Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Moja A4 po wielu zmianach


Jarol

Rekomendowane odpowiedzi

Widzę felgi RS 6 a gdzie zderzaki s line? :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Malowanie doklade i progów naprawde bardzo zmienia wygląd auta. Co do dalszych modyfikacji to najpierw musze dokończyć silnik bo jest w trakcie zmian, od razu potem hamulce. Jak to skończe to pomyśle nad zderzakami ale to dopiero jak co na wiosne w przyszlym roku. Niestety wszystko strasznie dużo kosztuje :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Malowanie doklade i progów naprawde bardzo zmienia wygląd auta. Co do dalszych modyfikacji to najpierw musze dokończyć silnik bo jest w trakcie zmian, od razu potem hamulce. Jak to skończe to pomyśle nad zderzakami ale to dopiero jak co na wiosne w przyszlym roku. Niestety wszystko strasznie dużo kosztuje :thumbdown:

no po malowaniu, nabrała uroku, znacznie sie lepiej prezentuje, no koszta strasznie ale juz dużo roboty włożyłeś a pozatym masz dobrą bazę do modyfikacji, oby tak dalej :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygląda tak jak powinna wygladać wyjezdzając z fabryki grauluje autka :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepszy to jest ten przebieg :tongue4:

ja o maly wlos nie kupilem w niemczech a4 z 04 roku z przebiegiem 250tys a na liczniku widnialo 136 tys:P

a co autka to ladnie wyglada tylko z ta moca ostroznie bo pourywasz zderzak z tylu :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg mam potwierdzony w ASO a co do mocy to 200km nie jest znów tak wcale dużo w takim aucie. Zacznie w końcu normalnie jeździć. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg mam potwierdzony w ASO a co do mocy to 200km nie jest znów tak wcale dużo w takim aucie. Zacznie w końcu normalnie jeździć. :)

czekam z niecierpliwoscia na wyniki po zmianach mechanicznych i strojeniu .... :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty masz zawias -20? Wyglada jak seria.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe zmiany:

- Turbo z BRD

- Pompki z ARL

- Nowy soft by Ali

A oto wynik:

cba91046edead2aa.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim aucie wymieniłem hamulce na mocniejsze:

Przód tarcze 320mm Bosch i klocki Ferodo Premier

Tyl tarcze ori Audi 288mm i klocki Ferodo Premier

Felga 18" ET 42 wchodzi na styk między zaciskiem a felgą jest może 2-3mm luzu.

Różnica w hamowaniu ogromna, czy się hamuje ze 100km/h czy 150 po naciśnięciu na pedał auto hamuje bardzo mocno na granicy przyczepności opon ( Continental w rozmiarze 225/40R18 ), każde mocniejsze naciśnięcie pedału powoduje momentalne zadziałanie ABSu bez wzgędu na prędkość. Hamulce mają wkońcu ogromny zapas i hamowanie z dużych prędkośći to tylko przyjemność. Polecam każdemu takiego moda bo warto chodź nie jest tani mnie wszysko kosztowało sporo ponad 2 tyś zł. Poniżej kilka fotek wielkość hamulców nie robi aż takiego wrażenia bo felga to 18":

90cb457a55503c8fmed.jpg

aa591fac7afa66a1med.jpg

ea437bb042105e8bmed.jpg

2a8fbc0ff6cabde9med.jpg

ef58885fc33f9827med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim aucie wymieniłem hamulce na mocniejsze:

Przód tarcze 320mm Bosch i klocki Ferodo Premier

Tyl tarcze ori Audi 288mm i klocki Ferodo Premier

Felga 18" ET 42 wchodzi na styk między zaciskiem a felgą jest może 2-3mm luzu.

Różnica w hamowaniu ogromna, czy się hamuje ze 100km/h czy 150 wystarczy lekko nacisnąc na pedał a auto hamuje bardzo mocno na granicy przyczepności opon

Podejzewam ze dosc szybko moze dojsc do groznego wypadku skoro tak jak piszesz"czy się hamuje ze 100km/h czy 150 wystarczy lekko nacisnąc na pedał a auto hamuje bardzo mocno na granicy przyczepności opon"

w takim wypadku nie da sie wyczuc hamulcow i nie mozna odpowiednio dozowac sily hamowania...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejzewam ze dosc szybko moze dojsc do groznego wypadku skoro tak jak piszesz"czy się hamuje ze 100km/h czy 150 wystarczy lekko nacisnąc na pedał a auto hamuje bardzo mocno na granicy przyczepności opon"

w takim wypadku nie da sie wyczuc hamulcow i nie mozna odpowiednio dozowac sily hamowania...

Tak żle nie jest, bardzo dobrze da się wyczuć hamulce z tym ze zawsze zostaje jakiś zapas. W przypadku seryjnych hamulców tego zapasu nie ma i hamują z duzej prędkości auto zwalnia (bo nie hamuje) jak mu się podoba czy mocno naciśniemy pedał cz tez nie bo hamulce nie wyrabiaja. Na tych nie ma takiego odczucia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko ładnie i pięknie ale zaciski chociaż na srebrno pomaluj i zawiasik zlekka w dół bo do tych 18'' taka przerwa do nadkola to nie pasuje wcale :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ladne sreberko.. Mi siepodoba..

Tylko blagam nie piszmy tych przebiegow swoich bo polowa z nich to normalnie garazowa jest :polew: Ludzie nie po to diesla kupuja aby stal.. 2001 120 tysiecy tyle to ja mialem na motorynce swojej :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...