miszka Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Witam wszystkich Miałem ostatnio dość sporą obcierke z barierką pod super marketem i uszkodzeniu na szczęście uległ tylko przedni prawy błotnik , chociaż i tak myślałem że powybijam wszystkich dookoła . Nie dałem do malowania tej części bo była trochę wgnieciona , a że nie chciałem mieć szpachlu , kupiłem używkę w nienagannym stanie. Malował mi to znajomy lakiernik , który się zna na rzeczy . Malowałem u niego dokładki - zderzaki przedni , tylni i listwy progowe + drzwiowe i wszystko wyszło ok . Odebrałem dzisiaj ten błotnik i od razu go założyłem . W dzień kolor był prawie idealny ,różnił się tylko tym że był bardziej błyszczący , no to wiadomo nowy lakier . Ale jak zaczynało sie robić ciemno to zaczęła się robić delikatna różnica w odcieniu , albo ja za bardzo przeżywam . Dzwoniłem do tego znajomego i powiedział mi że kolor musi jeszcze dojść bo to dopiero drugi dzień po malowaniu i żebym się tym nie przejmował i że ten błotnik nie był jeszcze polerowany i inaczej odbija światło , powiedział mi że lepiej jak ten błotnik bedzie na aucie bo wtedy lepiej sie poleruje i kazał mi przyjechać za kilka dni. Co o tym myślicie , czy kolor sie jeszcze zmieni ? Dodam że w dzień odcień koloru jest taki sam , różni sie tylko tym że jest bardziej błyszczący ale to sie da załatwic dobrą polerką całego samochodu. Zdjęcia jak to wygląda w nocy : Jak będe miał czas to zrobie parę zdjęć w dzień [br]Dopisany: 22 Grudzień 2011, 20:04_________________________________________________Zna sie może ktoś troche
Cristoforo Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 przepoleruj nowy element i resztę dookoła
miszka Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2011 przepoleruj nowy element i resztę dookoła czyli jest ok ?
Cristoforo Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 lakierujesz błotnik to powinno się ścieniować drzwi no chyba, że lakier jest nowy albo w idealnym stanie albo idealnie dobrany z poleruj drzwi albo cały bok
maverick215 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 najlepiej już całe auto przepolerować
miszka Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2011 najlepiej już całe auto przepolerować i chyba tak zrobie
Kowi87 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 to i tak nie pomoże, poleruj całe auto, przynajmniej zyska na wygladzie, a błotnik zawsze pod jakimś kątem światła będzie sie odrózniał niestety
Pawlo 2004 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Powinno się cieniować sąsiedni element tak aby zgubić ewentualne różnice i wtedy istnieje prawdopodobieństwo, że bedzie ok Kolor może byc dobrany idealnie ale zawsze będzie jakaś różnica, jest to spowodowane tym, że opiłki aluminium (metalik) i opiłki mikki (perła) inaczej się układają przy malowaniu ręcznym i maszynowym (fabrycznym) Ogólnie dużo można by o tym pisać
Gniady Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 No ale i tak jest inny kolor -polerka może pomóc ale nie musi.
Pawlo 2004 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Jak wypolerujesz auto to stary lakier troszke ożyje ale i jakaś róznica bedzie ale znikoma
czorny_07 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Też mam malowany ten sam błotnik, mam niewdzięczny srebny kolor, i dobrany został lekko ciemniejszy, nawet po polerce widać sporą róźnice..
