Tytus Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Witam Problem jak w temacie. Cala buda zaczyna wibrować/drgać jak przekroczę około 130-140 km/h. Na pewno nie jest to silnik, bo jak puszcze gaz to dalej drga. I pytanie do Was, co może być tego przyczyną, niewyważone koła, zła geometria zawieszenia, opony ? Miałem podobne objawy kiedyś w aucie z niewyważonymi przednimi kołami, ale to drgała tylko kierownica a tu wibracje czuje w fotelu. Co myślicie??
rex Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Zią, wyważ koła i sprawdź wahacze. To tak na szybko
marcin j Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Witam Problem jak w temacie. Cala buda zaczyna wibrować/drgać jak przekroczę około 130-140 km/h. Na pewno nie jest to silnik, bo jak puszcze gaz to dalej drga. I pytanie do Was, co może być tego przyczyną, niewyważone koła, zła geometria zawieszenia, opony ? Miałem podobne objawy kiedyś w aucie z niewyważonymi przednimi kołami, ale to drgała tylko kierownica a tu wibracje czuje w fotelu. Co myślicie?? Przyczyna moze byc: 1. Niewywazone kola , felgi , lub krzywe felgi to ostatnie obstawiam.
Tytus Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Dobra Panowie, na pierwszy rzut pojdzie wyważenie kół. Może tylne są niewyważone, bo kierownica nie drga. Mam nadzieje że to pomoże.
marcin j Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Spytaj czy nie są krzywe felgi , bo nie zawsze mówią....
marewel Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 U klienta drgał cały samochód,bo rozlecial sie przegub wewnetrzny,ale to byl ford h** wort.
Tytus Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2008 sprawdź wahacze rozlecial sie przegub wewnetrzny Nawet mnie nie straszcie, jutro jade wywarzyć kółeczka.
boberek Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 no to z tyłu masz napewno nie wywarzone jak ci przód nie bije na kierowcy tez tak miałem PS fajnie jest komus zorbic psikusa załozyc od wewnętrznej strony cięzarek taki ze 100 g na tylne koło i najgorsze jest to ze mało kto wpada na pomysł aby to sprawdzić ;P a samochodem nie da sie jezdzić ;P
rzeźnik. Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 a zła geometria zawiasu może powodować drgania kierownicy przy dużej prędkości?
marewel Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Mi drgala kiera na nowym wahaczu meyle,na uzywce ze szrotu przestala.
Tytus Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Witam ponownie I po ważeniu. Drgania zmniejszyły sie znacząco. Przy prędkości około 150-160 km/h jeszcze nieznacznie wibruje, ale jest dużo lepiej. Kolo na wulkanizacji powiedział że przyczyną drgań może też być to że opona jest już stara, ma 6 lat i na tym bieżniku to pojeżdżę najwyżej ten sezon. Mówił też że opona straciła już jakąś tam sztywność, że struktura opony już dość mocno jest zmieniona po tylu latach użytkownika i że przy tych prędkościach mogą być takie objawy.
Gość Trzeniu Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 może tarcze hamulcowe do wymiany?
Tytus Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2008 może tarcze hamulcowe do wymiany? Właśnie też o tym myślałem, ostatnio znajomy prowadził i mówił że przy ostrym hamowaniu ze 130 troszkę szarpie. Ale zmienię opony i zobaczymy
Flyer Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Na bank wina opon. Mialem to samo. Jesli struktura opony jest naruszona, to nawet najlepsze wywazenie nie pomoze. Przy starych tarczach i klockach przy hamowaniu z wiekszych predkosci wibracje nie sa niczym dziwnym...
Tytus Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2008 No oponki, tak czy tak muszę zmienić, bieżnika nie jest zbyt wiele. Klocki byly chyba niedawno zmieniane, bo maja okolo 12mm, ale tarcze pewnie od nowości nieruszane. Przebieg 145 tys km. Te drgania przy hamowaniu nie są jakieś znaczące. Kiedyś wezmę jeszcze znajomego z pracy, zobaczymy co on powie....
boberek Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Opublikowano 4 Kwietnia 2008 przy hamowaniu to beda drgania jak bedziesz miąl juz tarcze z rantem to normalne klocek nigdy si enie ułozy tak jak powinien i delikatne bicie jak to napisał flyer jest normalnym zjawiskiem
Tytus Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2008 :th: Ok, dzieki chlopaki za wszelkie rady, bicie w tarczach nie jest na tyle znaczące, wiec z wymiana poczekam, a wyważenie kół pomogło. Niedługo bede zmieniał o opony wiec jazda na pewno zmieni sie na lepsze. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi