Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG++] madafaka OEM


topor

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

w takim razie czekamy na relację czy AWX jest P&P :naughty:

Dokładnie :decayed: w końcu ktos dłubnie bo ja sie od marca do tego przymierzsam i stanowczych kroków podjąć nie moge :decayed:

img2493small.jpg

Uploaded with ImageShack.us

img2494small.jpg

Uploaded with ImageShack.us

img2495small.jpg

Uploaded with ImageShack.us

img2496small.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup nowe uszczelki w ASO kosztuja grosze

spr. pod względem szczelnosci chłodniczkę

trzeba bedzie lekko skrocić ori węże wychodzące z seryjnej chłodniczki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jasna sprawa...

ciekawe tylko czy temp po montazu chlodniczki spadnie.

Niby AWXy po softach daja rade na tej chłodniczce, a moce będą podobne, wiec rezaj, ja czekam na tutorial :naughty: bo przy tej temperaturze 40km przy 140km/h temp wzrasta pod 120st ;( nawet motul nie pomógł :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troszkę ponad 300zł , dedykowane to jest pod olej w automatycznej skrzyni biegów, ale kilka razy widziałem ten wynalazek i słuzył jako chłodnica oleju silnikowego :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troszkę ponad 300zł , dedykowane to jest pod olej w automatycznej skrzyni biegów, ale kilka razy widziałem ten wynalazek i słuzył jako chłodnica oleju silnikowego :cool1:

W sumie tyle co Mocal, tylko do tego tez trzeba ten rozgałeziacz na filtr(podkładke) :mysli: bo jak tak to jeden uj czy to czy to i tak cena tego moda przekroczy 600zł :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chlodniczke AWX mam na stole... jutro wezme sie za wymiane i dorezaniu kilku innych rzeczy. Dzisiaj wyszło (dzieki koza!!) ze do wymiany jest termostat... i chyba czujnik temp oliwy i temp chlodziwa. Jedynym cieszącą sprawa jest działanie custom FMI'ca ... przy ostrym upalaniu przy temp zew lekko ponad 30 stopni, temp w dolocie nie przekroczyła 36stopni co chyba jest dibrym wynikiem. Jednak coraz czesciej mysle o sprzedaniu parcha... :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...