Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[S4 B5->B6] Swap silnika w S4 B6. 2.7 Biturbo zamiast 4.2


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zobaczymy jak szkodę wyceni ubezpieczalnia i czy bardziej nie będzie mi się opłacało sprzedać im wraku. Szkoda mi auta bo ledwo rozrząd wymieniłem zrobiłem całe kompletne zawieszenie i wszystkie płyny powymieniałem. Jeżeli będę robił swapa silnika to kompletny środek i wszystkie pozostałości do sprzedania.

na ile wyceniacie te graty??

- fotele recaro czarna skóra z wybitą poduszką fotela kierowcy

- czarny środek podsufitka itp.(słupek obok kierowcy możliwe ze da się odzyskać)

- kokpit kompletny,( kiera 3 ramienna , poduszka ok)

- nagłośnienie bose wraz ze zmieniarką i tubą

- lusterko przyciemniające się

- listwy ozdobne (ala carbon?)

-4 elektryczne szyby

- kompletny pas przedni

- spryski kratki itp.

Opublikowano

Nie sprzedawaj im wraka, bierz silnik tym bardziej ze po wymianie rzorządu, idealny pacjent jako dawca, za te graty co masz troche weźmiesz kasy :wink4:

Opublikowano

5-7tysi tak na oko

Opublikowano

Może inaczej.

Na ile idzie wycenić pozostałość auta w częsciach?? bo muszę jakoś ocenić opłacalność sprzedawania go im a na części

z blacharki maska, błotnik pp, drzwi pp, klapa tylnia,

-xenony prawy cały lewy do przekładki do innej lampy, układ samopoziomujący

- karoseria papiery

- silnik

- skrzynia

- prawdopodobnie dyfer

- pompka centralnego

Opublikowano

to dwie turbiny tam nie wejda? :naughty:

Nie znam się, ale jak do B5(Nikolasa) jest wsadzany V10 BT z RS6 i jakoś się mieści, to V8 BT też powinno wleźć. Kwestia nakładu prac i kosztów.

Ale tam to jest gruba rzeźba łącznie z wycinaniem podłogi by motor się zmieścił. Pytanie czy autor wątku chce w tę stronę iść.

Opublikowano

Po tym jak koleś we mnie przywalił dochodzę do wniosku że wszystko co wpływa na bezpieczeństwo zostaje. Też zależy od nakładu kasy, akurat lubię silniki na turbinach dlatego chcę wywalić 4.2

Opublikowano

sprzedać im wraku.

popełnisz karygodny błąd :thumbdown:

Opublikowano

Nie znam się, ale jak do B5(Nikolasa) jest wsadzany V10 BT z RS6 i jakoś się mieści, to V8 BT też powinno wleźć. Kwestia nakładu prac i kosztów.

A widziałeś jaka tam jest rzeźba, żeby to weszło? Mu ty mówimy o P&P.

to dwie turbiny tam nie wejda? :naughty:

Niestety P&P nie wejdą. Już nawet NOSB o tym myślał i się przymierzał, ale Adam ze sportmile mu to wyperswadował. Najlepiej niech Nosb się wypowie.

Opublikowano

Nie znam się, ale jak do B5(Nikolasa) jest wsadzany V10 BT z RS6 i jakoś się mieści, to V8 BT też powinno wleźć. Kwestia nakładu prac i kosztów.

A widziałeś jaka tam jest rzeźba, żeby to weszło? Mu ty mówimy o P&P.

to dwie turbiny tam nie wejda? :naughty:

Niestety P&P nie wejdą. Już nawet NOSB o tym myślał i się przymierzał, ale Adam ze sportmile mu to wyperswadował. Najlepiej niech Nosb się wypowie.

Tak widziałem, dlatego napisałem,że jest to zależne od nakładu pracy i środków...
Opublikowano

Niestety P&P nie wejdą.

ja wiem, że P&P nie wejdzie, bo silniki sie delikatnie różnią, RS6 ma delikatnie większy niż 4,2 z S4, chodziło mi bardziej o dopasowanie budy pod silnik, a nie odwrotnie, jeśli normalny silnik z ESy wejdzie do budy B6- to nawet po przeróbkach, będzie wystarczająco miejsca dla dwóch dmuchawek z RS6 :wink4: [br]Dopisany: 07 Styczeń 2012, 22:12_________________________________________________Panowie-skupcie się na temacie swapa, a nie problemów zdrowotnych autora :wink4:
Opublikowano

Obecnie oddałem wszystkie potrzebne dokumenty do rzeczoznawcy PZU i czekam na jakąś kasę. S4 nie oddam raczej do ubezpieczalni. Jak za około tydzień przyjedzie brat a będzie już wycena z PZU to zaczniemy rozbierać wszystko.

Opublikowano

Może inaczej.

