos (około 450zł) i tu moje pytanie (pewnie już było o tym, ale co tam) zaworek N75 o nr 1J0 906 627 A jak wiadomo ma inną wtyczkę(półokrągłą), ale tu na aukcji facet http://moto.allegro.pl/item331023567_zawor_czujnik_turbiny_audi_skoda_seat_vw_tdi.htmlproponuje przejściówkę na wytczkę kwadratową starego typu (taką jak w 1H0 906 627A).Czy ktoś korzystał z takowego rozwiązania problemu???Czy zawór 1J0 906 627 A podejdzie do mojego AFN???Czy może brać używkę??? http://moto.allegro.pl/item327927572_zaworek_podcisnienia_n75_ster_turbiny_audi_vw_.html http://moto.allegro.pl/item331068373_vw_1_9_tdi_110km_zawor_n75_1h0_906_627_a_pierburg.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robi1 0 Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 lepiej weź nowy 1J0 906 627 A, to jest ten sam zawór tylko różni się wtyczką. Jak kupisz sobie z wtyczką to bez problemu podłączysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniusiek28 9 Opublikowano 21 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 lepiej weź nowy 1J0 906 627 A, to jest ten sam zawór tylko różni się wtyczką. Jak kupisz sobie z wtyczką to bez problemu podłączysz. no właśnie ten koleś z aukcji http://moto.allegro.pl/item331023567_zawor_czujnik_turbiny_audi_skoda_seat_vw_tdi.htmlproponuje oferuje taką przejściówkę do starej kwadratowej wtyczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DareQ 3 Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 i ewentualnej wymiany zaworu N75 koledzy pisali o podmianie moze lepiej wczesniej poszukac kogos z takim samym silnikiem (zjawic sie na spocie) i podmienic zeby upewnic sie ze to wina N75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniusiek28 9 Opublikowano 21 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 koledzy pisali o podmianie moze lepiej wczesniej poszukac kogos z takim samym silnikiem (zjawic sie na spocie) i podmienic zeby upewnic sie ze to wina N75 trudna sprawa u mnie w mieście chętnego do wypożyczenia nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michallo33 0 Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 wiadomo ze kazdy chce zrobic jak najmniejszym kosztem ale osobiscie bym nie kupil uzywanego zaworu N75 bo nigdy nie mozna go przeswietlic w jakim stopniu jest zuzyty i ile na nim jest przejechane KM, 1J0 906 627 A - 130zl nowy PIERBURG (orginalnie jest montowany) 1H0 906 627A - 330zl nowy PIERBURG (orginalnie jest montowany) jak byl by ktos zainteresowany to zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniusiek28 9 Opublikowano 22 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 1J0 906 627 A - 130zl nowy PIERBURG (orginalnie jest montowany) 1H0 906 627A - 330zl nowy PIERBURG (orginalnie jest montowany) no ale konkretna odp:Czy te dwa zawory mają identyczne działanie i różnia sie tylko wtyczką??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robi1 0 Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 te dwa zawory 1H0 906 627 A i 1 J0 906 627 A różnią się tylko wtyczką, spokojnie można jes stosować zamiennie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekbd1 0 Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Witam mam pytanko czy odłanczajac zawór n75 i montujac nowy pojawi sie jakis bład w kompie prosze o odpowiedz dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iverson 1 Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Witam mam pytanko czy odłanczajac zawór n75 i montujac nowy pojawi sie jakis bład w kompie prosze o odpowiedz dziekuje nic się nie powinno pojawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 a nie prościej podmienić na próbę w miejsce N75 elektrozawór N18 od EGR - powinny być identyczne - przynajmniej w Golfie tak jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_gs 0 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 witam, oto co znalazlem - moze kogos zainteresuje.. http://www.allegro.pl/item528144630_zawor_czujnik_turbiny_audi_skoda_seat_vw_tdi.html[br]Dopisany: 14 Styczeń 2009, 20:25_________________________________________________Czujnik za 120 zł... Przegladalem neta bo sam musze u siebie wymienic (i oby to bylo tylko to..))) wiec moze komus sie przyda - pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 witam, oto co znalazlem - moze kogos zainteresuje.. http://www.allegro.pl/item528144630_zawor_czujnik_turbiny_audi_skoda_seat_vw_tdi.html[br]Dopisany: 14 Styczeń 2009, 20:25_________________________________________________Czujnik za 120 zł... Przegladalem neta bo sam musze u siebie wymienic (i oby to bylo tylko to..))) wiec moze komus sie przyda - pozdrawiam to nie jest N75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzego2409 0 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 ja znalazłem coś takiego http://www.autoczesci.autosowa.pl/?page=01&ar=1375 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 ja znalazłem coś takiego http://www.autoczesci.autosowa.pl/?page=01&ar=1375 do twojego bedzie pasował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron 2 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 do silników AHU i 1Z 90km jest N75 kwadratowy do 110 km okrągły tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rainbow55 0 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 http://allegro.pl/item539632453_zawor_egr_n75_pierburg_audi_vw_seat_1h0906627a.html 1H0 906 627A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się