MARCIN607 Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 Trup i lup. Turzol powinieneś go sprzedać jak najszybciej-ja chętnie kupię Trup póki co ...wytarty mam wałek na krzywkach i do roboty górę. A taki niby PD 1.9 niezniszczalny Pewnie wina tego że auto na LL jeździło w niemcowni lipton.Ale co zrobisz i kolejne 240kkm pęknie.
franciszek Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 Trup i lup. Turzol powinieneś go sprzedać jak najszybciej-ja chętnie kupię Trup póki co ...wytarty mam wałek na krzywkach i do roboty górę. A taki niby PD 1.9 niezniszczalny Pewnie wina tego że auto na LL jeździło w niemcowni lipton.Ale co zrobisz i kolejne 240kkm pęknie. :kwasny: Tak jak kolega Marcin pisze zrobić i smigac kolejne 240 tys.
wladi Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 Czym się objawia że wałek wytarty czy poprostu ściągnąć pokrywę i sprawdzić?
Marcino87 Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 Czym się objawia że wałek wytarty czy poprostu ściągnąć pokrywę i sprawdzić? U Ciebie to juz glowica do wymiany jest Sent from my телефон
wladi Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 Czym się objawia że wałek wytarty czy poprostu ściągnąć pokrywę i sprawdzić? U Ciebie to juz glowica do wymiany jest Sent from my телефон Ty masz za to kopułkę do wymiany:decayed: Turzol wymieniaj wałek i śmigaj dalej:wink:
turzol Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Opublikowano 22 Listopada 2013 stary lampy robią robotę gdzieś wyczaił ---------- Post dopisany at 20:53 ---------- Poprzedni post napisany at 20:50 ---------- Czym się objawia że wałek wytarty czy poprostu ściągnąć pokrywę i sprawdzić? u mnie głośno buczy z obudowy filtra, na początku sobie to wkręcałem, ale też mam pewność że jest coraz gorzej i głośniej. W kabinie podczas normalnej jazdy słychać jakbym miał przedziurawiony wydech conajmniej. Do tego chodzi jak traktor, zdaje sobie sprawe że ten motor to stara konstrukcja, ale mam porównanie do innego klubowego auta (po wymianie wałka ) i tam stojąc pół metra od auta nie słychać że to TDI - chodzi cicho i gładko . Także nie mam wątpliwości, że to wałek
jozek726 Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 a jaki koszt wymiany tego walka ?
ucho.77 Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 stary lampy robią robotę gdzieś wyczaił http://a4-klub.pl/slaskie-91/gliwice-katowice-rybnik-okolice-widziany-widziana-127036/index112.html#post3912425
turzol Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Opublikowano 22 Listopada 2013 a jaki koszt wymiany tego walka ? 1500-3500 z wymianą- w zależności czy zamienniki czy ori części
Marcino87 Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 drugi motor za to blt z polo 09 rok i taki sam
HiRide Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Trup i lup. Turzol powinieneś go sprzedać jak najszybciej-ja chętnie kupię Trup póki co ...wytarty mam wałek na krzywkach i do roboty górę. A taki niby PD 1.9 niezniszczalny Pewnie wina tego że auto na LL jeździło w niemcowni Jak do tego doszedles ? Ostatnio mowiles mi ze walek masz ok. Tobie juz to mowilem ale jak czytaja inni...zdecydowanie odradzam walki uzywki a troche mniej odradzam walki firmy KOLBENSCHMIDT. Uzywki nie zakladalem nigdy ale juz lepiej smigac na starym chyba niz zakladac nie wiadomo co. Kolbenschmidt mialem zalozony nowke.Przy obciazeniu bujalo silnikiem i buda na boki.Jezdzilem ta rok bo nie znalem przyczyny.Zalozylem swoj stary walek i jak reka odjal.Albo nowy walek byl krzywy albo cos nie tak z samymi krzywkami/krzywką.Nowe polpanewki byly wytarte do koloru cegly. Zalozone mi nowke Ruville i jest oki.Razem z czarnymi szklankami ina,polpanewkami i robocizna zaplacilem 1,950 zl. Walek wymienialem przy przebiegu okolo 230 tys.Moc byla i wszzystko w normie ale glosno klekotal/buczal
