Lulek Opublikowano 7 Stycznia 2012 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Czy robił ktoś kiedykolwiek taka podmiane na heble z A8? Czy jakbym zmienił zwrotnice, półosie i wahacz dolny To czy wszystko by grało? tam chyba są 321mm tarcze więc dużo lepiej by hamowało
Dev Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 przeciez juz Ci pisałem co i jak :wallbash: :wallbash: z tym że zapomniałęm Ci napisac że może jeden problem w A8 tarcza ma 323mm i nie ma tarczy o wysokości 46.5mm i o takiej średnicy musisz szukac od S4 B5 albo jednotłoczkowy zacisk pod tarcze 320mm
Lulek Opublikowano 8 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2012 przeciez juz Ci pisałem co i jak :wallbash: :wallbash: z tym że zapomniałęm Ci napisac że może jeden problem w A8 tarcza ma 323mm i nie ma tarczy o wysokości 46.5mm i o takiej średnicy musisz szukac od S4 B5 albo jednotłoczkowy zacisk pod tarcze 320mm Tłumaczyłeś mi o B6 a nie od A8 więc bez takich zbędnych komentów
Zbigniew_Majkowski Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Witam, nareszcie trafiłem interesujący mnie temat. Mam podobny dylemat czy tarcze, jarzma i zaciski od S4 B5 (321 przód i 265 tył) podejdą do mojego Avanta na zasadzie P&P? czy będę mógł jeździć na 16" czy już niestety trzeba będzie wymienić na 17"
Maxcudo Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Witam, nareszcie trafiłem interesujący mnie temat. Mam podobny dylemat czy tarcze, jarzma i zaciski od S4 B5 (321 przód i 265 tył) podejdą do mojego Avanta na zasadzie P&P? czy będę mógł jeździć na 16" czy już niestety trzeba będzie wymienić na 17" Nie wiem czy dasz rade zamontować z tyłu 265mm jak nie masz quattro
Zbigniew_Majkowski Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Od tego forum jest że jedni pytają a inni odpowiadają Poczekam aż ktoś da jednoznaczną odpowiedź
Dev Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Witam, nareszcie trafiłem interesujący mnie temat. Mam podobny dylemat czy tarcze, jarzma i zaciski od S4 B5 (321 przód i 265 tył) podejdą do mojego Avanta na zasadzie P&P? czy będę mógł jeździć na 16" czy już niestety trzeba będzie wymienić na 17" nie[br]Dopisany: 08 Styczeń 2012, 16:38_________________________________________________ przeciez juz Ci pisałem co i jak :wallbash: :wallbash: z tym że zapomniałęm Ci napisac że może jeden problem w A8 tarcza ma 323mm i nie ma tarczy o wysokości 46.5mm i o takiej średnicy musisz szukac od S4 B5 albo jednotłoczkowy zacisk pod tarcze 320mm Tłumaczyłeś mi o B6 a nie od A8 więc bez takich zbędnych komentów tutaj nie ma znaczenia czy A6 czy A8, zasada jest taka sama
Lulek Opublikowano 8 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2012 Witam, nareszcie trafiłem interesujący mnie temat. Mam podobny dylemat czy tarcze, jarzma i zaciski od S4 B5 (321 przód i 265 tył) podejdą do mojego Avanta na zasadzie P&P? czy będę mógł jeździć na 16" czy już niestety trzeba będzie wymienić na 17" nie[br]Dopisany: 08 Styczeń 2012, 16:38_________________________________________________ przeciez juz Ci pisałem co i jak :wallbash: :wallbash: z tym że zapomniałęm Ci napisac że może jeden problem w A8 tarcza ma 323mm i nie ma tarczy o wysokości 46.5mm i o takiej średnicy musisz szukac od S4 B5 albo jednotłoczkowy zacisk pod tarcze 320mm Tłumaczyłeś mi o B6 a nie od A8 więc bez takich zbędnych komentów tutaj nie ma znaczenia czy A6 czy A8, zasada jest taka sama i o taką konkretną odpowiedź mi chodziło Czyli musze mieć kompletną zwrotnice z A8 z tarcza, piasta itp i dolnym wahaczem przednim no i półosiami? I wtedy będzie git?
Dev Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 lepiej żeby było to z S4 B5 albo zwrotnica alu z B6
Zbigniew_Majkowski Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 devastation, te "NIE" to odnosi sie do ktorego z moich pytan?
Dev Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 do pierwszego tym samym drugie traci sens
Zbigniew_Majkowski Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Ok, dzieki za odpowiedz. Napisz prosze jednak co potrzebowalbym zeby dalo sie wlozyc ten hebel od S-ki, chodzi mi o przod i tyl. Jak wtedy wygladalaby sprawa kol 16" (ori) ?
Dev Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 ori felga z B5 nie podejdzie do tego zacisku o tyle zapomnij nie masz Q
spetsnaz Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Ok, dzieki za odpowiedz. Napisz prosze jednak co potrzebowalbym zeby dalo sie wlozyc ten hebel od S-ki, chodzi mi o przod i tyl. Jak wtedy wygladalaby sprawa kol 16" (ori) ? Z przodu musisz zmienić zwrotnicę, wahacz dolny i półoś, czujnik ABS w zależności od rocznika. Z tyłu w ośce nic nie zrobisz. 16" ori podejdą od ET 43 w górę.
Zbigniew_Majkowski Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Dziękuję za wyczerpującą odpowiedz. Wychodzi więc na to że włożenie jarzm i tarcz 312 na przód będzie najmniej problematyczne. Mam rację? Aha, czy zaciski zostaną stare czy też trzeba przełożyć odpowiednie??
tomaszstn Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 zaciski te same tylko jarzma potrzebujesz
Arturoo Opublikowano 12 Stycznia 2012 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Witam, nareszcie trafiłem interesujący mnie temat. Mam podobny dylemat czy tarcze, jarzma i zaciski od S4 B5 (321 przód i 265 tył) podejdą do mojego Avanta na zasadzie P&P? czy będę mógł jeździć na 16" czy już niestety trzeba będzie wymienić na 17" Nie wiem czy dasz rade zamontować z tyłu 265mm jak nie masz quattro nie da rady takie heble tylko i wyłącznie do quattro wchodzą Dziękuję za wyczerpującą odpowiedz. Wychodzi więc na to że włożenie jarzm i tarcz 312 na przód będzie najmniej problematyczne. Mam rację? Aha, czy zaciski zostaną stare czy też trzeba przełożyć odpowiednie?? dokładnie ja tak zrobiłem u siebie lepiej pieniądze z "prawie " całego zawieszenia z eski zainwestować w dobrą tarczę i b.dobry klocek ,a będziesz zadowolony z wyboru EDIT: co do pierwszego cytatu to średnica tarczy jest 256 polecam mocniejszy tył oczywiście po wcześniejszej wymianie przodu na coś mocniejszego od serii (która nie radzi sobie z tym autkiem) samochód nie nurkuje tak przy hamowaniu ogólnie lepiej się go teraz zwalnia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się