zabba88 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 A wiec po kilku projektach mk3 czas przyszedl na 4 buta. I o to stalem sie posiadaczem Audi s4 2,7TT 265PS AGB Kilka fotek po zakupie oraz obecnego stanu wizualnego. Mialo byc 2,7TT+ lecz zapadala decyzja o swapie na 2,8 24vT -zakup jednostki 2,8 24V 2002r. na cekach -przepustnica r32(na fotce widac doskonale roznice wielkosciowa 2,8 vs. r32) to by bylo na tyle narazie. Trzeba kpl kolejne graty i zobaczymy co z tego wyjdzie Obiecane fotki: -nowy motor r32 -trabki do kolektora ssacego -przekladka -troche kabelkologii A wiec cos tam sie pomalu dzieje. Ale te czesci kosztuja majatek. Wszystko prawie ASO niestety;/ A wiec pokoleii: -zostala wyczyszczona komora(ale bedzie malowana) gdy usune wszystkie zbedne rzeczy -przeniesiona pompa ABS w podszybie(brakuje tylko przewodow nowych+przeciagnac elektryke) -r32 rozlozony na elementy pierwsze i remontowany na nowych czesciach z ASO+niespodzianka:) -w drodze kute korby EAGLE do vr6 i mysle nad odprezajacymi tlokami 8.5:1 JE PISTONS zeby przekladki nie dawac -do silnika wsadzone: panewki glowne+sroby, wzmocnione panewki korbowodowe+sroby ARP, nowa pompa oleju ASO r32, wszystkie uszczelnienia, rozrzad, napinacze, lancuszki, zimmeringi itd. -szukam szpilek do glowicy bo niestety ARP nie robi do r32 tylko raceware w chorej cenie. Moze uda sie iz ARP wykona dla mnie na zamowienie lecz czekam na kosztorys. Glowica bedzie wyremontowana+zawory +1mm ssace i wydechowe+porting glowicy Najwazniejsze zeby bylo czym dmuchnac przyszla dzisiaj moja dziecina z garreta :bigok: Garret gt3788r A/R 83 twin scroll. NOWKA SZTUKA Powiem tak GTB2260vk to male gowno przy tej turbinie tak samo jak gt35. ponizej kilka fotek. wstepnie przymierzylem turbo w docelowym miejscu Co jakis czas postaram sie zrobic aktual. Malo czasu ze wzgledu na auta klientow, jak i zaraz projekt rownorzedny AUDI B4 quattro competition 2.7 biturbo:D I za 2tyg ruszam z jetta mk2 2.8 24v jak i golf mk2 1.8T APY. Tak ze tylko w jakichs wolnych chwilach cos tam dlubie niestety. :bajer: Najwiekszy problem to sprzeglo i kolo zamachowe lecz temat juz praktycznie rozwiazany:) Najtansza opcja kolo zamachowe+sprzeglo z passata vr5 ale to nie dla mnie(za malo wytrzymale) Kolo juz sie robi zamachowe custom pod docisk i tarcze s4. Wiec bedzie kolo custom+clutch fx400 6puck+rozrusznik passat vr5 500-700PS i ok 600-800Nm powinno wytrzymac Ale to jeszcze daleka droga. Po 1 nie wygralem w totka, po 2 wazniejsze sa auta klientow, po 3 nie samym autem czlowiek zyje. A dupowoz tez trzeba tankowac(chore ceny paliw na stacji) i naprawiac Wiec temat biore po lekku tak zeby nie wracac do czegos ponownie Jeszcze dluga lista zakupow: -korby eagle(ida ze stanow) -tlokie JE PISTONS 8.5:1 moze -WG TIAL 44mm -BOV HKS badz precision -clutch fx400 -heble conajmniej 365przod i 300+tyl -poduchy poliuretanowe -IC+doloty -wydech 3,5"+screamer pipe -Apexi AVCR -Kola -malowanie -body RS4(maybe) -kubly -i w 1 kolejnosci bedzie za 7dni. NOWA Pompa oleju r32 mk4 z ASO+musze skrocic miske olejowa -zawory+1mm+szpilki glowicy+remont jej oraz porting -Uklad paliwowy ale to wyjdzie w praniu co mido glowy przyjdzie. I przede wszystkim bede chcial aby to bylo strojone na ori ecu+APEXI, a nie na SA