turzol Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Opublikowano 24 Listopada 2013 Trup i lup. Turzol powinieneś go sprzedać jak najszybciej-ja chętnie kupię Trup póki co ...wytarty mam wałek na krzywkach i do roboty górę. A taki niby PD 1.9 niezniszczalny Pewnie wina tego że auto na LL jeździło w niemcowni Jak do tego doszedles ? Ostatnio mowiles mi ze walek masz ok. Tobie juz to mowilem ale jak czytaja inni...zdecydowanie odradzam walki uzywki a troche mniej odradzam walki firmy KOLBENSCHMIDT. Uzywki nie zakladalem nigdy ale juz lepiej smigac na starym chyba niz zakladac nie wiadomo co. Kolbenschmidt mialem zalozony nowke.Przy obciazeniu bujalo silnikiem i buda na boki.Jezdzilem ta rok bo nie znalem przyczyny.Zalozylem swoj stary walek i jak reka odjal.Albo nowy walek byl krzywy albo cos nie tak z samymi krzywkami/krzywką.Nowe polpanewki byly wytarte do koloru cegly. Zalozone mi nowke Ruville i jest oki.Razem z czarnymi szklankami ina,polpanewkami i robocizna zaplacilem 1,950 zl. Walek wymienialem przy przebiegu okolo 230 tys.Moc byla i wszzystko w normie ale glosno klekotal/buczal jak doszedłem? Mam porównanie jak chodzi mój klekot a jak Twój. Sam słyszałeś, że różnica jest olbrzymia. Mając ściągniętą pokrywe zaworów nie miałem okazji dokładnie stwierdzić czy szklanki są już wyklepane - bez zdjecia samego wałka to niewykonalne. Poza tym wałek sprawdziłem tylko jeżdząc palcem po krzywkach, a nie zwróciłem uwagi na powierzchnie frezu - a tutaj podobno leży główna przyczyna niedomykania zaworów co powoduje buczenie w puszcze filtra. Dlatego niedługo przy wymianie oringów na pompkach poproszę mechów o ściągnięcie wałka i wtedy będzie wszystko jasne, przy okazji oględziny stanu gniazd pompowtrysków itp ---------- Post dopisany 24-11-2013 at 14:50 ---------- Poprzedni post napisany 23-11-2013 at 22:34 ---------- Pora na wygrzebanie gratów i trzeba działać w temacie body S4. Jutro wskoczy na auto i przy okazji będe szukał jakiś koncówek wydechu pod niego
wladi Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 No proszę coraz więcej S4 się pojawia w naszym gronie:naughty: elegancko:wink:
turzol Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Opublikowano 24 Listopada 2013 No proszę coraz więcej S4 się pojawia w naszym gronie:naughty: elegancko:wink: Wstyd przyznać, ale ja go już kisze od prawie 1,5 roku Kupiłem kiedyś za bezcen i czekał na lepsze czasy
JawoR36 Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Nie planujesz może czarnego sufitu?
turzol Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Opublikowano 25 Listopada 2013 Nie planujesz może czarnego sufitu? W planach był jeszcze zanim auto kupiłem Już jest założony
JawoR36 Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Nie planujesz może czarnego sufitu? W planach był jeszcze zanim auto kupiłem Już jest założony To widać, że musze jeszcze raz przysiąść do lekturki. Już kiedyś raz cały temat przeczytałem, bite dwie godzinki Mógłbyś się może pochwalić skąd bierzesz ori graty?
turzol Opublikowano 29 Listopada 2013 Autor Opublikowano 29 Listopada 2013 Przez awarie mojego magla zostałem poniekąd zmuszony do rozpoczęcia nowego moda - Servotronic Kompletna ori wiązka od zaworu do kabiny razem z przekaźnikiem Tutaj podziękowania dla Marcino87 za dostarczenie gratów. Praktycznie nówka magiel z Seata Exeo, produkcja 2012, przebieg 11 tys Mam nadzieje, że posłuży długo W tygodniu auto wjeżdża na podnośnik i mam nadzieje, że pójdzie bez komplikacji
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się