alvaro Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 Albo po prostu przykręcany uchwyt do klapy...
PABLO Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 Oglądałem teraz w Moto On i Marcin Orzepiński testował Avanta z tym samym silnikiem co ty masz w bardzo doposażonej wersji. Zachwycał się jak małe dziecko i mówił że wykonanie środka deklasuje BMW czy Mercedesa. Cale auto jest z uluminium, tylko dach pozostaje do zainstalowania CB, sam o tym wspomniał Masz tą opcję co otwiera się bagażnik poprzez "machnięcie" nogą pod zderzakiem
kuredu Opublikowano 6 Marca 2012 Autor Opublikowano 6 Marca 2012 PABLO napisał(a): Masz tą opcję co otwiera się bagażnik poprzez "machnięcie" nogą pod zderzakiem nie mam. jak bym się chciał tak bawić we wszystkie opcje to by jeszcze ze 100tys urosło a budżet miałem ograniczony. natomiast mam wszystko co było mi niezbędne: 4x4, automat, navi fabryczne i V6, reszta jest bez większego znaczenia.
malik Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 za***ista furka w super kolorku. Popieram też taką troskę o lakier. Na pewno dobra inwestycja
alpin Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 Co do ledów (mijania) czytałem własnie porównanie led-ksenon, wniosek jest taki że ksenon świeci troszke lepiej (wyżej) w porównaniu do ledów, i w związku z tym ledy nie wymagają samopoziomowania. Test dotyczył międzyinnymi A6
malik Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 alpin napisał(a): Co do ledów (mijania) czytałem własnie porównanie led-ksenon, wniosek jest taki że ksenon świeci troszke lepiej (wyżej) w porównaniu do ledów, i w związku z tym ledy nie wymagają samopoziomowania.Test dotyczył międzyinnymi A6 Na pewno LED ma zupenie inne zuzycie energii oraz zywotnosc zarnikow.
126tomek Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 No to super że jesteś zadowolony. Oby służyła:) Strasznie jestem ciekaw jak świecą te LED-y:) Czekam na fotki:) Pozdrawiam:)
variocustoms Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 Bartek, ile masz biegów u siebie? masz s-tronic? BTW co do rabatów, mój były szef zamawiał A6 w sedanie 3.0 TDI 313 KM na pełnym fullu, dostał rabat 8000 €, jednak lepiej brać auto w DE
dziadek Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 no a ile to %? w PL też może by dostał tyle jakby za odpowiednią sumkę brał autko
dziadek Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 vario napisał(a): po rabacie wyszło coś ok 71000 € no to 10-11% - osiągalne w Pl jak najbardziej
variocustoms Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 ale auto będzie śmigać na niemieckich blachach więc akcyza i VAT odpada
dziadek Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 vario napisał(a): ale auto będzie śmigać na niemieckich blachach więc akcyza i VAT odpada wiadomo w takim wypadku...
kuredu Opublikowano 7 Marca 2012 Autor Opublikowano 7 Marca 2012 vario napisał(a): Bartek, ile masz biegów u siebie? masz s-tronic?BTW co do rabatów, mój były szef zamawiał A6 w sedanie 3.0 TDI 313 KM na pełnym fullu, dostał rabat 8000 €, jednak lepiej brać auto w DE 7 biegów jest - dziś zrobiłem 100km po mieście i troche pod miastem i dziś spalanie 11.2L/100km także tragedii nie będzie. i jest fajny tryb efficiency który odłącza dwa cylindy i wg serwisu jest dyspozycji ok.180KM, na miasto jest ok a jak patrzyłem na chwilowe spalanie to około 2L mniej pokazywało niż na trybie auto. ---------- Post added at 15:52 ---------- Previous post was at 15:51 ---------- a co do rabatów to mi finalnie wyszło 11%
variocustoms Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 to 11% nawet OK, spalanie jak na nowe auto z tą mocą jest mega niskie
Rosemeyer Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 vario napisał(a): ale auto będzie śmigać na niemieckich blachach więc akcyza i VAT odpada A od kiedy w Niemczech nie ma VATu? Za 80k euro to do fulla jeszcze daleko ;-) ---------- Post added at 19:46 ---------- Previous post was at 19:39 ---------- jedrekx napisał(a): to mnie zmartwiłeś trochę bo ja o A6 sedan właśnie myślałem jeśli chodzi o następne auto.. no i CB mam na klapie w A5 to w A6 dobrze by było tak samo No to jest istotny argument na nie :-D
variocustoms Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 VAT jest ale u nas akcyza i + VAT co znacznie podraża, ze specyfikacji widziałem, że mało co tam brakuje, może te 80k € to bliskie fulla a facet bierze tam od lat auta, grubo licząc, były 2 x A6 , 4 x Q7, Passat B6, B7, B8, A5 a za kilka miesięcy znowu będą 2 x Q7 we wrześniu mogę wrzucić co ta A6tka ma wyposażeniu i fotki sam nie mogę się doczekać jazdy tym potworkiem Bart, sorry za OT
jedrekx Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 Rosemeyer napisał(a): No to jest istotny argument na nie :-D no raczej ale nie wybiegam aż tak w przyszłość.. A5 będzie u mnie jeszcze co najmniej 3 lata
wojoo Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 vario napisał(a): to 11% nawet OK Jak kupowałem b8 to dostałem 17%
Rosemeyer Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 vario napisał(a): VAT jest ale u nas akcyza i + VAT co znacznie podraża W uproszczeniu masz 23% różnicy
Rekomendowane odpowiedzi