Jump to content
IGNORED

[ALL] LEDy w reflektorach przednich - przeróbka


Darkoz
 Share

Recommended Posts

Witam!

Ponizej chcialbym zaprezentowac wam arcydzielo goscia z Hiszpanii.. Jesli chodzi o moje gusta to w tym przypadku pojecie "KOX" niewystarcza..

dsc0774bmy9.jpg

Swoja droga.. prosze o dokladne przyjrzenie sie tym LEDOM..

Jak na moje oko wbudowane sa w jeden paseczek - lancuszek a nie tak jak w przypadku pozostalych projektow osobno..

jesli ma ktos dostep do tych cacek.. to prosze o namiary.

Jestem ustawiony z gosciem ktorego polecili mi fachowcy z Legnicy i szczerze mowiac podczas rozmowy telefonicznej zaskoczyl mnie znajomosciom tematu..

juz teraz szykuje projekt na podstawie ktorego dokonamy przerobki lamp w moim b7.

Mysle ze jest to dobra alternatywa do modu ktory wykonal Ba$ior.. bez malowania zderzakow.. bez szpachli.. bez wlotow.. hymm no zobaczymy :mysli:

dsc0766bch7.jpg

dsc0764bix6.jpg

dsc0778qh3.jpg

dsc0767brv9.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ten mod kolesi z Hiszpanii był już pokazywany w jakimś wątku Ba$iora. Było też całe fotostory jak goście rozklejali reflektor i wklejali pasek do środka. Mi się nie podoba.

Link to comment
Share on other sites

Efekt jest kiepski, bo tych diod tam jak mrufkuf...

Link to comment
Share on other sites

To ja w takim razie za duzo napatrzylem sie na R8 W12 TDI.. bo ledy montowane w tym Concepcie do zludzenia przypominaja mi te od Hiszpanow..

012.jpg

Kwestia gustu.. ale zobaczymy

051.jpg

036.jpg

Dzieki za komenty i Tobie ykk za pomoc w odszukaniu linka ;)

Link to comment
Share on other sites

Tu tez nie wyglada to tak fajnie jak w B8, ale ulozenie ledow nie jest juz tak koslawe jak w tej B7 :cool:

Link to comment
Share on other sites

jak dla mnie wygląda :th:

Link to comment
Share on other sites

Ja kiedyś porównywałem (ale tylko na zdjęciach) światła z B8 do tych z B7 i specjalnie kształtem się nie różnią. Ciekawe jak jest w rzeczywistości. Może by jakaś przekładka podeszła :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Witam,

A ba$iorowi nie podziekujesz ?? :tongue4:

Te didoy sa ok...ale jak sie jakas przepali to trzeba rozklejać reflektory !! więc dla mnie juz odpada ten mod. Moje diody są super a szpachle,kratki itp. to juz kwestja fantazji jak nie chcesz to możesz je na sile wcisnąć w wyciente (Boschem) otwory i tez będzie swiecic.

Mozna pomyslec nad adaptacją całych wkładów reflektorów z B8 lub R8 ale to juz inna bajka... :evil:

Ja obecnie walcze z tylnimi diodami :wink4: bo kazdego dnia (7:00) widze A6 i jej piekne tylnie lampy LED... :kox:

Link to comment
Share on other sites

:notworthy: Jasne.. przepraszam za pominiecie.. dzieki Ba$ior :notworthy:

Mozliwosci jest wiele.. na jutro jestem ustawiony z tym fachowcem.. wiec juz niebawem wszystko sie wyjasni.. mam nadzieje ze niezawiode sie na jego kompetencji.. :mysli:

swoja droga.. w takim razie jak ten problem.. wymiany ledow.. w nowych audi zostal rozwiazany.. orientuje sie ktos moze ?

2070813.004.1M.jpg[br]Dopisany: 01 Kwiecień 2008, 00:46 _________________________________________________Po rozmowach z tym fachowcem od lamp doszedlem do wniosku ze jednak nie warto zakladac badziewia poniewaz niewiadomo jak to.. co to.. i z czym to.. troche bez sensu popsuc lampy..

czekam na diody od nowych audiczek i pomysle nad adaptacja..

no i ewentualnie zostaly diody od S6.. pomyslimy.. zobaczymy

Jedno jest pewne w poniedzialek daje swoje lampy na wymiane ori pomaranczowych dekielkow na biale od mercedesa CLK i wyciagniecie chromowanych obwodek otaczajacych lampe

1.jpg

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t25257.0.html;highlight=r8

Z niecierpliwoscia czekam rowniez na diody i rezystorki

IMG_6077.JPG?imgmax=720

http://www.a4-klub.pl/smf/grupowy_zakup_ledow_postojowych_streszczamy_sie-t26230.0.html

ale rozmawialem z Pozkiem i nalezy jeszcze chwile sie wstrzymac.. niestety nie mozna miec wszystkiego naraz ;) mimo to warto i sadze ze efekt koncowy bedzie zadowalajacy :>

Link to comment
Share on other sites

Witam,

Podsumowując Twojego posta wymieniesz w przednich reflektorach:

- zarowke zwyklan na LED + rezystory (prosze o fotke zarowek i rezystora lub link),

- chromowane obwodki reflektorow (bi-xenonow),

- malowanie wkladow na czarno,

- wymiana "pomaranczy" na baily kierunek od BENZA,

Ja osobiscie polecam wstawienie ORI bialego kierunku od modeli AUDI A4 ktore fabrycznie juz maja taki kierunekl ub wyjac "pomarancze" i wstawic srebrna zarowke., bo ten od CLK jakis taki dziwny...