.Pablo. Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Też mam malowany ten sam błotnik, mam niewdzięczny srebny kolor, i dobrany został lekko ciemniejszy, nawet po polerce widać sporą róźnice.. Dobrać idealnie srebrny kolor graniczy z cudem niestety.
chriss Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Powinno się cieniować sąsiedni element tak aby zgubić ewentualne różnice i wtedy istnieje prawdopodobieństwo, że bedzie ok Kolor może byc dobrany idealnie ale zawsze będzie jakaś różnica, jest to spowodowane tym, że opiłki aluminium (metalik) i opiłki mikki (perła) inaczej się układają przy malowaniu ręcznym i maszynowym (fabrycznym) Ogólnie dużo można by o tym pisać Dokładnie-powinno cieniować się sąsiedni element ale jak zrobisz polerkę to w dzień będzie oki ale w nocy w świetle latarni niestety ale będzie różnica
czorny_07 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Jak myślicie, czy z tym da się coś zrobić? nie wiem czy jest sens malować jeszcze raz,bo nie mam gwarancji dobrze dobranego koloru
chriss Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Ta sama sytuacja ,nic z tym juz nie zrobisz ale gdyby lakiernik podczas malowania delikatnie najechał na drzwi to by śladu nie było [br]Dopisany: 23 Grudzień 2011, 17:17_________________________________________________Przyzwyczaisz się albo oddaj do poprawy
miszka Opublikowano 23 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2011 Ok więc trzeba będzie autko przypolerować z lekka i może rzeczywiście to pomoże bo jak by nie patrzał to ten malowany element jest bardziej błyszczący , inaczej przyjmuje światło i to też przez to może się zdawać że kolor ma inny odcień , znajomy powiedział że może zrobić mi to dopiero po nowym roku , a że nie chce mi sie czekać tak długo to chyba sam sobie to zrobie , bo jak coś zrobic dobrze to najlepiej samemu. Nigdy nie robiłem tego maszynowo , zawsze zajeżdżałem się ręcznie :heat: ( tu bez głupich z kojarzeń prosze ) i mam pytanie jaką maszynę i pastę do tego polecacie . Jak już sie z orientowałem to maszyny występują takie: - orbitalna - dual action - i coś w stylu szlifierki kontowej , tylko z tą trzeba uważać jak się nigdy nie polerowało i tej nie chcę a pasty to; - farecla G3 albo G5 - menzerna - ???? Z góry dzięki za pomoc
czorny_07 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Ok więc trzeba będzie autko przypolerować z lekka i może rzeczywiście to pomoże bo jak by nie patrzał to ten malowany element jest bardziej błyszczący , inaczej przyjmuje światło i to też przez to może się zdawać że kolor ma inny odcień , znajomy powiedział że może zrobić mi to dopiero po nowym roku , a że nie chce mi sie czekać tak długo to chyba sam sobie to zrobie , bo jak coś zrobic dobrze to najlepiej samemu. Nigdy nie robiłem tego maszynowo , zawsze zajeżdżałem się ręcznie :heat: ( tu bez głupich z kojarzeń prosze ) i mam pytanie jaką maszynę i pastę do tego polecacie . Jak już sie z orientowałem to maszyny występują takie: - orbitalna - dual action - i coś w stylu szlifierki kontowej , tylko z tą trzeba uważać jak się nigdy nie polerowało i tej nie chcę a pasty to; - farecla G3 albo G5 - menzerna - ???? Z góry dzięki za pomoc Z tym akurat się zapoznałem, tu masz wszystko ładnie opisane http://forum.kosmetykaaut.pl/index.php
Michał Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 miłej lektury http://www.detailer.pl/blog/2011/01/polerowanie-maszynowe-lakieru-z-uzyciem-polerki-obrotowej-autor-davekg-poradnik-detailing-world/
miszka Opublikowano 23 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2011 miłej lektury http://www.detailer.pl/blog/2011/01/polerowanie-maszynowe-lakieru-z-uzyciem-polerki-obrotowej-autor-davekg-poradnik-detailing-world/ Z tym akurat się zapoznałem, tu masz wszystko ładnie opisane http://forum.kosmetykaaut.pl/index.php Dzięki :notworthy:
Kowi87 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Mikaszi z całym szacunkiem, ale nic Ci nie pomoże, ten kolor poprostu jest inny, na każdej fotce bedzie to widoczne ale polerka sie przyda
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się