Belding Opublikowano 25 Marca 2008 Opublikowano 25 Marca 2008 Witam!!! W swoim AFB wyrzuca mi po podłączeniu pod Vaga duże korekcje wtrysków ok. 4mg/skok - czy może to być przyczyną złego odpalania auta. Musze kilka razy zakręcic wałem zanim odpali (niezależnie czy ciepły czy zimny) jak postoi kilka minut. Odpalając zaraz po zgaszeniu silnika pali od strzała. Logi: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/99b3fd6e51a04606.html
baskecior Opublikowano 25 Marca 2008 Opublikowano 25 Marca 2008 Tak wysokie korekcje in plus swiadczą zazwyczaj albo o skrajnie niskiej kompresji, albo o skrajnie słabej pompie wtryskowej , która nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia wtrysku. Po kolei: - upewnij się w 100% czy masz prawidłowo ustawiony rozrząd oraz kąt wtrysku. - pomierz ciśnienie sprężania - zleć testy pompy wtryskowej oraz wtryskiwaczy
jarek3251 Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Witam!!! W swoim AFB wyrzuca mi po podłączeniu pod Vaga duże korekcje wtrysków ok. 4mg/skok - czy może to być przyczyną złego odpalania auta. Musze kilka razy zakręcic wałem zanim odpali (niezależnie czy ciepły czy zimny) jak postoi kilka minut. Odpalając zaraz po zgaszeniu silnika pali od strzała. Logi: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/99b3fd6e51a04606.html kolego i co ci wyszło z tymi duzymi korekcjami??? byłeś u jakiegos mechaniora????
Belding Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Prawdę mówiąc jeszcze nie. Rozrząd wymieniałem 30.000km temu, wtrysk ustawiony prawidłowo. Także stawiam na słabą pompę wtryskową nie utrzymującą cisnienia, ponieważ mam objawy cofania sie paliwa. tzn. musze zrobić kilka obrotów wałem żeby zapalił.[br]Dopisany: 08 Sierpień 2008, 14:35 _________________________________________________ - zleć testy pompy wtryskowej oraz wtryskiwaczy jaka jest cena testów wtrysków i pompy??? orientacyjnie...
jarek3251 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Prawdę mówiąc jeszcze nie. Rozrząd wymieniałem 30.000km temu, wtrysk ustawiony prawidłowo. Także stawiam na słabą pompę wtryskową nie utrzymującą cisnienia, ponieważ mam objawy cofania sie paliwa. tzn. musze zrobić kilka obrotów wałem żeby zapalił.[br]Dopisany: 08 Sierpień 2008, 14:35 _________________________________________________ - zleć testy pompy wtryskowej oraz wtryskiwaczy jaka jest cena testów wtrysków i pompy??? orientacyjnie... ja tez mam duze troche korekcjie wtrysków niby to inne silniki i tez mi paliwo ucieka i tez słabo pali jak zimny przez to ha ha tak duzo podobieństw a tak inne silniki
vikis4 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Pozwolę sobie odgrzać temat-mianowicie ok 1 m-ca temu robiłem całą hydraulikę u kumpla w A6 C5-oczywiście przed robotą podłączyłem vag sprawdziłem to i owo min. korekcje-były super wszystkie na minusie,ale w okolicy zera! Dzisiaj wpadł do mnie na vag i co? Korekje do bani na wszystkich od 0,40 do 0,75-80 a na 1 cyl 1,33 do 1,65! Kąt wtrysku super na late 1,8 do 2.0 ATDC za ustawienie rozrządu ręcze głową! Autko pali na dotyk ciepły,jak i zimny! Co mogło się stać ,że nagle tak skoczyły dawki? Tankuje tylko na jednej i tej samej stacji! Czy kończy się VP44? :mysli:Proszę znawców tematu o rady/spostrzeżenia.
przemik Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Najlepiej bedzie jak zaprezentujesz nam kpl. logow tej V6. Bedzie o czym rozmawiac.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się