RafuZG 1 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Tak się zastanawiam czy nie przerobić swojej a4 na polifta. Mój rocznik to 95 a chcę przerobić na 99r. Opłaca się czy lepiej kupić polifta bez zabawy? Części szukałbym pod lakier Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cuber 62 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Hmm Maska, błotniki, drzwi + listwy, zderzak przedni , zderzak tylni , lampy przednie + halogeny + lampy tylnie hmm moze wyjsc sporo a czy trafisz kolorem to juz druga para kaloszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian81Z 2 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Hmm Maska, błotniki, drzwi + listwy, zderzak przedni , zderzak tylni , lampy przednie + halogeny + lampy tylnie hmm moze wyjsc sporo a czy trafisz kolorem to juz druga para kaloszy to z zewnatrz ,a jeszcze srodek by trzebabylo pozmieniać ,troche tego tam jest do wymiany :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawacz1 0 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 koleszko koszta są duże gdybys miał to wszystko robić ja mam 97rocznik zmienione zostały: -lampy przednie na te poliftowe -zderzak przedni na ten po lifcie z halo -maska była juz poliftowa jak kupiłem auto ze spryskami pod spodem do tego kupiłem grill S4 lampy i zderzak mósiałem zmienić bo rozjechałem dzika ale towystarczyło żeby auto zrobiło się dużo młodsze teraz szukam kiery S4 tej przedliftowej bo moja stara jest strasznie wytarta nie baw się w błotniki i tym podobne gadzety nie warto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof29it 0 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Witam , w/g mnie też nie warto.Masz rok 95 , jak go nie przerobisz przy sprzedaży zawsze będzie 95.Pamiętaj ,że naszym kraju jeździ się rocznikiem i przebiegiem.Dlatego diesle u nas mają mniejsze przebiegi od benzyniaków a starsze auta od nowszych.Sprzedaj to i kup polifta albo B6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radimm 14 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 ja na Twoim miejscu nie przerabialbym calkowicie na polifta. Wymienilbym lampy przod, + ew. tylnie. Jezeli zalezy Ci na odmlodzeniu swojego samochodu to juz bedzie duzy efekt. Wymiana zderzakow progow itp, mija sie troche z sensem, no moze jeszcze zderzak przod zeby miec halogeny gdy zmienisz lampy na poliftowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafuZG 1 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 maski na pewno bym nie zmieniał w środku nie za dużo do zmieniania tunel i licznik, kiera, manetki, podsufitka. No chyba że jeszcze dywan ale bez przesady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 maski na pewno bym nie zmieniał w środku nie za dużo do zmieniania tunel i licznik, kiera, manetki, podsufitka. No chyba że jeszcze dywan ale bez przesady. a właśnie przykleje się do watku. Dywan w lifcie i przed sedan jest identyczny jeśli chodzi o wymiary i inne szczegóły? I jak sie ma wykładzina z Avanta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzio00 13 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Moim zdaniem całości nie ma sensu wymieniać bo napeno jest to nieopłacalne jeśli pod tym kontem patrzeć Wiem bo sam miałem z 95r, ale warto wymienić napewno lamy przód i tył i zderzak przedni żeby miał spryski i halogeny, w środu kiera do zmiany na trójramienną nie koniecznie na poliftową ta z przed liftu nawet bardziej mi się podona, licznik jak masz z fisem to też można nie ruszać chyba że bez to jak najbardziej, do tego podświetlane kratki nawiewu i wymiana konsoli i auto prawie jak polift Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxcudo 0 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Zawsze możesz kupić całego kompletnego angola, wtedy zostanie kupić tylko samą konsole i przednie boczki drzwi i masz całego na przekładkę Pamiętaj, że musisz pobawić też się z elektroniką, bo np. światła przeciwmgłowe są inaczej sterowane w przed lifcie niż w polifcie Generalnie sam mam całe auto kompletnie przerobione na polifta :gwizdanie: Kilka osób u nas w klubie też by się znalazło, które są w trakcie przerabiania, albo już są po przeróbce Teoretycznie sprzedając Twoje auto i kupując polifta tak będziesz musiał dużo dołożyć, a tak zawsze wiesz co masz Wybór należy do Ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzio00 13 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Przy zmianie konsoli oprócz świateł przeciwmgłowych jeszcze z klimatronikiem jest trochę zabawy w 95r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zadymiacz 0 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 zacznij od lamp polifotowych a jesli chcesz juz bardzo to zderzak i lampy tylne zmien nie drogo to bedzie kosztowac ale juz inaczej bedzie to wygladlao i napwewno bedziesz zadowolny mysle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrewsc 0 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Rób jak CI koledzy radzą, największy efekt dają lampy i ewentualnie zderzak przedni. stare części sprzedaj i tragedii nie będzie. ładnie wygląda jeszcze gril z polifta i kierownica w środku. Lampy z wtyczkami, silniczkami itp to ok 500zł zderzak drugie tyle + ślizgi ok 70zł. Jak Cie stać to kup polifta i nie będziesz sie musiał bawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szarik 7 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Lepiej zmienic a4 na poliftowa wszystko bedzie fabrycznie wykonane ale to juz twoj wybor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejAj3 0 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 jeżeli masz kase to kupuj polifta a jeżeli nie to ja bym tylko lampy zmienił, grill i może konsole + FIS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafuZG 1 Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Pany nie mam jeszcze wątku ale lampy przód, i tył są po 2 lifcie, grill rs-a, zderzak esy wpada, pozostają drzwi i błotniki no i tylny zderzak, klapy nie tykam bo jest inny plan na klapę W środku tez parę zmian było ale chyba najlepiej sprzedać i kupić auto młodsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzio00 13 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 drzwi bym nie tykał na Twoim miejscu, błotniki ewentualnie i tylni zderzak owszem, z drzwami jest tylko problem z listwami, jak już to w srodku pozmieniać coś, a młodsze autko nie zawsze lepsze, w końcu rocznikiem się nie jeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HaVoK 0 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 drzwi bym nie tykał na Twoim miejscu, błotniki ewentualnie i tylni zderzak owszem, z drzwami jest tylko problem z listwami, jak już to w srodku pozmieniać coś, a młodsze autko nie zawsze lepsze, w końcu rocznikiem się nie jeździ A na blotnikach z polifta sa inne listewki niz na drzwiach przeca ja bym blacharki nie ruszal wcale z zew. to co najwyzej oswietlenie i zderzaki (przy zderzakach raczej szukalbym od eSy) No i grill i inne pierdoly ze srodka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzio00 13 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 no fakt że inne listewki, czyli błotników też nie ruszaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafuZG 1 Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 a dlaczego mówicie żeby blacharki nie tykać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się