gregory Opublikowano 27 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2012 Ostatnio ważyłem auto i na wadze co niby była dokładna ważyło 1280kg. Ze środka nieco wyleciało to co widać na foto ale niewiele(kanapa, półka, koło zapasowe, lekkie kubełki zamiast ciężkich skórzanych foteli, spod spodu auta i spod maski wyleciało też to co nie potrzebne czy zbyt ciężkie elementy zastąpiłem lżejszymi, takie jak tłumiki. Podjadę jeszcze na inną wagę aby potwierdzić wynik. Chciałbym kiedyś zejść do 1250.... może 1200kg, ale może być już nie lekko bo auto nie jest typowe do ćwiartki więc nie będę zmieniał szyb na pleksę czy coś w tym stylu.
PiterA4 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 takiej blachy moga pozazdroscic nowsze modele fajna fura gratuluje
czaki22 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 gregory zwracam honory , nieiwedzialem ze istnial 2.0 5 R, to teraz naprawde musi byc wypas
gregory Opublikowano 30 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2012 gregory zwracam honory , nieiwedzialem ze istnial 2.0 5 R, to teraz naprawde musi byc wypas Te 2.0 20V R5 to szły głównie na rynek Włoski. Przez chwilę zastanawiałem się co z tym faktycznie zrobić, czy "kastrować" oryginał swapując 2.2T bo Audi Coupe quattro z silnikiem 2.0 R5 wyszło z fabryki 700 sztuk. No, ale pożądanie mocy wygrało jednak z oryginalnym nienaruszonym klasykiem.
variocustoms Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 gregory miałeś wcześniej rezane 1,8T srebrne w sedanie i byłeś nim w BT z 3 lata temu ?
stanley Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 gregory miałeś wcześniej rezane 1,8T srebrne w sedanie i byłeś nim w BT z 3 lata temu ? ma i był
gregory Opublikowano 30 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2012 gregory miałeś wcześniej rezane 1,8T srebrne w sedanie i byłeś nim w BT z 3 lata temu ? Tak byłem nim w Bukowinie 3 lata temu
variocustoms Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 cały czas w takim razie myliłem Cię z guregorym w końcu znalazłem na fotach z BT :gwizdanie: STA tablice, sorry za OT
gregory Opublikowano 30 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2012 cały czas w takim razie myliłem Cię z guregorym w końcu znalazłem na fotach z BT :gwizdanie: STA tablice, sorry za OT Eeee tam nie ma za co, kosmetyczna pomyłka Wiele osób nas wtedy myliło w BT, szczególnie po flaszce wzrok zawodził (czytając identyfikator) B5 jest na tej fotce:
variocustoms Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 pytanie kto podwędził galon cytrynówki, Ty czy guregoru
huzio00 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Piękna szacun za włożoną pracę w to autko jest po prostu :kox:
RAWULI Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 :notworthy: :notworthy: dla włożonej pracy, z tego co widzę wszystko było robione w pozycji prawie leżącej - co mnie osobiście wyjątkowo w-wia i osłabia wolę robienia czegokolwiek...(z małymi wyjątkami) . Gratki efektu i super budy.
gregory Opublikowano 31 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2012 pytanie kto podwędził galon cytrynówki, Ty czy guregoru Nie wiem, ale pewnie Poziek
egon47 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Gregory kiedy wpadniesz Coupeta na zlota??
gregory Opublikowano 31 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2012 Gregory kiedy wpadniesz Coupeta na zlota?? Miałem wpaść teraz w piątek, ale nie dotarłem, hampel się zaciął z przodu z lewej strony. Za dużo hamowałem Wpadnę w przyszły piątek
Flyer Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 cos sie dzieje w projekcie, czy bez zmian?
gregory Opublikowano 21 Listopada 2012 Autor Opublikowano 21 Listopada 2012 (edytowane) Witam! Po dłuższej przerwie. Sorry za ignorancję, ale nie zaglądałem tutaj długo. Przy aucie oczywiście cały czas coś się dzieje. Auto jeździ i wywołuje rogala na mojej twarzy często. Wyremontowany został tylni most napędowy, zostały zlikwidowane na nim luzy podkładkami regulacyjnymi dostępnymi w ASO: Jakieś fotki z rozbierania/remontu dyfra: 104 105 106 107 108 109 110 Dyferek V8 i tylnie patyki na dużym przegubie (nie łatwo je zdobyć, ale dzięki GTO leżą w garażu i czekają na swoją kolej ,być może kiedyś wlecą do auta ) 111 112 Dorobiona i zamontowana została osłona/nawiew chłodnego powietrza na filtr: 169 170 171 172 Dorobiona łapa/mocowanie alternatora i alternator przeniesiony niżej, po to aby był lepszy nawiew na chłodnicę wody, która jak wiadomo w starszych Audi R5 znajduje się oryginalnie pod maską, a alternator w dużej części przysłaniał i tak już utopioną i zasłoniętą chłodnicę przez FMIC itp, Zawór Forge 007: 173 174 Przerobiony układ zapłonowy i przejście na cewki nowego typu TFSI, które nie potrzebują modułów zapłonowych(cewki pochodzą z 2.0TFSI), ponieważ stare wysłużone ori cewki przestały dawać już radę + MAC: Mocniejsza sprężyna WG, aby utrzymać doładowanie 1,5Bar na seryjnej turbinie i MTM303: 175 176 177 Zegary Defi: 178 179 Górne rozpórki kielichów, przód/tył: 180 181 Dorobiona skrzynka i akumulator przeniesiony pod tylnią kanapę, tak jak ma Audi S2: 182 183 184 FMIC poszedł w czarny kolor: 185 Porządne odpowietrzenie głowicy i bloku silnika wraz z catch tankiem na olej i spływ oleju z powrotem do miski olejowej silnika(wykonanie własne): 186 187 188 189 Z auta wyleciał układ hydrauliczny wspomagania hamulca, ponieważ po 23 latach użytkowania stał się awaryjny. Zastąpiony został dużym 10" serwem od nowszego Audi V6: 190 190 Dalej kolej przyszła na zawieszenie. Ponieważ tylni prawy amorek był zużyty i stukał sobie czasem na dziurach postanowiłem się tym zająć. Po krótkim zastanowieniu doszedłem do wniosku raz a porządnie. Tak więc zakupiłem amorki Bilstein B6 na grubej rurce, do tego sprężyny Audi S2. Mc Phersony zostały wypiaskowane i odmalowane: 191 192 193 194 195 196 197 198 Po tych zabiegach w Kwietniu pojechałem autem na zawody 1/4 Mili do Kamienia Śląskiego. Najlepszy czas jaki udało się wykręcić to: ET 12,9 Aktualnie auto wygląda tak i tak zakończyło sezon letni: 199 200 201 202 Vs Mercedes Benz ML 6.3 AMG 510KM: Vs. Golf I 1.8T 350KM+ Edytowane 13 Stycznia 2017 przez gregory
wrclaguna Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 Najlepsza fota Jak zawsze szacun za dłubanie konkretne
MASATO Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 Super projekt ! tylko pozazdrościć 2.2T
olek_BB Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 Świetna robota i extra przedstawione:good:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się