mario0760 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Panowie mam pytanko co wpływa na to że auto jest mocniejsze ale mimo mocy wolniejsze od przeciwnika np. jak tutaj : Audi rs6 jest cięzsza i do tego większe straty mocy bo ma quattro ale jest przeciez o 240KM mocniejsze. Czy możliwe ze ma gorsze przełożenie w co watpię?? Tu większe moce ale podobnie : oba mają napęd na 4. Wiadomo gtr lżejszy ale ma 210 KM mniej
szczuraz Opublikowano 26 Grudnia 2011 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Moment , waga , przełożenie , kierownik
Thom4s Opublikowano 26 Grudnia 2011 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Masa i przede wszystkim przełożenie mocy na asfalt, lepsza aerodynamika i mniejszy współczynnik oporu. GT-R jest w tym mistrzem. Sama moc to nie wszystko. GT-R objeżdża 300kg lżejsze i o 70KM mocniejsze Gallardo. Niektórzy mówią, że ten samochód łamie prawa fizyki.
Tzieland Opublikowano 28 Grudnia 2011 Opublikowano 28 Grudnia 2011 ważny jest wspólczynnik mocy do masy i wysokość środka ciężkości samochodu, rozłożenie masy przód/tył, reszta j.w.
junior_tdi Opublikowano 28 Grudnia 2011 Opublikowano 28 Grudnia 2011 no dokładnie, skośnookie inżynierki z Nissana się postarali i zrobili jak narazie auto nr 1 (stosunek osiągów do ceny auta)
Piotrek98igo Opublikowano 28 Grudnia 2011 Opublikowano 28 Grudnia 2011 kierowcy akurat w tych autach to nie maja nic do powiedzenia bo klada pustaka na gaz i jada. na 1 filmiku policzy sobie stosunek mocy do masy ,taka astra wazy z 600kg mniej dokladnie GTR jest niesamowity
Czaro_22 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Liczy się też moment obrotowy, i moment w którym auto osiąga najwyższą moc, nie zawsze trzeba kręcić samochód na czerwone pole żeby wykorzystać jego maksymalny moment obrotowy i moc wręcz przeciwnie Jeśli jestem w błędzie niech mnie ktoś poprawi :gwizdanie:
PABLO Opublikowano 28 Grudnia 2011 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Panowie co do GT-R'a to nie ma sensu się wypowiadać, to auto jest po za konkurencją i najnowsza wersja 2012 która waży prawie 1800kg przy mocy ponad 500KM ma 2.8s do 100km/h także nie ma co porównywać tego arcydzieła motoryzacyjnego :gwizdanie: Jeśli ktoś chce podyskutować to zapraszam do tego działu http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=126488.0
adriand Opublikowano 28 Grudnia 2011 Opublikowano 28 Grudnia 2011 moc = v max moment obrotowy = przyspieszenia
wujek_kamil Opublikowano 28 Grudnia 2011 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Osobiście 300km 500nm 700kg Corsą wciągałem na prostej WSZYSTKO co się po ulicach poruszało Poznania i miało 4 koła(rs6,r8,f430 - oczywiście z rolki 100-200kmh). Nie liczę rarytasów typu 800km Porsche Pawła czy 650km GT-R 2011 ale pamiętaj ---> mocny silnik + lekka buda zdziała CUDA Na 1/4 mili wkładka mięsna jest BARDZO ważna ale z rolki generalnie pełen but + shamić się trzeba wcześniej, zeby zmianę biegu dokonać w dobrym momencie i to w sumie tyle...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się