Jump to content
IGNORED

[B5 AFN] Odpala i gaśnie, jaka przyczyna?


Guest donuska90

Recommended Posts

Guest donuska90

Witam.Pytam właściwie za męża :)

Niedawno zdarzyła się taka sytuacja - Jechałam sobie do sklepu czy tam gdzieś,zgasiłam auto, po chwili przyszłam,odpalam i samochód po kilku sekundach gaśnie.Przyjechał mój mąż jemu zrobił to samo.Na miejsce przyjechaliśmy ponownie innym autem po jakiś 2 godzinach,samochód odpalił normalnie. Pojechaliśmy do domu,mąż wymienił filtr paliwa i auto zaczęło znowu gasnąć. Po podłączeniu jakoś "na krótko" wężyka do bańki z ropą chodził normalnie. Razem ze znajomym wyczyścili zbiornik paliwa bo niby pływały w nim jakieś opiłki metalu czy coś takiego. Po wyczyszczeniu zbiornika przez 3 dni było ok,a dziś sytuacja się powtórzyła.Mąż jechał do pracy,skoczył do sklepu i jak wrócił to auto znowu odpaliło i zgasło i tak kilka razy,w końcu jakoś załapało i jak na razie jest ok.

Mam nadzieję,że w miarę dobrze naświetliłam sprawę, bo ja się w sumie nie znam :P

Może ktoś z Was miał podobną sytuację i wie co może być przyczyną,żeby wiadomo było gdzie szukać rozwiązania :)

[mod]Proszę się dowiedzieć o oznaczenie silnika i poprawnie wstawiać prefix, ponieważ prefix [iNNE] tyczy się innych marek. Kolejny wątek ze źle wpisanym prefix-em odrazu poleci do kosza. - poprawiłem na prawdopodobny prefix[/mod]

Link to comment
Share on other sites

Zanim odpalisz to popatrz na zegary czy nie mruga żółty kluczyk :) Zapewne immo blokuje, w B5 to dość częste, pomaga dobranie się do stacyjki i wyczyszczenie styków, jest opis na forum jak to zrobić, poszukaj.

Link to comment
Share on other sites

Guest donuska90

Kontrolki przy odpalaniu normalnie gasną,mąż niedawno wrócił z pracy i mówi że za pierwszym razem odpalił i zgasł a za drugim już normalnie .. taka sama sytuacja jak za pierwszym razem i rano..

Znajomy podejrzewa że zawiesza się elektromagnes w pompie, jest to możliwe?

Link to comment
Share on other sites

Jak zgaśnie to nie cofać kluczyka tylko popatrzeć 3 sekundy na zegary czy nie mruga kluczyk.

Link to comment
Share on other sites

Guest donuska90

Dobra,niech będzie AFN ja się tam nie znam ;)

jak na razie auto VAGiem nie było sprawdzane,teraz odpalamy kluczem zapasowym i jak na razie jest ok :)

Zobaczymy jutro,jak coś to napiszę.[br]Dopisany: 02 Styczeń 2012, 21:13_________________________________________________Tak sobie szperam i to chyba jednak AHU ;p

Ja nie mogę,jak ja się nie znam ;pp

:wallbash:[br]Dopisany: 02 Styczeń 2012, 21:30_________________________________________________Chłopacy pogrzebali i fakt - to immo :)

Mryga kluczyk :)

Mam pytanko,ma ktoś może linka do tej stronki na forum gdzie jest opisane to czyszczenie styków?Poszukam,ale znając moje szczęście i doświadczenie tutaj to i tak nie znajdę :)

Dzięki za pomoc :) :>

Link to comment
Share on other sites

jesli na drugim kluczyku działa bez problemu to czyszczenie styków nic nie da to problem jest w tym kluczyku... tam jest taki szklany tyci "czopek" :wink4: i wystarczy to zakupic zaprogramowac i powinno fafać bez problema...

