szumi Opublikowano 21 Marca 2008 Opublikowano 21 Marca 2008 Witam wszystkich. chciałbym zasięgnąć opinii bardziej doświadczonych kolegów na temat przepustnic oferowanych na Allegro w cenie ok. 300 - 350 PLN. Chodzi mi o nowe np "firmy" WRC niby z Hiszpanii czy np: GETZ * nazywaj prosze watki zgodnie z regulaminem (temat poprawiony) [Musashi]
szogun0 Opublikowano 21 Marca 2008 Opublikowano 21 Marca 2008 WRC nie znam, a Getz to gówno, które jest już fabrycznie zepsute w 50% przypadków. A reklamacja u pani z firmy Gbyzik kończy się na sporach sądowych. Wiem coś o tym, bo tak się moja reklamacja skończyła. Kiedy dotarło do sprzedawcy zawiadomienie o rozprawie sądowej, raczyła się odezwać i zaproponować zwrot kasy. Wcześniej ani B ani Me ani..... pocałuj się w ....
szumi Opublikowano 21 Marca 2008 Autor Opublikowano 21 Marca 2008 Dzięki. Mam możliwość kupić nówkę siemensa za ok. 8,5 stówki i pewnie ją kupię. Chociaz trochę mnie zastanawia ta cena bo w pierwszym sklepie cena była 1050 PLN. Pozdrawiam.[br]Dopisany: 21 Marzec 2008, 20:11 _________________________________________________miał ktoś do czynienia z firmą MAXMOTO z Warszawy, oferują do sprzedaży coś takiego http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=302281934
andrzejd76 Opublikowano 21 Marca 2008 Opublikowano 21 Marca 2008 Witam !!! Od dwóch tygodni jeżdżę z przepustnicą WRC. Nie zauważyłem różnicy między sprawną jeszcze ori a zamiennikiem. Mam na myśli pracę silnika i spalanie.Podłączyłem vag,żadnych błędów , bez problemu zaadoptowałem. Nie mogę powiedzieć jak z trwałością , czas pokaże. Ja kupiłem tu. http://autocentrum.allegro.pl/show_item.php?item=320159445. Jak narazie jestem zadowolony, polecam
szumi Opublikowano 21 Marca 2008 Autor Opublikowano 21 Marca 2008 czy numer przepustnicy (ten oprócz głównego - 058133063H) też musi sie zgadzać (ja mam 408 237 212 002)
andrzejd76 Opublikowano 21 Marca 2008 Opublikowano 21 Marca 2008 Nie zwróciłem uwagi,sprawdziłem tylko numer oryginału. Czyli ten, o którym pisałeś. Myślę że jeżeli jest nawet inny , to nie będzie miało znaczenia.
Paweł_ Opublikowano 25 Marca 2008 Opublikowano 25 Marca 2008 Muszę wymienić przepustnicę to linki do aukcji, co wybrać : http://autocentrum.allegro.pl/show_item.php?item=330250965 http://autocentrum.allegro.pl/show_item.php?item=335304721 http://autocentrum.allegro.pl/show_item.php?item=333059723 Może ktoś ma jeszcze doświadczenia z przepustnicami nieoryginalnymi.
trzeci2 Opublikowano 26 Marca 2008 Opublikowano 26 Marca 2008 Koledzy jakie mieliście objawy, że zdecydowaliście się na wymianę przepustnicy?
Paweł_ Opublikowano 26 Marca 2008 Opublikowano 26 Marca 2008 Pierwszy raz kilka miesięcy temu, po odpaleniu silnik nie trzymał obrotów nawet po rozgrzaniu (cały czas trzeba było trzymać lekko gaz ). Po wizycie u mojego mechaniora i spradzeniu błędów wyszło (uszkodzona przepustnica), ale jest na to sposób wywiercenie małego otworu w przepustnicy i wkręcenie małego wkręta. Tak też mechanik mi zrobił i wróciło do normy, a nawet było lepiej bo samochód zaczął się lepiej zbierać np na 2 z niskich obrotów. Pozostało do dzisiaj falowanie obrotów po puszczeniu pedału gazu około 3 razy między 400-900 obr. Napiszcie o swoich doświadczeniach z tymi allegrowymi przepustnicami.
adamq Opublikowano 26 Marca 2008 Opublikowano 26 Marca 2008 Pozostało do dzisiaj falowanie obrotów po puszczeniu pedału gazu około 3 razy między 400-900 obr. Zaadaptuj przepustnicę i powinno się uspokoić :th:
szogun0 Opublikowano 26 Marca 2008 Opublikowano 26 Marca 2008 Po wizycie u mojego mechaniora i spradzeniu błędów wyszło (uszkodzona przepustnica), ale jest na to sposób wywiercenie małego otworu w przepustnicy i wkręcenie małego wkręta. Tak też mechanik mi zrobił i wróciło do normy, a nawet było lepiej bo samochód (...) Zupełnie nieprofesjonalny sposób naprawy. Wychodzi na to, że ten mechanik nawet się nie zastanowił za bardzo na czym polega uszkodzenie i jak je naprawić. Dziura w przepustnicy może skutkować błędami typu Long Fuel Trim. Na to jest zupełnie inny sposób naprawy, prawie bezinwazyjny. Poza tym ten wkręt powoduje brak możliwości wykonania adaptacji przepustnicy, sterownik silnika pozostaje w trybie MECHANICZNEGO REGULOWANIA WOLNYCH OBROTÓW. Ale co tam, ja się nie znam, bo niby skąd mogę to wiedzieć.
Paweł_ Opublikowano 27 Marca 2008 Opublikowano 27 Marca 2008 "Na to jest zupełnie inny sposób naprawy, prawie bezinwazyjny"- mógł byś rozwinąć temat
szogun0 Opublikowano 29 Marca 2008 Opublikowano 29 Marca 2008 Zdjąć dekiel i pomyśleć zdrowo nad tym co jest w środku i jak działa.
szumi Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Wracam do tematu. Komputer wyświetlił błąd przepustnicy - przerwa w obwodzie elektrycznym - czy konieczna jest wymiana przepustnicy, jak twierdzi mechanior?
Paweł_ Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Ja wczoraj zmieniłem mechanika stary stwierdził że przepustnica do wymiany pisałem trochę wyżej, nowy wyczyscił przepustnicę wykasował błędy i zaadaptował i jest cacy, malina itp :>. Zmień mechanika :th:
czaki22 Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Opublikowano 5 Kwietnia 2008 napis zmi na priv mam troche tego do 1,8 przepustnica 280 zł uzywana ale orginal i sprawna
mlamlo Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 dokładnie,wiekszośc mechaniorów ,zeby miec z głowy wrzuca text ze przepustnica do wymiany....tez tak miałem,ale znalazłem goscia ,któremu sie chciało,wyczyscił ,ustawił vag-iem, i teraz jest ok ,stwierdził zreszta,ze to jest częśc ,która bardzo rzadko psuje sie tak,ze trzeba ją wymieniac ,przynajmniej w moim modelu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się