Julo 0 Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Jak byłem w ten weekend w Zakopcu to rano nie mogłem odpalić - normalnie kręcił, świece wymienione w grudniu. Jasne było, że coś z paliwem nie tak - a więc na stację, 5l ON do kanistra, na godzinkę na kaloryfer. Później dolałem 3-4l do baku, parę kropel do filtra paliwa i odpalił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekin83 0 Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 panowie czytając kilka odpowiedzi na temat świec żarowych czy samego ich grzania mogę od siebie dodać kilka dobrych rad bo już trochę siedzę w mechanice a mianowicie same grzanie ; nie sugerować się na śmiesznej żarówce na desce ze siwce grzeją tylko najlepiej podpiąć się miernikiem i sprawdzić czy dochodzi prad do samych świec..... po drugie ja już jesteśmy na tym etapie ściągamy przewody ze świec tak aby świece były bez przewodow zasilających ::bierzemy miernik sprawdzamy na przejście jeden do obudowy świecy drugi na plus jeżeli jest przejście świeca jest dobra >>> i tak spr wszystkie po kolei ??? 3) same grzanie przekaźnik jest tak ustawiony w aucie ze świeca po zgasniecu lampki na desce i tak grzeje mniej więcej 10-15sekund po zgaśnięciu lampki wiec warto sobie tak wyliczyć czas że np.odczekać jakieś 5 sekund po zgasnieciu lampki i dopiero kręcić nie można zbyt długo czekać bo przekaźnik pyknie i grzanie się skończy i jak wtedy odpalimy to zacznie rzucać motorem bo gdybyśmy odpalili jak jeszcze jest grzanie to to wtrysk będzie bezpośrednio na rozgrzane świece i skutkuje bardziej wyrównaną praca mam nadzieje ze choć troszkę przybliżyłem temat starałem się opisać tak żeby tez zrozumiały osoby które nie maja o tym zielonego pojęcia mam nadzieje ze się udało Pozdrawiam wszystkich co lubią sami grzebać w autkach :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staszeksz 0 Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Panowie dlaczego przy włączonych światłach i zgaśnięciu kontrolki pali na dotyk a przy normalnym rozruchu muszę kręcić kilka sekund? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 21 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 uszkodzony wlacznik swiatel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poniat83 0 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Witam Gdybym temat przeczytał jakieś pół roku temu to uniknął bym kosztów związanych z zrzucaniem głowicy w peugocie. Brawo za ten przyklejony już temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś 2 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Obszerny ale przydatny temacik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz_stg 7 Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 CDI broken glowplug repair wo/thread repair kit - YouTube Jest to co prawda tylko kopia aktywnego linka do You Tube ale pod tym tytułem można obejrzeć jak wyciąga sie urwana świecę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuzuman 0 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 A4 B5 silnik AJM. Są nowe świecy - grzeją, nowy akum.- bosh s5, kompresja jest ok, filtr paliwa też ok, zamontowana nowa pompa paliwa, paliwo shell v-power. Wczoraj było -5 stopni, kręciłem 4 sekundy. Jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karo-servis 0 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 tez tak mialem z włącznikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 A4 B5 silnik AJM.Są nowe świecy - grzeją, nowy akum.- bosh s5, kompresja jest ok, filtr paliwa też ok, zamontowana nowa pompa paliwa, paliwo shell v-power. Wczoraj było -5 stopni, kręciłem 4 sekundy. Jakieś pomysły? ktora pompa paliwa? 1. PD lub ich uszczelniacze, 2. tandem pompa lub pompa spietrzajaca. zrob logi, zmierz cisnienie paliwa przed i na tandem pompie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melman_zyrafa 0 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Czy w 3,0 TDI były różne rodzaje świec (ceramiczne i metalowe)? Które są lepsze i przede wszystkim czy są zamienne? Mam taki problem, że przy obecnych temperaturach kontrolka gaśnie tak samo jak przy>+5 - praktycznie od razu. W zeszłym roku to chyba lepiej wyglądało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jajcosz 1 Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 a propos odpalanie na mrozie, zawsze odpalam dopiero jak zgaśnie kontrolka, i jak cyknie przekaźnik , czasami bywa tak , że dzieje się dopiero po 3 sek. i nie ma opcji by nie odpalił, a aku już ma swoje lata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daimos 2 Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jajcosz 1 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 spoko filmik... jakby ktoś miał dylemat NGK czy Beru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba82 0 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 witam mampytanie jakie ida do silnika awx 1,9 130 rok 2001 chodzi mi o dlugosc lub kolor bo u mnie swiece z czarnym bo sa jeszcze zielone chodzi mi odlugosc prosze o rade pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bell23 1 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Witam a czy jest na forum tabelka z typami swiec do poszczegolnych silnikow? Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieslawoo 0 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Witam jestem pierwszy raz na forum kupiłem audi a4 1.9 tdi 116km mam taki problem jak odpalanie rano pali dosyć cężko jest mały dymek ale to niewielki są również małe wachania obrotów jest to przejechanie 400 metrów i jest ok czasami raz na 3 tygodni trafi sie że na ciepłym silniku potrafi przez 3 sekundy po zapaleniu silnika mieć wsokie obroty i trepować czy może mi ktoś podpowiedzeć o co chodzi pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej22 0 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Podłącz auto pod program diagnostyczny, podaj numery błędów w odpowiednim dziale jak oczywiscie sie pojawia. Bedzie łatwiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieslawoo 0 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Dzięki zrobie to pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
syndykat3 0 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 sprwdze to i powiem wam ile w tym prawdy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się