michalem18 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Witam! Zakuipłem w ostatnim czasie A4 B6 3.0 220KM (Quattro) Mam takie pytanko, poniewaz w ciagu najblizszych 5-ciu miesiecy chcialbym ja uturbic: Ile moglbym z niej wyciagnac przy budzecie nie przekraczajacym 8 tys. PLN ??? Nie ukrywam ze chcialbym zeby bylo to powyzej 300KM ale zeby turbina i sprzet do niej nie byly jakies stare i ostro uzywane (najlepiej nowe).
poziek Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Widzę, że jesteś kompletnie zielony Masz dwa kolektory wydechowe. Jeżeli chciałeś uturbic to auto to potrzebujesz dwie turbiny, dwa kolektory wydechowe robione na zamówienie z kwasówki, jeden intercooler plus orurowanie, wieksze wtryski razy 6 i wystroić to. Cena jak dla mnie... koło 13-14 tysięcy Dla 300KM sugeruję zainstalować kompresor.
michalem18 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2008 No nie bede ukrywal ze jestem Mam to autko dopiero 2 tygodnie a wczesniej jezdzilem dieslem w golfie IV wiec to zupelnie inna bajka.... a nic taniej nie da sie nawet do tych 10tys ?
poziek Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Jak nie chcesz mieć druciarni pod maska to nie da rady. Mozesz sobie filtr powietrza zmienić, wydech zmienić ale więcej jak +15 koni nie przybędzie... Ewntualnie zadzwoń jeszcze do firmy www.unitronic.pl i zapytaj czy nie podjąłby się zmiany elektroniki silnika :th:
michalem18 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2008 No to ladna sumia pieniedzy wchodzi tu w gre..... a ile z takich dwoch turbinek mozna wycisnac ?? To bedzie cos podobnego do RS4 (2.7 biturbo) ??? Bo jak juz wchodza w gre takie koszty to nie ukrywam ze chcialbym zeby conajmniej miala te 350PS .....
poziek Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Ale problem w tym że nigdy nie zobaczysz 350KM bez kutych tłoków i korb... Ja na twoim miejscu zapomniałbym o sprawie. Albo sprzedaj i kup 1.8TQ i wtedy tak za około 13-14 tysięcy będziesz miał +300KM
Gość Trzeniu Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 lepiej jedz na wczasy koment dnia :decayed:
Norbi Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 lepiej jedz na wczasy ctv byku jak Ty coś przypierdolisz to koniec swiata!!
spanky Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 lepiej jedz na wczasy dookola swiata ....
slaweq Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 lepiej jedz na wczasy Masz wene dzisiaj...
poziek Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Pozostawiam te komentarze z litości. Każdy kolejny OT kasuję. Michalem daj znac czy bedziesz szedł dalej czy nie. Sugeruję zadzwonić tam gdzie ci napisałem. Jak nie bedziesz nic robił to zamykam temat. Daj znać.
michalem18 Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Jeszcze chcialbym sie zwrocic z jednym pytaniem co do wspomnianego na poczatku kompresora.... Jakie sa koszty takiej zabawki i czy te 300KM mozna dzieki niemu z tego motorka wycisnac ?
poziek Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Koszt całej modyfikacji na kompresorze full profi to około 15 tysięcy. Sam kompresor w USA to koszt 4 tysi $. Samo napisanie programu pod ten kompresor to około 2500 złotych.
Gość juras Opublikowano 6 Maja 2008 Opublikowano 6 Maja 2008 a tak z ciekawosci to czy pod dany silnik jest przypisany dany kompresor z pewna moca? czy mozna poprostu wybrac, np. 50 czy 75ps?
jozin Opublikowano 7 Maja 2008 Opublikowano 7 Maja 2008 odpusc sobie dlubanie tego silnika. Kup 1.8T i za ten sam hajs beeeedziesz duzo szybszy niz jakies mulowate 3.0/
poziek Opublikowano 7 Maja 2008 Opublikowano 7 Maja 2008 odpusc sobie dlubanie tego silnika. Kup 1.8T i za ten sam hajs beeeedziesz duzo szybszy niz jakies mulowate 3.0/ Za te wypowiedź masz pierwszego plusa :th:
Gość Trzeniu Opublikowano 7 Maja 2008 Opublikowano 7 Maja 2008 Stary , kup 3.0 TDI , zrób program i .... będziesz objeżdzał i mułowate 3.0 PB i szybsze 1.8T
Rekomendowane odpowiedzi