Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG++] madafaka OEM


topor

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

mały update...:

doszło Lewe nadkole S4 i uporałem się z przeładowaniem :kox:

teraz tylko program, malowanie klapy, skóra gwint i koniec, duzo nie zostało :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mały update...:

doszło Lewe nadkole S4 i uporałem się z przeładowaniem :kox:

teraz tylko program, malowanie klapy, skóra gwint i koniec, duzo nie zostało :hi:

nie rezasz FMICa :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co było przyczyną przeładowania :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doszło Lewe nadkole S4 i uporałem się z przeładowaniem :kox:

i co mu było? :mysli:

geometria;p

skąd masz skóre z mysich pipek :angry:

jescze nie mam;p trza chwile poczekac.[br]Dopisany: 12 Maj 2010, 22:40_________________________________________________Slepy: FMIC'a nie rezam... szkoda pierdzielenia, zrezam tylko jakas pozadna chlodnie oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FMIC'a nie rezam...

mięczak :thumbdown:

dokładnie

Zmieni zdanie jak mu spuchnie na autostradzie :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:bla: :bla: :bla:

jak spuchnie to sie pomysli... tak btw, sprawdzal ktos kiedys temp w dolocie majac FMIc'a?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:bla: :bla: :bla:

jak spuchnie to sie pomysli... tak btw, sprawdzal ktos kiedys temp w dolocie majac FMIc'a?

tak w wątku o Fmicach było porównanie :decayed: na znaczny plus dla FMIC :decayed:

A w końcu na co sie decydujesz z tą chłodniczka oleju :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak btw, sprawdzal ktos kiedys temp w dolocie majac FMIc'a?

ja co mam lapka w aucie to sprawdzam :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Topor tu nie ma co myśleć , generalnie już na sam remap warto zopatrzyć się w coś większego niż seryjny smic , a po rzeźbie wtryski , turbo tym bardziej wskazane , potrebujesz więcej powietrza o większej gęstości , żeby ten setup miał czym jechać a da Ci to tylko fmic . ostatnio jechałem w temp ok 27*C 270km , no kurfa auto się męczyło jak cholera , a odczucie braku mocy to ze 30ps chyba, smic zagotowany , być może musiałbym go przeczyścić bo pewnie po zimie nieźle zafajdolony , ale jak bym się decydował na większą rzeźbę to na pewno fmic by lądował :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu się mijaliśmy w tyg na Wrocławskiej :decayed:

Nie chcesz się pozbyć zderzaka od Eski? :naughty::tongue4:

(pogonili Cię z forum golfa czy co? :P)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pertole:D sie tak nie pieklijcie z tym coolerem;p rury bede mial w poniedzialek, fmic i chlodnica oleju mocal przy wyplacie;p a spawacz 20km od domu;p koniec tematu...

Znowu się mijaliśmy w tyg na Wrocławskiej :decayed:

Nie chcesz się pozbyć zderzaka od Eski? :naughty::tongue4:

(pogonili Cię z forum golfa czy co? :P)

zderzaka za cholere nie oddam;p

a co do forum golfa... coz nie wszyscy tam grzszyli rozumkiem i atmosfera dla nowych ...przepraszam za wyrazenie -h*jowa;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zebys pawelku widzial co te 75 zywych koni osttanio ciągneło to bys mu poklon zlozyl:D :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zebys pawelku widzial co te 75 zywych koni osttanio ciągneło to bys mu poklon zlozyl:D :polew: :polew:

co ? twojego DAF`a :polew: ?

wtedy moze mu sie uklonie .... :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...