A tak prezentuje sie lampa bez pomaranczy ze srebrna (chromowana) zarowka.

2308267447a365c86f6cbci6.jpg

Czekam na efekty pracy :th:

Ja rozwazam kilka opcij ale poczekam na wasze projekty :naughty:

Link to comment
Share on other sites

no właśnie a co z taką listwą do B6 ? są jakieś opcje ?

Link to comment
Share on other sites

http://www.a4-klub.pl/smf/b7_20_tdi-t27440.0.html

Sprawdzcie sobie link powyzej.. to jest dokladnie to samo co zrobil DODN w swojej B7 ..

1. Wywalam chromy - odblaski wokolo lampy.. ale zostawiam te przy ksenonach..

2. Pozbywam sie pomaranczowego kierunku.. z tym ze ja wymieniam na ten od CLK.. wiem ze jest dziwny.. chociaz mam nadzieje ze na zywo lepiej bedzie to wygladac.. jesli nie to zawsze jest opcja z chromowana zarowka.

3. Polerowanie tego czarnego plastiku.. bez malowania.. wystarczy papierem sciernym 2000 przejechac delikatnie ta cala pwierzchnie i podobno plasticzek ciemnieje.. (zobaczymy co z tego wyjdzie.. to jest patent tego goscia od lamp wiec moze bedzie git) .. wszystko wyjdzie w praniu.

4. Wymiana postojowek na led plus rezystorki.. mysle ze jeszcze mozna sie dopisac do listy chetnych.. link widnieje pod zdjeciem powyzej..

adaho mysle ze z lampami w b6 da rade zrobic to samo zreszta patrz dwa posty powyzej.. ja nie widze tam zadnych chromow.. oprocz tych przy ksenonach i wyglada :kox: :kox: :kox:

Link to comment
Share on other sites

adaho[/b] mysle ze z lampami w b6 da rade zrobic to samo zreszta patrz dwa posty powyzej.. ja nie widze tam zadnych chromow.. oprocz tych przy ksenonach i wyglada

tak ale tam są tylko postojówki - ja wolałbym taką listwę z LED :naughty:

Link to comment
Share on other sites

no to musisz gadac z guardianem.. on zamontowal sobie cos takiego.. [br]Dopisany: 03 Kwiecień 2008, 14:08 _________________________________________________swoja droga ja tez chce taka.. jesli ktos ma linki do listwy led to ja bylbym wdzieczny.. [br]Dopisany: 03 Kwiecień 2008, 14:10 _________________________________________________oczywiscie chodzi mi o allegro

Link to comment
Share on other sites

Fajnie ze sa ciemne.. :th:

Ale z tymi ringami to juz przesada.. :polew::wallbash:

Najlepsze by byly ori z wymalowanym wkladem.. :th:

Link to comment
Share on other sites

No ringi to juz dawno z mody wyszły zreszta dla mnie to nigdy nie była rewelacja :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Witam!

Moja niunia juz po zabiegu ;) wymienilem jej te pomaranczowe kierunki na te od CLK i wbrew moim obawom.. wygladaja super... oprocz tego wyrzucilem chromy i pomalowalem wklad na czarno.. Efekt nieziemski.. wygladaja tak jak te lampy DEPO na zdjeciach powyzej (oczywiscie oprocz kierunkow) ..

Dzisiaj caly dzien leje na dworze.. wiec popstrykam foty jak tylko slonce wyjdzie..

Link to comment
Share on other sites

A biały keruneczek od Benza z jakiego źródła ??
Moj mechanik posiadal na stanie.. skupuje rozbite lampy i wykorzystuje do adaptacji.. taki fach :kox:
Link to comment
Share on other sites

A biały keruneczek od Benza z jakiego źródła ??
Moj mechanik posiadal na stanie.. skupuje rozbite lampy i wykorzystuje do adaptacji.. taki fach :kox:

A może ma jakieś białe kierunki od B7 :>

Link to comment
Share on other sites

gdyby takie mial to niebyloby tematu z mercem.. ;) hyhy

Link to comment
Share on other sites

Tak jak zapowiadalem.. fotki do oceny..

d5471472d5b079b6.jpg

0aae5583f0a4178d.jpg

ed40017e2dc75408.jpg

[br]Dopisany: 08 Kwiecień 2008, 16:30 _________________________________________________ba$ior.. jednak bez malowania sie nie obeszlo ..

Link to comment
Share on other sites

wyszło swietnie , rozkleiłes lampe w piekarniku ??? czy opalarką????

Link to comment
Share on other sites

odradzam piekarnikow .. mikrofalowek.. itp haha.. chrom splywa i matowieja lampy.. latwo mozna przesadzic.. a opalarka mozna zrobic to o wiele dokladniej :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...