Michał Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 w takim razie czekamy na relację czy AWX jest P&P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 w takim razie czekamy na relację czy AWX jest P&P Dokładnie w końcu ktos dłubnie bo ja sie od marca do tego przymierzsam i stanowczych kroków podjąć nie moge Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 spr czy są szczelne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
topor Opublikowano 13 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 czyli co k**wa... nikt tego jescze nie wyrezał ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 przetrzesz szlaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 kup nowe uszczelki w ASO kosztuja grosze spr. pod względem szczelnosci chłodniczkę trzeba bedzie lekko skrocić ori węże wychodzące z seryjnej chłodniczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
topor Opublikowano 13 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 jasna sprawa... ciekawe tylko czy temp po montazu chlodniczki spadnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 jasna sprawa... ciekawe tylko czy temp po montazu chlodniczki spadnie. Niby AWXy po softach daja rade na tej chłodniczce, a moce będą podobne, wiec rezaj, ja czekam na tutorial bo przy tej temperaturze 40km przy 140km/h temp wzrasta pod 120st ;( nawet motul nie pomógł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k0za Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 u ojca w awx/avf temp oleju przy podobnej jezdzie jest jakies 10*C wyższa niż u mnie w seryjnym ajm. także nie wiem czy to coś pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 panowie przy takie temp. to by musiała być chłodniczka 16 rzędowa AWX daje radę ale cudów nie można sie spodziewać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iverson Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 trzeba porównać jaka jest z ARLa , może więcej rzędów ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 taka sama Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
topor Opublikowano 13 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 jak sie wkurwie to jakiegos customa wyrezam i na tym sie skonczy:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iverson Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 a jak by takie coś pizgnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 a jak by takie coś pizgnąć A ile takie cudo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iverson Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 troszkę ponad 300zł , dedykowane to jest pod olej w automatycznej skrzyni biegów, ale kilka razy widziałem ten wynalazek i słuzył jako chłodnica oleju silnikowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 troszkę ponad 300zł , dedykowane to jest pod olej w automatycznej skrzyni biegów, ale kilka razy widziałem ten wynalazek i słuzył jako chłodnica oleju silnikowego W sumie tyle co Mocal, tylko do tego tez trzeba ten rozgałeziacz na filtr(podkładke) bo jak tak to jeden uj czy to czy to i tak cena tego moda przekroczy 600zł :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
topor Opublikowano 13 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 chlodniczke AWX mam na stole... jutro wezme sie za wymiane i dorezaniu kilku innych rzeczy. Dzisiaj wyszło (dzieki koza!!) ze do wymiany jest termostat... i chyba czujnik temp oliwy i temp chlodziwa. Jedynym cieszącą sprawa jest działanie custom FMI'ca ... przy ostrym upalaniu przy temp zew lekko ponad 30 stopni, temp w dolocie nie przekroczyła 36stopni co chyba jest dibrym wynikiem. Jednak coraz czesciej mysle o sprzedaniu parcha... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
semi Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 Jednak coraz czesciej mysle o sprzedaniu parcha... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 A co Ci sie marzy tym razem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi