Piotrek98igo Opublikowano 28 Października 2006 Autor Opublikowano 28 Października 2006 dzieki za rady,a jeszcze mam pytanko odnosnie silknika 1Z a AHU jaka jest roznica miedzy nimi(mam AHU)i czy przed chiptuningiem kombinowac cos z wtryskami?
spanky Opublikowano 28 Października 2006 Opublikowano 28 Października 2006 spanky, to i ja mam pytanie, czy wtryski w 90KM mozna zmienic wczesniej robiac program czy wypadaloby najpier zajac sie wtryskami a pozniej dopiero modyfikowac kompa. najpierw wtryski potem kompa ... mi tez tak instynkt podpowiada, no ale...roznie moze byc. macie jakies dobre namiary na wtryski od 110KM i czy jest jakas roznica we wtryskach od AFN/AVG/ASV AFN/AVG 190/300 bar ASV 220/300 bar - sa wydajniesze bo jest wieksze cisnienie przedwtrysku .... co do namiarów to tak jak pisał Pikuś kolega Rogal z AKP .... ah no i jeszcze 1 sprawa ten silniczek w VW ma oznaczenie ALH to to samo co AHU?? nie ... ALH to juz motor z VGT ..... ale wtryski od 110-tki mozna spokojnie wkladac ....
Gość Murzyn Opublikowano 28 Października 2006 Opublikowano 28 Października 2006 no to slicznie, wiec pewnie podeszla by rowniez turbina ze 110 ...bez wiekszych przerobek...chyba musze bardzo dokladnie przestudiowac ten temat i cos pomyslec nad modami w golfiku
Pikuś Opublikowano 28 Października 2006 Opublikowano 28 Października 2006 wiec pewnie podeszla by rowniez turbina ze 110 Jak cos to od 130 juz zakladac bo rozni sie tylko kroccem wychodzacym na IC.
Gość Murzyn Opublikowano 28 Października 2006 Opublikowano 28 Października 2006 tak jak mowilem....trzeba zglebic, bo niegdy sie nie interesowalem dokladniej modami w 90KM i jego roznych odmianach. oczywiscie licze na wasza pomoc
Pikuś Opublikowano 28 Października 2006 Opublikowano 28 Października 2006 Murzyn, zmiana pompy, wtryskow, turbiny i calego dolotu z IC i wydech oraz dobry program i liczymy na cos podchodzace pod 200 KM :mrgreen:
Gość Murzyn Opublikowano 28 Października 2006 Opublikowano 28 Października 2006 jak to sie da zrobic "po pieniazku" to chetnie [ Dodano: 28-10-2006, 19:06 ] jeszcze jest problem ile niutonkow wytrzyma skrzynaia... sprzeglo...przeguby :twisted:
spanky Opublikowano 28 Października 2006 Opublikowano 28 Października 2006 jeszcze jest problem ile niutonkow wytrzyma skrzynaia... sprzeglo...przeguby :twisted: co do sprzegła to podobno nie jest to najmocniejsza strona tego silnika .....
Gość Murzyn Opublikowano 28 Października 2006 Opublikowano 28 Października 2006 skrzynia wiem ze tez moze nie wydolic powyzej 330Nm, no ale bedzie trzeba cos pokombinowac...mysle ze wtryski +turbina/programik wystarcza zeby autko mialo kolo 120-130KM i zapierdzielalo jak dzik. szczerze mowiac to przy tych 90 chodzi swietnie (autentyczny przebieg 130k km) czuc mniejsza wage niz A4
Piotrek98igo Opublikowano 29 Października 2006 Autor Opublikowano 29 Października 2006 kurde musze troche gotowki uzbierac ile kosztuja wtryski od 110?i do tego chip ile bede musial wyskrobac? :roll:
Pikuś Opublikowano 29 Października 2006 Opublikowano 29 Października 2006 98igo, tu masz wtryski: http://moto.allegro.pl/item136857533_vw_audi_skoda_seat_wtryski_26.html a chip to okolo 1500 zloty u tunerow.
spanky Opublikowano 29 Października 2006 Opublikowano 29 Października 2006 kurde musze troche gotowki uzbierac ile kosztuja wtryski od 110?i do tego chip ile bede musial wyskrobac? :roll: jak pisałem wyzej ... skontaktuj sie z kolega o nicku Rogal z AKP .... (ma wtryski a i nowy sofcik tez zalatwi ;-) )
Piotrek98igo Opublikowano 6 Lutego 2007 Autor Opublikowano 6 Lutego 2007 regeneracja(powiedziano koszt kolo 1tys) czy nowe turbo(ile kosztuje nowe i czy te na allegro są godne uwagi)?
spanky Opublikowano 6 Lutego 2007 Opublikowano 6 Lutego 2007 regeneracja(powiedziano koszt kolo 1tys) czy nowe turbo(ile kosztuje nowe i czy te na allegro są godne uwagi)? jak bedziesz mial szczesice to nowe turbulum do siebie kupisz ponize 1000 zł .... ale najpierw musisz miec 100 % pewnosc ze nadaje sie do wymiany .... inaczej szkoda kaski ...
Piotrek98igo Opublikowano 6 Lutego 2007 Autor Opublikowano 6 Lutego 2007 bylem dzisiaj i powiedzial ze leje olejem i najprawdopodobniej sie konczy ale mam w czwartek podjechac i bedzie podpiety pod kompa i maja zobaczyc jak pompuje...
spr Opublikowano 13 Lutego 2007 Opublikowano 13 Lutego 2007 bylem dzisiaj i powiedzial ze leje olejem i najprawdopodobniej sie konczy ale mam w czwartek podjechac i bedzie podpiety pod kompa i maja zobaczyc jak pompuje... Mam pytanie gdzie serwisujesz Audi w Częstochowie
Piotrek98igo Opublikowano 13 Lutego 2007 Autor Opublikowano 13 Lutego 2007 mam 2 warsztaty jeden na grabówce a drugi we wrzosowej wpk-tuning,słyszałem że też dobry jest po zjezdzie na olsztyn po prawej stronie przed torami ale jeszcze tam nie byłem
Gość Goodspit Opublikowano 20 Lutego 2007 Opublikowano 20 Lutego 2007 A ja mam takie pytanie, właśnie wymieniałem filtr paliwa i okazało się że w rozmontowanej rurce prowadzącej do turbiny jest troszeczkę oleju :/ Czym to może być spowodowane i o czym toświadczy? Turbo mi się kończy? :frown: [ Komentarz dodany przez: piotr1602: 20-02-2007, 10:47 ] kolego zapraszam do zapoznania sie z regulaminem a pozniej za pisanie postów
Trenero Opublikowano 24 Grudnia 2007 Opublikowano 24 Grudnia 2007 Jak turbina sie konczy to zaczyna glosno chodzic tzn slychac glosniejszy gwizd jak normalnie, nawet na wolnych obrotach.
Rekomendowane odpowiedzi