mega13 Opublikowano 22 Marca 2008 Opublikowano 22 Marca 2008 Witam mamy z autkiem następujący problem w momencie kiedy auto jest zimne i wciśniemy pedał gazu do końca zaczyna szarpać samochodem coś w stylu jakby nie dostawał paliwa, w momencie kiedy silnik złapie 90stopni szarpanie ustaje. Kolejną kwestią jest brak mocy, niezależnie od tego czy silnik jest ciepły czy zimny auto jest słabe, jak muł bagienny. Samochód podpinany pod komputer, zero błędów, oleje i filtry świeżo zmienione. Ma ktoś pomysła co to może być??
Flyer Opublikowano 22 Marca 2008 Opublikowano 22 Marca 2008 Primo - nie wciskamy na zimnym... Secundo - polecam zrobic pelne logi i niezwlocznie zajrzec pod pokrywy zaworow...
YATES Opublikowano 22 Marca 2008 Opublikowano 22 Marca 2008 Skoro wciskasz gaz do końca na zimnym silniku to nie dziw się,że masz auto mułowate.
kaj82 Opublikowano 22 Marca 2008 Opublikowano 22 Marca 2008 Jak dla mnie to będą wałki, lepiej nie zaglądać i od razu sprzedać taniej osobie która się nie zna(joke) Na serio to porób logi, jest wiele rzeczy które są zrąbane a błedu Vag nie pokaże, a zrobienie logów wszystko wyjaśni.
Gość Trzeniu Opublikowano 22 Marca 2008 Opublikowano 22 Marca 2008 Jak dla mnie to będą wałki, lepiej nie zaglądać i od razu sprzedać taniej osobie która się nie zna(joke) Na serio to porób logi, jest wiele rzeczy które są zrąbane a błedu Vag nie pokaże, a zrobienie logów wszystko wyjaśni. narodowości to się nie wyprzesz
kaj82 Opublikowano 22 Marca 2008 Opublikowano 22 Marca 2008 Napisałem ,że żart, ja jak sprzedje furmane to informuje o wszystkich dolegliwosciach :gwizdanie: koniec OT
stramian Opublikowano 22 Marca 2008 Opublikowano 22 Marca 2008 Panowie co z tym zrobic to dziwna sprawa miałem wczesniej A6 srebrne co po niektorzy kojaza i nie mialem takich jaj a to dopiero kupiłem i juz sie zaczyna jestem mechanikiem ale to mnie przerosło juz wszystko wysprawdzałem oprucz oczywiscie wałków bo o tym nawet nie chce myślec czy to moze bys koło dwumasowe?POMOCY.
Michallo33 Opublikowano 22 Marca 2008 Opublikowano 22 Marca 2008 koło dwumasowe moze byc jedna z przyczyn szarpania za zimnym
mega13 Opublikowano 22 Marca 2008 Autor Opublikowano 22 Marca 2008 Skoro wciskasz gaz do końca na zimnym silniku to nie dziw się,że masz auto mułowate. A to jest temat w którym zastanawiamy się czy wciskać gaz do dna na zimnym, jakoś chyba trzeba posprawdzać kupowane auto, następny raz powiemy sprzedającemu: "To auto jest zepsute ale to nic bierzemy je, bo nie powinniśmy o tym wiedzieć bo przecież nie wolno wciskać gazu do pełna na zimnym. Wracając do tematu, to z moich obserwacji: po pierwsze gaz przyjmuje z małym opóźnieniem, a po drugie ma przebłyski że idzie jak rakieta, więc nie wiem czy to będą wałki bo w tym wypadku nie miało by zrywów formy. Kolejną kwestią jest przebieg ok 175tys, z książką ( :gwizdanie: :gwizdanie:) więc wałki powinny być ok. Jak już zdąrzyliście przeczytać jest to auto kolegi stramiana, nie dość że toleruje go na codzień to jeszcze na forum musi mnie prześladować... :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:
Flyer Opublikowano 22 Marca 2008 Opublikowano 22 Marca 2008 Przebieg nie ma nic do rzeczy w kwestii walkow... Moga byc wytarte i po 100.000 i po 50.000... Wszystko zalezy od eksploatacji i wlasciciela.
mega13 Opublikowano 22 Marca 2008 Autor Opublikowano 22 Marca 2008 Ale jak wałki mają się do tego że raz idzie jak rakieta a za chwilę pasowało by go maluchem na hol wziąc?? Jak są wytarte to nie idzie i krótka piłka.
kaj82 Opublikowano 23 Marca 2008 Opublikowano 23 Marca 2008 Ale jak wałki mają się do tego że raz idzie jak rakieta a za chwilę pasowało by go maluchem na hol wziąc?? Jak są wytarte to nie idzie i krótka piłka. To może byś opisał od razu w pierwszym poście co twojej A4 dolega, najpierw piszesz ze jest mułowata potem że raz idzie raz nie idzie. Porób logi i będzie wiadomo, myśle że nie ma co gdybać do momentu zrobienia logów.
stramian Opublikowano 24 Marca 2008 Opublikowano 24 Marca 2008 Dobra Panowie zostaw my na chwilke temat szarpania zkup my sie na chwilowym braku mocy czy nikt nie tawia na przepływomierz?ale na KTS wychodzi wszystko git?oco chodzi.?[br]Dopisany: 23 Marzec 2008, 09:54 _________________________________________________No i co?
GILI Opublikowano 24 Marca 2008 Opublikowano 24 Marca 2008 Panowie bankowo pompa wtryskowa regeneracja 5000zł.Kumpel miał to samo w A6,180PS,Quattro.Wylatane wałki słychać jak dzwonią po otwarciu maski i nie koniecznie będzie mułowaty...
Flyer Opublikowano 24 Marca 2008 Opublikowano 24 Marca 2008 5000? Skad takie ceny masz? Regeneracja VP to 2000-3000. "Wylatanych" walkow nie slychac... predzej uslyszysz stukajaca hydraulike.
GILI Opublikowano 24 Marca 2008 Opublikowano 24 Marca 2008 Tak mnie poinformował znajomy.Możecie mi dać namiary na nową pompę za 2000zł.brutto?Też ma mam 2.5 ,a skoro tak się znacie na sprawie i cenach to i mnie może nie długo czekać...Chociaż jak na razie odpukać spoko...
Flyer Opublikowano 24 Marca 2008 Opublikowano 24 Marca 2008 Nowej pompy nie kupisz za takie pieniadze. Wyraznie pisalem o cenach za jej regeneracje.
GILI Opublikowano 24 Marca 2008 Opublikowano 24 Marca 2008 Dzięki!Panowie .Jestem z pomorza ale warto znać ceny i miejsca gdzie szukać pomocy w razie problemów.No i zweryfikować opowieści znajomych POZDRAWIAM!!!
Flyer Opublikowano 24 Marca 2008 Opublikowano 24 Marca 2008 Na pomorzu tez pewnie znajdzie sie jakis serwis Boscha
GILI Opublikowano 24 Marca 2008 Opublikowano 24 Marca 2008 Na pomorzu tez pewnie znajdzie sie jakis serwis Boscha Raczej na pewno ale w tej chwili się tylko orientuję
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się