Skocz do zawartości
IGNOROWANY

"Niezdrowy" klekot silnika 2.0 TFSI w A4 B7


FANTOMAS

Rekomendowane odpowiedzi

i to jest całe ASO :sick3:

powineneś im wysłać teraz linka do tego temtu i niech jeden matoł z drugim CZYTA FORUM !!! to się może czegoś dowiedzą o autach których są podobno autoryzowanym serwisem :wallbash:

dokładnie to było jakoś w grudniu 2010- i powiedział że sprawdzali i kontaktowali się z innymi ASO w PL i DE i nikt nie wie co może byc przyczyną tzn wszystkie błahe przyczyny wykluczyli więc to musi być poważne :naughty:

nieźle się z nią wtedy bujałem ale to już na szczęście za mną jestem szczęśliwym posiadaczem bex'a hahaha

ale Tobie życzę powodzenia i niedużych wydatków :good:

Tak jak napisałem wcześniej to nie jest jakaś poważna usterka żeby od razu oddawać auto :> 400 zł 3 godziny roboty i po sprawie:)po całym zabiegu TFSI chodzi jak marzenie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja od początku jak go mam to obstawiałem coś z tym mechanizmem zm.faz bo ten dzwięk ewidentnie dochodzi z pod dekla zm.faz ale że opinie były w stylu "tak to ma" więc się tym nie przejmowałem. Na zdrowy rozum to elementy które mogą być za to odpowiedzialne to tylko napinacz lub zawór. Jak już podał longerooo powodem jest napinacz + (dla świętego spokoju) łańcuch. A to co Ci wymyślało ASO i koszty to zwyczajne oszustwo i jak widać brak pojęcia o budowie tego silnika bo skoro ja niemechanik po 15min nasłuchiwania (bez wcześniejszego sprawdzania tematu w necie) zlokalizowałem miejsce to co dopiero serwis który chciał Ci rozebrać pół silnika :wallbash: ja się tylko utwierdzam w tym że w ASO to pracują w większości lewusy co to tylko instrukcje serwisowe umieją czytać i generalnie to im idzie zmiana oleju i klocków. Dobry mechanik taki który potrafi dedukować i kojarzyć fakty a nie wymieniać bezsensownie po kolei części obciążając za brak swojej wiedzy właściciela (twoje 500zł) to ma swój garaż i nie musi robić na kogoś. A że w instrukcji serwisowej VAG brak rozwiązania tematu "klekotu" to pewnie też drugie dno bo gdyby tak było (co zmienić żeby nie klekotało) to musieliby się przyznać do wady fabrycznej i wymiany wadliwych części ale po co :cool1: jak można za to łoić to ten sam temat co w 2.0TDI zespół wałków wyrw. pompy oleju etc. dla ASO nie ma żadnego tematu chociaż na forum pełno opisów takich usterek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie:)tak więc kolejna wymiana napinacza i łańcucha rozrządu rozwiązała problem z klekotem w silniku TFSI:)co prawda w A4 jest troszkę więcej pracy aby dostać się do rozrządu ale myślę,że w ciągu dnia jest to do zrobienia:)przy okazji można sobie wymienić kompletny rozrząd z racji tego,że i tak go trzeba w całości zdemontować a po co później robić dwa razy tę samą robotę:)ceny części wzrosły od ostatniej wymiany i ciężej je zdobyć( poza ASO) więc radzę się śpieszyć:)

jakby co mam do sprzedania rozrząd contitecha w cenie jakiej nigdzie nie znajdziecie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :) a czy silniki z paskiem rozrządu też mają ten problem ??

Przecież tutaj jest mowa o samochodach z paskiem. :grin:

Tutaj jest mowa o nastawniku zm. faz rozrzadu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ pasek rozrzadu to kompletnie inny temat. Twoje pytanie było czy silniki z paskiem rozrzadu tez maja taki problem. Odpowiadam Tobie, że te silniki maja pasek rozrzadu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mają pasek z przodu silnika który napędza wałek rozrządu i pompę wody a z tyłu mają łańcuch który napędza drugi wałek:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiesz mechanikiem nie jestem i za bardzo się nie znam więc pytam aby swoją wiedzę troche uzupełnić, ja słyszałem ze silniki 2.0 TFSi mają albo pasek albo łancuch rozrzadu i temu pytałem

To akurat 1.8T

ce37e8c1386ab73d.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiesz mechanikiem nie jestem i za bardzo się nie znam więc pytam aby swoją wiedzę troche uzupełnić, ja słyszałem ze silniki 2.0 TFSi mają albo pasek albo łancuch rozrzadu i temu pytałem

To akurat 1.8T

http://images33.fotosik.pl/405/ce37e8c1386ab73d.jpg

Mobil SHC Formula LD 0W-30 od początku życia samochodu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki ze sie wtrancam ale juz nie wiem o ktory chodzi lancuch ten pod rozrzadem co napedza pompe oleju czy ten z tylu??? chcem wymienic rozrzad i chcialem wymienic przy okazji ten lancuch z napinaczem jesli tez jest awaryjny ale juz sam niewiem ktory to sie psuje w obu sa te lyzwy.

Ps. jesli ten z przodu czy do wymiany jego trzeba zrzucic miske????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymień sobie wszystko:)czyli kompletny rozrząd,łańcuch rozrządu z napinaczem i łańcuch napędu pompy oleju z napinaczem i będziesz miał spokój na jakieś 100tyś km:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zalamuj mnie:/ dopiero co wymienilem caly silnik i jeszcze tyle kasy wpompowac mam:/ na moje ucho nie wiem czy to mozliwe to cyka pompka paliwa i klekocze napinacz paska alternatora jestem umowiony do mechanika ktory juz to ogarnial zobacze co on powie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...