NikoA4 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Witam kolega ma A3 1.9TDI 1999r,mial ostatnio z nim problem,zona jego pojechala po dzieci,zgasila auto i juz nie mogla odpalic.Wezwala meza i zalozyli nowy akumulator i bez zmian,a do tego pojawila sie na fisie informacja o braku cisnienia oleju.zdziwiony wezwal mechanika,mechanior zdjal rure dolotu przy EGR i psiknol tam jakims starterem i nadal auto nie chcialo zapalic.to mechanik na to ze to uszczelka pod glowica i trzeba auto zabrac na warsztat.Koles sie zgodzil,auto odebral po dwoch dniach i wpadl do mnie na kawke,podniusl mache i po moich ogledzinach stwierdzilem ze uszczelka glowicy nie byla ruszana,bo poprostu jest pordzewiala.Tylko sruby z przodu i na pokrywie wymyte a z tylu nic nie ruszone a kase skasowal jak za zboze.Dodam ze kobieta z racji tego ze sie nie zna probowala auto odpalic na popych.przed awaria auto nie bralo oleju,stan oleju w normie, ani plynu nie ubywalo,nie kopcil.Co moglo byc przyczyna tego ze auto nie chcialo odpalic?Zostal naciagniety przez oszusta i chce tam wrocic.
vauxhall95 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Opublikowano 27 Grudnia 2011 moze byc czujnik polozenia walu,moze byc zawor odcinajacy paliwo.Teraz to nie bedzie wiadomo,mogl przeskoczyc rozrzad o zabek,moglbym pisac i pisac.
rikardo Opublikowano 27 Grudnia 2011 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Dokładnie teraz to już gdybanie, szkoda, że nie podłączył VAG-a.
NikoA4 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2011 vag-a to mu podlaczyl ale,co tam wywalilo to nie powiedzial,tylko ze uszczelke trzeba zmienic.Z tego co wiem to uszczelka nie ma nic do odpalania.No chyba ze sie myle?A ten czujnik polozenia walu to taka kopulka z prawej strony silnika?czy te zeczy o ktorych napisal vauxhall95 pokazalo by na vag-u?
.Pablo. Opublikowano 27 Grudnia 2011 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Podstawowym błędem przy odbiorze auta jest wgląd do starych części (klienci tego nie robią) była wymieniana uszczelka to wszystkie części takie jak uszczelka pokrywy, uszczelka głowicy, śruby itp powinny zostać pokazane klientowi. Po drugie czy ma fakturę albo paragon naprawy? Co do odpalania to uszczelka ewentualnie może pogorszyć delikatnie odpalanie auta ale na pewno nie spowoduje że auto nie zapali. Uszkodzone czujniki vag pokażę a tego że przeskoczył rozrząd już nie.
NikoA4 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2011 Zgadzam sie jakies papiery na robote powinien mechanior dac.Dzieki za szybka odp.
goldi Opublikowano 28 Grudnia 2011 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Jak można od razu stwierdzić że przyczyną nie odpalania silnika jest uszczelka pod głowicą masakra Oczywiście jeśli padł by zawór N 109 czy czujnik położenia wału powinno wywalić błąd na vagu
NikoA4 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2011 A co mogl ten pseudo mechanior namieszac ze auto teraz wiecej spala?Napewno grzebal cos przy czujniku polozenia walu.
vauxhall95 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Opublikowano 31 Grudnia 2011 na pale stukal nastawnikiem zeby zwiekszyc dawke,grzebal przy pompie.Grzebal w adaptacjach.Tera sie nie dowiesz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się