aju 3 Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 a może biegów zmieniać nie umiecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras 0 Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 ja jak kupilem samochod to przez 2 lata nie mialem problemow dopiero teraz takie cos wyskoczylo wczesniej bylo wszystko ok takze biegi raczej umiem zmieniac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 skrzynia która nalata 400tyś + to i tak chyba dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun 5 Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Skrzyniom w tdi zdecydowanie nie służy szybka zmiana biegów (ameryki nie odkrywam ). Czasami warto też ciut dłużej przytrzymać sprzęgło, zwłaszcza zanim olej w skrzyni się nagrzeje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vendeur 0 Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Sprzedaj auto... Ja właśnie do tego się przymierzam, bo włożeniu 20k w swoje, w tym. m.in. 4x problemy z automatem. Czasami po prostu tak jest, że ma się pecha do auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras 0 Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 zeby sprzedanie bylo takie proste to bym sie nie zastanawial nawet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pabbicz 0 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 A u mnie padł manual - autem zrobiłem 33k - zero katowania skrzyni zawsze idealnie chodziła bez wzgl. na temp itp.Wsiadłem ostatnio do auta i ruszam a 1,2 wchodzą bardzo nieprecyzyjnie - z 2 nie da się praktycznie podczas jazdy wybrać 3.Biegi 3,4,5, R działają precyzyjnie i wpinają się idealnie na swoje miejsca a 1 i 2 jakby się lekko "przesunęły" podczas wrzucania i nie trafiają oraz nie wracaj na pozycje "luzu". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pregos 0 Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Jakie są koszty wymiany synchronizatorow ? ( chodzi mi o robocizne). bo mam dylemat - naprawiać czy łudzić sie że kupie dobrą używkę. Kupilem auto w którym brakowało troche oliwy w skrzyni i biegi 1,2 stawiają opory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Jakie są koszty wymiany synchronizatorow takie że kupisz 2-3 używane skrzynie za to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pregos 0 Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 byłem wczoraj u mechanika. Pojeździł, posłuchał i stwierdził ze on skrzyni by sie nieczepiał... prędzej sprzęgła. A w pierwszej kolejnosci je odpowietrzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecki_78 0 Opublikowano 15 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Jakie są koszty wymiany synchronizatorow ? ( chodzi mi o robocizne). bo mam dylemat - naprawiać czy łudzić sie że kupie dobrą używkę. Kupilem auto w którym brakowało troche oliwy w skrzyni i biegi 1,2 stawiają opory. Synchronizator w ASO to około 80-140zł (zależy który tam padł) używane też kupisz i będa równie dobre ;-). Zrzucenie skrzynie to min 200zł, nowy olej w skrzyni to 120zł (dobry!) + naprawa około 100-300 (średnio ze 200) -> 520zł + koszt synchronizatorów[br]Dopisany: 15 Luty 2012, 20:34_________________________________________________ Czy powodem moze byc kolo zamachowe albo wybierak biegow? Podpowie ktos co to moze byc? Hmm, też o tym myślałem - koło zamachowe musiało by być krzywe a chba trudno go skrzywić - ja jeszcze u siebie wymienię wysprzęglik i spojrzę na wybierak bo coś mi się nie podoba .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pabbicz 0 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 A u mnie padł manual - autem zrobiłem 33k - zero katowania skrzyni zawsze idealnie chodziła bez wzgl. na temp itp.Wsiadłem ostatnio do auta i ruszam a 1,2 wchodzą bardzo nieprecyzyjnie - z 2 nie da się praktycznie podczas jazdy wybrać 3.Biegi 3,4,5, R działają precyzyjnie i wpinają się idealnie na swoje miejsca a 1 i 2 jakby się lekko "przesunęły" podczas wrzucania i nie trafiają oraz nie wracaj na pozycje "luzu". Wyszło wymont/zamont skrzyni 250/250 naprawa 100 -> 600zl.Diagnoza - skrzynia była już raz otwarta i złożona przez partacza stad urwane dwa łebki śrub mocujących "coś tam", łatały luźno w skrzyni.Nie wiem czy się cieszyć ze to błachostka czy płakać ze ktoś ja kiedyś krzywdził.Puki co po naprawie chodzi jak złoto. Jednak ciekawsza rzecz wyszła podczas naprawy - do zbiorniczka od płynu hamulcowego podłączony jest waz od hydrauliki sprzęgła - ten że wąż był podłączony do wypustu od zbiorniczka który był ciągle fabrycznie zaślepiony . Mechanior 4h próbował odpowietrzyć układ:D .A ja zrobiłem w ten sposób 30 tysi ponad - stad tez brały się nieregularnie lekkie poszarpywania sprzęgła w zimnym aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalik 2 Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Zanosi się, że będę miał 4 skrzynię w przeciągu 5 lat.... Piątka zaczęła zgrzytać, zblokowało mi wsteczny i dwójkę. Po wbiciu na siłę 2, puściło. Po sprawdzeniu okazało się, że jest spory luz na drążku zmiany biegów, na przegubie przy samej skrzyni. To może tłumaczyć zblokowanie 2, ale zgrzytająca 5 to synchro..... dzisiaj i mi ręce opadły.... Rok temu zmieniałem skrzynię, olej sprawdzony, stan był. Dziś dolałem 0,5 litra..... Jakim cudem ubyło????? Wyciek wykluczam, bo sucha.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabson765 0 Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Zanosi się, że będę miał 4 skrzynię w przeciągu 5 lat.... Piątka zaczęła zgrzytać, zblokowało mi wsteczny i dwójkę. Po wbiciu na siłę 2, puściło. Po sprawdzeniu okazało się, że jest spory luz na drążku zmiany biegów, na przegubie przy samej skrzyni. To może tłumaczyć zblokowanie 2, ale zgrzytająca 5 to synchro..... dzisiaj i mi ręce opadły.... Rok temu zmieniałem skrzynię, olej sprawdzony, stan był. Dziś dolałem 0,5 litra..... Jakim cudem ubyło????? Wyciek wykluczam, bo sucha.... jak dla mnie te skrzynie padaja przez zmiane dwumasu na jednomas... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun 5 Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 W moim 17 letnim 1z jakoś skrzynia nie zawodzi z powodu jednomasu... a biegi wchodzą jednym palcem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się