longerooo Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 i to jest całe ASO powineneś im wysłać teraz linka do tego temtu i niech jeden matoł z drugim CZYTA FORUM !!! to się może czegoś dowiedzą o autach których są podobno autoryzowanym serwisem dokładnie to było jakoś w grudniu 2010- i powiedział że sprawdzali i kontaktowali się z innymi ASO w PL i DE i nikt nie wie co może byc przyczyną tzn wszystkie błahe przyczyny wykluczyli więc to musi być poważne nieźle się z nią wtedy bujałem ale to już na szczęście za mną jestem szczęśliwym posiadaczem bex'a hahaha ale Tobie życzę powodzenia i niedużych wydatków Tak jak napisałem wcześniej to nie jest jakaś poważna usterka żeby od razu oddawać auto :> 400 zł 3 godziny roboty i po sprawie:)po całym zabiegu TFSI chodzi jak marzenie:)
FANTOMAS Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Opublikowano 12 Lutego 2012 Ja od początku jak go mam to obstawiałem coś z tym mechanizmem zm.faz bo ten dzwięk ewidentnie dochodzi z pod dekla zm.faz ale że opinie były w stylu "tak to ma" więc się tym nie przejmowałem. Na zdrowy rozum to elementy które mogą być za to odpowiedzialne to tylko napinacz lub zawór. Jak już podał longerooo powodem jest napinacz + (dla świętego spokoju) łańcuch. A to co Ci wymyślało ASO i koszty to zwyczajne oszustwo i jak widać brak pojęcia o budowie tego silnika bo skoro ja niemechanik po 15min nasłuchiwania (bez wcześniejszego sprawdzania tematu w necie) zlokalizowałem miejsce to co dopiero serwis który chciał Ci rozebrać pół silnika ja się tylko utwierdzam w tym że w ASO to pracują w większości lewusy co to tylko instrukcje serwisowe umieją czytać i generalnie to im idzie zmiana oleju i klocków. Dobry mechanik taki który potrafi dedukować i kojarzyć fakty a nie wymieniać bezsensownie po kolei części obciążając za brak swojej wiedzy właściciela (twoje 500zł) to ma swój garaż i nie musi robić na kogoś. A że w instrukcji serwisowej VAG brak rozwiązania tematu "klekotu" to pewnie też drugie dno bo gdyby tak było (co zmienić żeby nie klekotało) to musieliby się przyznać do wady fabrycznej i wymiany wadliwych części ale po co jak można za to łoić to ten sam temat co w 2.0TDI zespół wałków wyrw. pompy oleju etc. dla ASO nie ma żadnego tematu chociaż na forum pełno opisów takich usterek.
longerooo Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 Witam ponownie:)tak więc kolejna wymiana napinacza i łańcucha rozrządu rozwiązała problem z klekotem w silniku TFSI:)co prawda w A4 jest troszkę więcej pracy aby dostać się do rozrządu ale myślę,że w ciągu dnia jest to do zrobienia:)przy okazji można sobie wymienić kompletny rozrząd z racji tego,że i tak go trzeba w całości zdemontować a po co później robić dwa razy tę samą robotę:)ceny części wzrosły od ostatniej wymiany i ciężej je zdobyć( poza ASO) więc radzę się śpieszyć jakby co mam do sprzedania rozrząd contitecha w cenie jakiej nigdzie nie znajdziecie:)
longerooo Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 Jak tam Panie FANTOMAS z Twoją wymianą????
youngmenson Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 Witam a czy silniki z paskiem rozrządu też mają ten problem ??
emay Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 Witam a czy silniki z paskiem rozrządu też mają ten problem ?? Przecież tutaj jest mowa o samochodach z paskiem. Tutaj jest mowa o nastawniku zm. faz rozrzadu.
youngmenson Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 kolego emay ja tutaj widze cały czas dyskusje i zmianie łańcucha i napinacza a o pasku tutaj nie przeczytalem...
emay Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 Ponieważ pasek rozrzadu to kompletnie inny temat. Twoje pytanie było czy silniki z paskiem rozrzadu tez maja taki problem. Odpowiadam Tobie, że te silniki maja pasek rozrzadu.
youngmenson Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 no wiesz mechanikiem nie jestem i za bardzo się nie znam więc pytam aby swoją wiedzę troche uzupełnić, ja słyszałem ze silniki 2.0 TFSi mają albo pasek albo łancuch rozrzadu i temu pytałem
longerooo Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 mają pasek z przodu silnika który napędza wałek rozrządu i pompę wody a z tyłu mają łańcuch który napędza drugi wałek:)
Mario Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 no wiesz mechanikiem nie jestem i za bardzo się nie znam więc pytam aby swoją wiedzę troche uzupełnić, ja słyszałem ze silniki 2.0 TFSi mają albo pasek albo łancuch rozrzadu i temu pytałem To akurat 1.8T
Fr0styyy. Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 Szkoda, że mój nie jest taki czysty w środku
Mario Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 no wiesz mechanikiem nie jestem i za bardzo się nie znam więc pytam aby swoją wiedzę troche uzupełnić, ja słyszałem ze silniki 2.0 TFSi mają albo pasek albo łancuch rozrzadu i temu pytałem To akurat 1.8T http://images33.fotosik.pl/405/ce37e8c1386ab73d.jpg Mobil SHC Formula LD 0W-30 od początku życia samochodu
Fr0styyy. Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 U mnie prawdopodobnie zaj**** Castrol :F
youngmenson Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 no i bardzo dziekuje za wyczerpujące odpowiedzi Mario_ i longerooo, też będe musiał zrobić z tym łańcuchem i napinaczem.
longerooo Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 olej full synt, zmiana co 10tyś i będzie czysto:)a później się dziwią,że zapchane smoki etc......
motogrzech Opublikowano 10 Czerwca 2012 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Sorki ze sie wtrancam ale juz nie wiem o ktory chodzi lancuch ten pod rozrzadem co napedza pompe oleju czy ten z tylu??? chcem wymienic rozrzad i chcialem wymienic przy okazji ten lancuch z napinaczem jesli tez jest awaryjny ale juz sam niewiem ktory to sie psuje w obu sa te lyzwy. Ps. jesli ten z przodu czy do wymiany jego trzeba zrzucic miske????
longerooo Opublikowano 12 Czerwca 2012 Opublikowano 12 Czerwca 2012 wymień sobie wszystko:)czyli kompletny rozrząd,łańcuch rozrządu z napinaczem i łańcuch napędu pompy oleju z napinaczem i będziesz miał spokój na jakieś 100tyś km:)
motogrzech Opublikowano 12 Czerwca 2012 Opublikowano 12 Czerwca 2012 nie zalamuj mnie:/ dopiero co wymienilem caly silnik i jeszcze tyle kasy wpompowac mam:/ na moje ucho nie wiem czy to mozliwe to cyka pompka paliwa i klekocze napinacz paska alternatora jestem umowiony do mechanika ktory juz to ogarnial zobacze co on powie
longerooo Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 pompka też cyka,niech zobaczy również popychacz pompy paliwa czy nie wytarty,bo uszkodzi krzywkę na wałku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się