Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Audi A6 C6 2.0 TDI po programie u ROGALLA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

moment ladnie wyprasowany...prawie jak u mnie ;). Oczywiście można modzić więcej, ale po co grubo ponad 200KM dla auta z FWD?? :P

Opublikowano

a po to ze z mocy nie kozysta sie tylko przy starcie . przyda sie przy wyprzedzaniu:naughty:

---------- Post dopisany at 19:38 ---------- Poprzedni post napisany at 17:24 ----------

kolegi skoda ma ponad 300 i daje rade m poczytaj Skoda Emeryta 1.8 TSI - Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum

Opublikowano

wynik fajny.....pomyśl o heblach.

Opublikowano

pomyśle . ale za bardzo nie ma wyboru teraz mam 312 a moge wsadzic 321 od 3.0 tdi od s-ki chyba nie da rady bo trzeba piasty zmieniac

Opublikowano
pomyśle . ale za bardzo nie ma wyboru teraz mam 312 a moge wsadzic 321 od 3.0 tdi od s-ki chyba nie da rady bo trzeba piasty zmieniac

a jakie heble byly w a6 4.2 ?? moze z tego podpasuja

Opublikowano
pomyśle . ale za bardzo nie ma wyboru teraz mam 312 a moge wsadzic 321 od 3.0 tdi od s-ki chyba nie da rady bo trzeba piasty zmieniac

314 mm masz :naughty:

---------- Post dopisany at 20:15 ---------- Poprzedni post napisany at 20:11 ----------

Bierz :whistling:

Audi A6 C6 4F 4F0 zaciski 3.0 tdi 347mm mocne ! (2736228076) - motoAllegro

Opublikowano

Grzesiu brak Jarzma i nie wiem czy 17 mi wejda na ten zestaw.

Opublikowano
pomyśle . ale za bardzo nie ma wyboru teraz mam 312 a moge wsadzic 321 od 3.0 tdi od s-ki chyba nie da rady bo trzeba piasty zmieniac

ja założyłem 345 i szczerze polecam.

tu masz kpl AUDI A6 C6 A4 S4 B6 B7 ZACISKI 320 345 MM 3.0 TDI (2723853713) - motoAllegro

---------- Post dopisany at 22:26 ---------- Poprzedni post napisany at 22:15 ----------

Grzesiu brak Jarzma i nie wiem czy 17 mi wejda na ten zestaw.

jak nie ma jak jest

Opublikowano

Zadzwon do sprzedajacego i sie upewnij :wink:

A czy komplet pasuje to spytaj naszego guru od hebli deva :decayed:

Opublikowano

Turbo wróciło po przeróbce

IMG_0509.jpg

<br /><br />

IMG_0510.jpg

<br /><br />

IMG_0511.jpg

<br /><br />

Opublikowano

zobaczymy co powie mój mechanior bo na forum streetreacing zaba888 wytknał pare błędów . ale nie widział turbo live a zdjecia wszystkiego nie oddają . Myśle że witek nie polecił by jakiegoś słabego fachowca.:wink:

Opublikowano

Kilka TDI na GTB2260vk oraz GTB1756VK - Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum

---------- Post dopisany 28-11-2012 at 11:03 ---------- Poprzedni post napisany 26-10-2012 at 08:22 ----------

Witam długo sie nie odzywałem w swoim temacie .

Od wczoraj próbowaliśmy wsadzić przerobione GTB22 do mojej A6 . Niestety jak pisali fachowcy z forum zostało źle przerobione i gruszka szła nad podłużnicą co uniemożliwiało wsdzenie filtra powietrza. Dzisiaj dzięki pomocy Piotrka (Juby_p) znależliśmy błędy i teraz czas na poprawienie nieudanej przeróbki . Wielkie dzieki Piotrek za pomoc .

na bieżąco bede informował o pracach

Zapomniałem dodać że turbina miała być przerobiona na 2.0 tdi wzdłuznie , niestety "fachowiec" złożył mi na kolektor od 1.9 tdi , mimo że w dzień wysyłki dzwoniłem do niego i jeszcze raz informowałem że ma to byc do 2.0 . Nie polecam tej firmy jeśli chodzi o przerobienie na podciśnienie. gdyby nie to że auto mam rozebrane to bym mu to odesłał w piz... i żądał zwrotu kasy.

Opublikowano

Potwierdzam turbo jest tak przerobione ze nadaje się do śmietnika, ja poproszę cie o napisanie kto to przerabiał kto go polecił i co ten "fachowiec od polecenia powiedział" i niech fachowcy doprowadzą turbinę do stanu pierwotnego oddadzą pieniądze i zapłacą za daremną pracę mechanika który próbował je poprawić i zamontować.

Co za "fachowiec" obcina kawałek odlewu rdzenia turbo???

Opublikowano

Turbine przerabiała ta firma TRANS-TURBO REGENERACJA

dokładnie odcięty kawałek jest niezbedny do zamontowania ogranicznika . w obecnej sytuacji musze z moim mechanikiem wymyśleć jakis patent na ogranicznik. Turbina miała być tak przerobiona żeby ja zamontować p&p do mojego silnika . Jak sie okazało tak nie było . nie polecam. Moze regenerować potrafia ale za przerabianie gtb nie powinni sie brać

Opublikowano

Widzac fotki turbo zostało nieodwracalnie zniszczone:(

Korzystając z okazji rzucę troche prywaty.

Wracajac do początku postu na temat turbin BRD ..jeśli ktoś nie widział ponad 200KM z brd to mało widział.

Zamieszczam swoj osobity wykres z mego osobistego bolidu 1,9TDI+BRD

wykresaszbrd.jpg

Zostawiłem to tak finalnie ,chociaż po przytrzymaniu boostu ciut wyżej nad 4000 wyskoczyło 211KM i 435nm ale sprzegło 228mm z turbo benzyny przy takim Nm ma dość...zmieniam na 240mm

Nie ma złych BRD są zle przygotowane setupy i słabi tunerzy

Opublikowano

mam pomysł juz na ogranicznik ale musze zobaczyć turbo live na oczy . turbina nie jest zniszczona, tylko jest zniszczone miejsce gdzie wszyscy robią ogranicznik.

co do BRD to kolega Jaro4444 w swoim audi miał 216KM ale fakt on mial taki setup w 2.0 tdi. Gratuluje wyniku . Fajnie że kolejne osoby ogarniają na wysokim poziomie nasze silniczki:kox: moment masz za***isty ja na obecnym setapie mam tylko 405 NM.

SZACUN

Opublikowano

peter22

user-online.png

jak nie zniszczona jak mówisz eze zostal zniszczony element w ktorym powienien byc ogranicznik...dospawasz zeliwo?

Opublikowano

ciężko wytłumaczyć, ale jeden z pomysłów to zrobic ogranicznik przy gruszce coś takiego jak na zdjęciu

turbina_pogladowa.jpg

<br /><br />

---------- Post dopisany at 19:32 ---------- Poprzedni post napisany at 19:29 ----------

peter22

http://a4-klub.pl/images/statusicon/user-online.png

jak nie zniszczona jak mówisz eze zostal zniszczony element w ktorym powienien byc ogranicznik...dospawasz zeliwo?

ogranicznik można rozwiązać w inny sposob

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...