Link to comment
Share on other sites

Guest donuska90

Jednak na tym drugim też nie łapie,czasem mu odwala :)

Dlatego myśleliśmy że to wina kulcza,bo na początku było ok,a potem znowu zaczął robić to samo. Także jutro czyszczonko się zapowiada :decayed:

Link to comment
Share on other sites

do odbiornika immo sie dostac to nie problem. demont jaska z kierownicy , kierownicy ,czujnika kata skretu i osłon kolumny przy kierownicy...

wam sie lampka nie zapala a mechanikom sie zapala dziwaczne...

moze przekaznik swiec zarowych krzaczy...znajduje sie pod maska w komorze plastikowej na podszybiu po stronie kierowcy tylko nie pamietam numerka. wyjac go obudowe zdjac i podoginac/przeczyscic styki.

Link to comment
Share on other sites

Jest parę osób na forum którym pomogło przylutowanie kabli do cewki indukcyjnej immo znajdującej się w koło stacyjki. Mi pomogło na pół roku i jest to samo. Później robiłem to jeszcze raz i już nic nie pomaga. Problem odpalania nasila się znacznie w momencie gdy za oknem pojawiają się temperatury w okolicy zera i lecą w minus. Niech mechanixy zdejmą osłonę kierownicy i spróbują podlutować - może pomoże. Powodzenia życzę. PS. Szukanie nie boli http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=2784.0;highlight=immo

Link to comment
Share on other sites

Mi samo przeczyszczenie styków pomogło, kilka miesięcy na pewno, potem sprzedałem auto, ale jakoś po roku rozmawiałem z nowym właścicielem i mówił, że wszystko OK. Roboty nie jest dużo, warto spróbować, nawet jakby miało pomóc na pół roku :wink4:

Link to comment
Share on other sites

a kiedyś ktoś coś pisał o izolowaniu immo folią aluminiową?

Link to comment
Share on other sites

Guest donuska90

Dzięki za wszystkie odpowiedzi ;)

Jak już pisałam wcześniej, nie zwróciliśmy uwagi na "mryganie" kontrolki od immo - jednak "mryga" na obu kluczykach..

Fakt - szukanie nie boli, już wczoraj znalazłam ten wątek ale dzięki za link :)

Chłopacy dziś będą kombinować,także napiszę,czy to pomogło :good:

Link to comment
Share on other sites

Witam.Pytam właściwie za męża :)

Niedawno zdarzyła się taka sytuacja - Jechałam sobie do sklepu czy tam gdzieś,zgasiłam auto, po chwili przyszłam,odpalam i samochód po kilku sekundach gaśnie.Przyjechał mój mąż jemu zrobił to samo.Na miejsce przyjechaliśmy ponownie innym autem po jakiś 2 godzinach,samochód odpalił normalnie. Pojechaliśmy do domu,mąż wymienił filtr paliwa i auto zaczęło znowu gasnąć. Po podłączeniu jakoś "na krótko" wężyka do bańki z ropą chodził normalnie. Razem ze znajomym wyczyścili zbiornik paliwa bo niby pływały w nim jakieś opiłki metalu czy coś takiego. Po wyczyszczeniu zbiornika przez 3 dni było ok,a dziś sytuacja się powtórzyła.Mąż jechał do pracy,skoczył do sklepu i jak wrócił to auto znowu odpaliło i zgasło i tak kilka razy,w końcu jakoś załapało i jak na razie jest ok.

Mam nadzieję,że w miarę dobrze naświetliłam sprawę, bo ja się w sumie nie znam :P

Może ktoś z Was miał podobną sytuację i wie co może być przyczyną,żeby wiadomo było gdzie szukać rozwiązania :)

Proszę się dowiedzieć o oznaczenie silnika i poprawnie wstawiać prefix, ponieważ prefix [iNNE] tyczy się innych marek. Kolejny wątek ze źle wpisanym prefix-em odrazu poleci do kosza. - poprawiłem na prawdopodobny prefix

Moderator a od kiedy AFN ma 90 koni?jak poprawiasz to już w miarę dobrze chyba,że silnik inny niż w opisie

Link to comment
Share on other sites

Guest donuska90

To jest Audi A4 B5, 1995r. ,1,9 TDI 90KM ;)

Tyle wiem,a na tych znacznikach czy co to tam jest to sie nie znam ;p :wallbash:

Poszukałam w necie i wychodzi mi że to bardziej AHU niż AFN :> :>

Jak już pisałam,nie znam się ;p :wallbash:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...