Na ile idzie wycenić pozostałość auta w częsciach?? bo muszę jakoś ocenić opłacalność sprzedawania go im a na części

z blacharki maska, błotnik pp, drzwi pp, klapa tylnia,

-xenony prawy cały lewy do przekładki do innej lampy, układ samopoziomujący

- karoseria papiery

- silnik

- skrzynia

- prawdopodobnie dyfer

- pompka centralnego

Po pierwsze jak się koleś nie przyzna ( a ma takie prawo odmawia przyjęcia mandatu ) to masz sprawę w sądzie ,potrwa to jakiś rok ,jak się przyzna to ubezpieczyciel wycenia wrak i zaniża wartość auta i stwierdza że naprawa się nie opłaca , wypłacają ci różnice za którą tak naprawdę nic nie naprawisz ( bo tak mało płacą ) i zdecydujesz się sprzedać wrak ,ewentualnie jest to szkoda z OC!! to zrozumiałe, masz prawo żądać całkowitej rekompensaty czyli tkz naprawa bez gotówkowa ,i w tedy albo naprawiasz sobie gdzieś u pana Mietka ,pan Mietek wystawia ci FV i w tedy można się zdziwić bo ubezpieczalnia nie będzie chciała zapłacić za tą FV bo za drogo .Możesz też iść do salonu Audi oni lubią takie sprawy przejmować tylko też możesz się zdziwić jak ubezpieczalnia nie wypłaci salonowi Audi i w tedy zostajesz bez niczego bo do puki Mietek lub salon nie dostanie keszu za robotę to ci nie wyda auta.Z doświadczenia ci powiem wyciągnij jak najwięcej keszu z ubezpieczalni i sprzedaj wrak na wolnym rynku wyjdziesz na tym najlepiej.

to taki trochę off top ale może koledze się przyda

Opublikowano

masz sprawę w sądzie ,potrwa to jakiś rok ,jak się przyzna to ubezpieczyciel wycenia wrak i zaniża wartość auta i stwierdza że naprawa się nie opłaca , wypłacają ci różnice za którą tak naprawdę nic nie naprawisz ( bo tak mało płacą ) i zdecydujesz się sprzedać wrak ,ewentualnie jest to szkoda z OC!! to zrozumiałe, masz prawo żądać całkowitej rekompensaty czyli tkz naprawa bez gotówkowa ,i w tedy albo naprawiasz sobie gdzieś u pana Mietka ,pan Mietek wystawia ci FV i w tedy można się zdziwić bo ubezpieczalnia nie będzie chciała zapłacić za tą FV bo za drogo .Możesz też iść do salonu Audi oni lubią takie sprawy przejmować tylko też możesz się zdziwić jak ubezpieczalnia nie wypłaci salonowi Audi i w tedy zostajesz bez niczego bo do puki Mietek lub salon nie dostanie keszu za robotę to ci nie wyda auta.Z doświadczenia ci powiem wyciągnij jak najwięcej keszu z ubezpieczalni i sprzedaj wrak na wolnym rynku wyjdziesz na tym najlepiej.

zaznaczyłem "kluczowe" terminy, wiążące się z ew. naprawą wraka i dalszym sprzedaniu na rynku, jako bezwypadkowy-co to za rady :gwizdanie:

-takiego auta nie da się przywrócić do stany przed wypadkiem-lepiej brać co dadzą, wyjmować części i robić kolejne auto i jak najszybciej zapomnieć o tamtym, jak masz okazję- to wyjmuj wszystko, co możesz i jest potrzebne do planowanego swapa-reszta na złom...uwierz mi-lepiej się nie poczujesz, ale sumienie nie będzie męczyć po nocach :wink4:

Opublikowano

a to nie jest przypadkiem tak ze jak wyjmie wszystko co wartosciowe z auta i odda na zlom reszte to bedzie doplacal za kazdy kg brakujacej wagi ??

Opublikowano

a to nie jest przypadkiem tak ze jak wyjmie wszystko co wartosciowe z auta i odda na zlom reszte to bedzie doplacal za kazdy kg brakujacej wagi ??

zalezy od skupu , moja parówe pocielismy z kolkovem na kawałki i jeszcze pare stów chłopak na skupie dostał :wink4:

Opublikowano

ramę sprzedam z papierami albo tylko grodzie z vinem i papierami

s4 b6 już w garażu :)

orientujecie się jakie zestawy hamulców s4 posiada z przodu i z tyłu??

muszę jakieś kupić albo przełożyć moje z s4 b5 co chyba będzie mało możliwe

----------------------------------------------------------------------------------------------

O tym temacie normalnie zapomniałem :)

S4 B6 2.7 BT już jezdzi ze dwa miesiące :)

Nosb poskładał :)

temat wsadzenia silnika 4.2 BT w tej budzie na pewno odpuszczę bo z tego co mówił Nosb w tej budzie jest naj mniej miejsca w komorze, naj więcej jest w budzie B7.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...