Kowi87 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Fajny kolorek furacza, daj miniaturki fotek z opcja podgladu, projekt ciekawy trzymam kciuki Jeden VR6t w B6 niedawno przepadł, silnik odpalił ale gosc wkłada własnie 2,7bit, opis na audizine http://www.audizine.com/forum/showthread.php/427305-Project-Stormtrooper-03-Avant-24V-VR6T03-Avant-1.8T-gt-24V-VR6T-gt-2.7TT
jozek726 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 grubo, grubo i fajnie Kowi kolor jest piękny ciekawy jestem jak ma w środku powodzenie kolego
Gość Damian A4 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 to nie jest komentarz !!!!!! piszemy pełnym zdaniem :kox:
Gracjan Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Moje zdanie znasz, idziesz grubo Muszę Cię odwiedzić kiedyś
zabba88 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2012 w srodku bedzie totalny golec:) To jest auto weekendowe do jazdy na codzien mam a4 b5 avant quattro 2.5tdi W moc co ma wyjsc to wyjdzie. Ale po cichu po dotarciu licze na 600+ przy 1,6-1,7b. Dlatego motor bedzie zakuty. Zreszta wyjdzie w praniu Kolor jest bardzo fajny ale mam w glowie juz pomysl na rs4 white body
Kowi87 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 w srodku bedzie totalny golec:) To jest auto weekendowe do jazdy na codzien mam a4 b5 avant quattro 2.5tdi W moc co ma wyjsc to wyjdzie. Ale po cichu po dotarciu licze na 600+ przy 1,6-1,7b. Dlatego motor bedzie zakuty. Zreszta wyjdzie w praniu Kolor jest bardzo fajny ale mam w glowie juz pomysl na rs4 white body nawet sie nie waż, ten kolor masz super unikalny, a takich białasów juz nawet tu na forum pare jeżdzi
zabba88 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2012 Kolor jest ok. Ale prawda jest taka panowie ze robie auto dla siebie. Dla funu niczego wiecej. Mam nadzieje ze to auto nie znudzi mi sie tak szybko jak poprzednie. Po 3tyg goly golf 3 1.8T 340PS i wadze 1045kg nie robil na mnie szalu mimo objezdzania M5 500ps 2006r.
Mauros88 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Projektmega :)Powodzenia w dopieciu wszystkiego
adrianus Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 projekt mega mega, z wydmuszka to nie bedziesz mial problemu, bo z tego co pamietam to ona juz lekko "odelżona" przy zakupie byla takze dwa kubly z przodu i ogien, celujesz w 600+ mam nadzieje ze peknie i zaprezentujesz jak to smiga, powodzenia!!
Kowi87 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Audi S4 R32 Turbo Start Up by Giannakopoulos Ciekawe jak sie ma projekt sajmona
wujek_kamil Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Znam ten ból po przesiadce z szybkiego auta na spowalniacz typu 180km... Współczuję ale MEGA podoba mi się lekarstwo
Polko_V Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 łoszz...Qfa... kolorek mega... a ten projekt...wiesz co robisz
Sqizzy Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Projekt fajny, ale szkoda takiego auta na takie mody. Trzeba było kupić 2.8l i z niego rzeźbić. Pierwsze to to że tańsze przy kupnie, a drugie że zejebiście fajne S4 pójdzie wpisdu.
lolek3003 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 za***isty projekt Kolorek unikalny, mysle ze przy body rs4 ladnie uwydatnilby poszerzenia
Dev Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 zajeb....isty projekt :good: :good: widziałem w USA co potrafia auta z tymi silnikami :shocked: :shocked: :shocked: w/g mnie ten silnik jest jeszcze lepszy od typowej V6-ki S tudziez RS konstrukcja jest bardziej zwarta a dzieki temu jest troche wiecej miejsca pod maską
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się