Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Odpala i gaśnie, jaka przyczyna?


Gość donuska90

Rekomendowane odpowiedzi

Gość donuska90

Witam.Pytam właściwie za męża :)

Niedawno zdarzyła się taka sytuacja - Jechałam sobie do sklepu czy tam gdzieś,zgasiłam auto, po chwili przyszłam,odpalam i samochód po kilku sekundach gaśnie.Przyjechał mój mąż jemu zrobił to samo.Na miejsce przyjechaliśmy ponownie innym autem po jakiś 2 godzinach,samochód odpalił normalnie. Pojechaliśmy do domu,mąż wymienił filtr paliwa i auto zaczęło znowu gasnąć. Po podłączeniu jakoś "na krótko" wężyka do bańki z ropą chodził normalnie. Razem ze znajomym wyczyścili zbiornik paliwa bo niby pływały w nim jakieś opiłki metalu czy coś takiego. Po wyczyszczeniu zbiornika przez 3 dni było ok,a dziś sytuacja się powtórzyła.Mąż jechał do pracy,skoczył do sklepu i jak wrócił to auto znowu odpaliło i zgasło i tak kilka razy,w końcu jakoś załapało i jak na razie jest ok.

Mam nadzieję,że w miarę dobrze naświetliłam sprawę, bo ja się w sumie nie znam :P

Może ktoś z Was miał podobną sytuację i wie co może być przyczyną,żeby wiadomo było gdzie szukać rozwiązania :)

[mod]Proszę się dowiedzieć o oznaczenie silnika i poprawnie wstawiać prefix, ponieważ prefix [iNNE] tyczy się innych marek. Kolejny wątek ze źle wpisanym prefix-em odrazu poleci do kosza. - poprawiłem na prawdopodobny prefix[/mod]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim odpalisz to popatrz na zegary czy nie mruga żółty kluczyk :) Zapewne immo blokuje, w B5 to dość częste, pomaga dobranie się do stacyjki i wyczyszczenie styków, jest opis na forum jak to zrobić, poszukaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość donuska90

Kontrolki przy odpalaniu normalnie gasną,mąż niedawno wrócił z pracy i mówi że za pierwszym razem odpalił i zgasł a za drugim już normalnie .. taka sama sytuacja jak za pierwszym razem i rano..

Znajomy podejrzewa że zawiesza się elektromagnes w pompie, jest to możliwe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zgaśnie to nie cofać kluczyka tylko popatrzeć 3 sekundy na zegary czy nie mruga kluczyk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość donuska90

Dobra,niech będzie AFN ja się tam nie znam ;)

jak na razie auto VAGiem nie było sprawdzane,teraz odpalamy kluczem zapasowym i jak na razie jest ok :)

Zobaczymy jutro,jak coś to napiszę.[br]Dopisany: 02 Styczeń 2012, 21:13_________________________________________________Tak sobie szperam i to chyba jednak AHU ;p

Ja nie mogę,jak ja się nie znam ;pp

:wallbash:[br]Dopisany: 02 Styczeń 2012, 21:30_________________________________________________Chłopacy pogrzebali i fakt - to immo :)

Mryga kluczyk :)

Mam pytanko,ma ktoś może linka do tej stronki na forum gdzie jest opisane to czyszczenie styków?Poszukam,ale znając moje szczęście i doświadczenie tutaj to i tak nie znajdę :)

Dzięki za pomoc :) :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli na drugim kluczyku działa bez problemu to czyszczenie styków nic nie da to problem jest w tym kluczyku... tam jest taki szklany tyci "czopek" :wink4: i wystarczy to zakupic zaprogramowac i powinno fafać bez problema...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość donuska90

Jednak na tym drugim też nie łapie,czasem mu odwala :)

Dlatego myśleliśmy że to wina kulcza,bo na początku było ok,a potem znowu zaczął robić to samo. Także jutro czyszczonko się zapowiada :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do odbiornika immo sie dostac to nie problem. demont jaska z kierownicy , kierownicy ,czujnika kata skretu i osłon kolumny przy kierownicy...

wam sie lampka nie zapala a mechanikom sie zapala dziwaczne...

moze przekaznik swiec zarowych krzaczy...znajduje sie pod maska w komorze plastikowej na podszybiu po stronie kierowcy tylko nie pamietam numerka. wyjac go obudowe zdjac i podoginac/przeczyscic styki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest parę osób na forum którym pomogło przylutowanie kabli do cewki indukcyjnej immo znajdującej się w koło stacyjki. Mi pomogło na pół roku i jest to samo. Później robiłem to jeszcze raz i już nic nie pomaga. Problem odpalania nasila się znacznie w momencie gdy za oknem pojawiają się temperatury w okolicy zera i lecą w minus. Niech mechanixy zdejmą osłonę kierownicy i spróbują podlutować - może pomoże. Powodzenia życzę. PS. Szukanie nie boli http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=2784.0;highlight=immo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi samo przeczyszczenie styków pomogło, kilka miesięcy na pewno, potem sprzedałem auto, ale jakoś po roku rozmawiałem z nowym właścicielem i mówił, że wszystko OK. Roboty nie jest dużo, warto spróbować, nawet jakby miało pomóc na pół roku :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość donuska90

Dzięki za wszystkie odpowiedzi ;)

Jak już pisałam wcześniej, nie zwróciliśmy uwagi na "mryganie" kontrolki od immo - jednak "mryga" na obu kluczykach..

Fakt - szukanie nie boli, już wczoraj znalazłam ten wątek ale dzięki za link :)

Chłopacy dziś będą kombinować,także napiszę,czy to pomogło :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Pytam właściwie za męża :)

Niedawno zdarzyła się taka sytuacja - Jechałam sobie do sklepu czy tam gdzieś,zgasiłam auto, po chwili przyszłam,odpalam i samochód po kilku sekundach gaśnie.Przyjechał mój mąż jemu zrobił to samo.Na miejsce przyjechaliśmy ponownie innym autem po jakiś 2 godzinach,samochód odpalił normalnie. Pojechaliśmy do domu,mąż wymienił filtr paliwa i auto zaczęło znowu gasnąć. Po podłączeniu jakoś "na krótko" wężyka do bańki z ropą chodził normalnie. Razem ze znajomym wyczyścili zbiornik paliwa bo niby pływały w nim jakieś opiłki metalu czy coś takiego. Po wyczyszczeniu zbiornika przez 3 dni było ok,a dziś sytuacja się powtórzyła.Mąż jechał do pracy,skoczył do sklepu i jak wrócił to auto znowu odpaliło i zgasło i tak kilka razy,w końcu jakoś załapało i jak na razie jest ok.

Mam nadzieję,że w miarę dobrze naświetliłam sprawę, bo ja się w sumie nie znam :P

Może ktoś z Was miał podobną sytuację i wie co może być przyczyną,żeby wiadomo było gdzie szukać rozwiązania :)

Proszę się dowiedzieć o oznaczenie silnika i poprawnie wstawiać prefix, ponieważ prefix [iNNE] tyczy się innych marek. Kolejny wątek ze źle wpisanym prefix-em odrazu poleci do kosza. - poprawiłem na prawdopodobny prefix

Moderator a od kiedy AFN ma 90 koni?jak poprawiasz to już w miarę dobrze chyba,że silnik inny niż w opisie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość donuska90

To jest Audi A4 B5, 1995r. ,1,9 TDI 90KM ;)

Tyle wiem,a na tych znacznikach czy co to tam jest to sie nie znam ;p :wallbash:

Poszukałam w necie i wychodzi mi że to bardziej AHU niż AFN :> :>

Jak już pisałam,nie znam się ;p :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...