skulcz Opublikowano 25 Października 2015 Opublikowano 25 Października 2015 Kodzy macie zdjęcie szklanki pompy paliwa. Rozebrałem i mam dziwne nadpęknietą a metalowa tabsa jest powycierana. Przy okazji wy też mieliście taki problem z rozkręcenim tylnej zębatki . Mi mało klucz nie pękł. Dajcie znać jak sobie dawaliście rade? A i jaki dokładnie bit potrzebny jest do odkręcenia wariatora, bede wdzięczny. Jutro czas wszystko poskładać do kupy. pz
Ksiadz Opublikowano 25 Października 2015 Opublikowano 25 Października 2015 (edytowane) U mnie szklanka była cała, ale zeszlifowana. Auto przebieg 146 tys. mil. Wymieniłem cały wałek z wariatorem, nowy napinacz łańcuszek. Oczywiście pokrywa i trzy pierścienie i szklanka też wymieniona. Dół nowe kółko na pompę, zamiennik, nowy łańcuszek, napinacz, oraz pokrywka. A Wszystko złożone do kupy z nowym rozrządem, pompa wody. Autko jeździ, nic się nie dzieje. Troszkę czasu zajęło wszystko, ale na spokojnie i bez stresu. Czy ktoś kto odkręcał wariator zwrócił uwagę na samą śrubę? Jest ona bardzo cienka. Czy jest to specjalnie zaprojektowane by w razie czego miała się zerwać czy kolejny niedopracowany element? Edytowane 25 Października 2015 przez Ksiadz
skulcz Opublikowano 25 Października 2015 Opublikowano 25 Października 2015 Śruby powinny być prawe jak dobrze przypuszczam.
Ksiadz Opublikowano 25 Października 2015 Opublikowano 25 Października 2015 Śruby powinny być prawe jak dobrze przypuszczam.Chodzi Ci o gwint?Mnie bardziej chodzi o samą śrubę, jak ja odkręcisz to widać przy łebku jak jest cienka i ile tak naprawdę trzyma wariator.
darek181289 Opublikowano 25 Października 2015 Opublikowano 25 Października 2015 Przy okazji wy też mieliście taki problem z rozkręcenim tylnej zębatki . Mi mało klucz nie pękł. Dajcie znać jak sobie dawaliście rade? mój mechanik też miał z tym spory problem, więc odkręcił tą pokrywę/uchwyt trzymającą wałki i cały wałek zdjął do wymiany łańcucha i napinacza.
Ksiadz Opublikowano 25 Października 2015 Opublikowano 25 Października 2015 (edytowane) Ja też zdejmowałem całą pokrywę głowicy ze względu na wymianę wałka, a nie odkrecałem tylko zębatki. Tak samo w poprzedniej gdzie, gdzie pisałem że wystarczy znaki zrobić i nie trzeba mieć żadnego przyrządu do ustawiania, zresztą wałki na widać jak mają być ustawione jak są na znakach więc ciężko to "skaszanić". Edytowane 25 Października 2015 przez Ksiadz
skulcz Opublikowano 29 Października 2015 Opublikowano 29 Października 2015 Dzisiaj się lekko zdziwiłem , okazuje się ,że wg serwisu powinno się odkręcać tylko wariator, do tego potrzebny jest Bit RIBE 12. A zębatka u mnie nie jest do zciągnięcia. Dodatkowo polecam sprawdzenie szklanki bo u mnie jest do wymiany. bit RIBE 10. Pomylłem się. Pz
chanel1987 Opublikowano 30 Października 2015 Opublikowano 30 Października 2015 Witam wrzucam filmik pracy silnika 2.0 tfsi bwe 147 kw Przebieg 186 000km Olej liqly moly SHT 5w40Czy mam problem z łańcuchem ??https://www.youtube.com/watch?v=0kBpT85CBhw
darek181289 Opublikowano 5 Listopada 2015 Opublikowano 5 Listopada 2015 (edytowane) Panowie, dziś po 2 dniowym postoju na zewnątrz po odpaleniu usłyszałem takie klepanie/stukanie, dźwięk wydobywa się z pod pokrywy zaworów :/ wtf? wcześniej tego nie było, jestem po wymianie oleju na LM 5w40 Synthol High tech. po nagrzaniu stukanie znikło... Edytowane 5 Listopada 2015 przez darek181289
arek_cccp Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 (edytowane) Czasami po przejściu na inny olej może być słychać dziwne stukanie na zimnym ktoś tak chyba miał a potem ustało a na gorącym silniku słychać klekotanie łańcucha? chanel1987 ale Ty masz obrzygany silnik olejem wszędzie ... weź to uszczelnij jakoś na moje ucho łąńcuch słychać też. Edytowane 9 Listopada 2015 przez arek_cccp
chanel1987 Opublikowano 10 Listopada 2015 Opublikowano 10 Listopada 2015 Ok dzieki za info. Uszczelka pod zaworami czeka juz nowa na wymiane kupiona w Serwisie:)U mnie bardziej z przodu silnika jest głośniej niz z tylu przy łańcuchu. Auto mam od miesiąca więc wszystko wyjdzie z czasem:D
jozek726 Opublikowano 13 Listopada 2015 Opublikowano 13 Listopada 2015 Panowie czy po wymianie rozrządu możliwe żeby łańcuszek było mocniej słychać ?
xcentriq Opublikowano 20 Listopada 2015 Opublikowano 20 Listopada 2015 Nie chyba że rozrząd jest źle ustawiony. Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
jozek726 Opublikowano 21 Listopada 2015 Opublikowano 21 Listopada 2015 Chyba nie ma takiej opcji żeby był źle ustawiony rozrząd
denniss Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 Koledzy a może się ktoś wypowiedzieć w sprawie tego klekotania? Czy to również problem z pierwszych stron czy może coś więcej? https://www.youtube.com/watch?v=pXS4O9kJ42I
jozek726 Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 Typowo łańcuszek dzwoni nawet z tyłu silnika
Qń1 Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 Panowie, czy przy wymianie napinacza zmiennych faz rozrządu muszę wymieniać pasek rozrządu itp?? Pytam bo 3 miesiące temu robiłem cały nowy rozrząd,a teraz zaczęło cykać
jozek726 Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 (edytowane) Ja po wymianie rozrządu mam wrażenie ze łańcuch zaczął mi głośniej klekotać, zastanawiam się czy to możliwe Panowie, czy przy wymianie napinacza zmiennych faz rozrządu muszę wymieniać pasek rozrządu itp?? Pytam bo 3 miesiące temu robiłem cały nowy rozrząd,a teraz zaczęło cykaćA graty miałeś z ASO ? Edytowane 26 Listopada 2015 przez jozek726
Qń1 Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 Tak wszystko oryginalne... Być może u mnie wcześniej też cykało, ale na tyle cicho, że nie zwróciłem uwagi... przebieg to 112000 km, szklankę popychacza i uszczelkę pokrywy zaworów wymieniałem przy 100000km i teraz zastanawiam się czy przy wymianie napinacza znowu wszystko wymieniać?! czy wystarczy napinacz i łańcuch...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się