Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AGB] S4 R32 Turbo GT3788R by zabba88


zabba88

Rekomendowane odpowiedzi

A wiec po kilku projektach mk3 czas przyszedl na 4 buta. I o to stalem sie posiadaczem Audi s4 2,7TT 265PS AGB

Kilka fotek po zakupie oraz obecnego stanu wizualnego.

d61937daf8021fa5m.jpg

ba569a84a4d0a661m.jpg

9ae83d3b0310fd36m.jpg

034b619a734940cbm.jpg

db46573ad1738899m.jpg

31c7d1622d1922b5m.jpg

f95f89d0a1b1ee9cm.jpg

11367f0556e8985am.jpg

Mialo byc 2,7TT+ lecz zapadala decyzja o swapie na 2,8 24vT

-zakup jednostki 2,8 24V 2002r. na cekach

-przepustnica r32(na fotce widac doskonale roznice wielkosciowa 2,8 vs. r32)

52ec2fc2c8e61eebm.jpg

e641bd084acc3ab6m.jpg

242995ce961c7b82m.jpg

to by bylo na tyle narazie.

Trzeba kpl kolejne graty i zobaczymy co z tego wyjdzie

Obiecane fotki:

-nowy motor r32

-trabki do kolektora ssacego

-przekladka

-troche kabelkologii

80e0e9c35425d177m.jpg

f75faa4d7a8423dem.jpg

ba51c7be31a4c772m.jpg

d74b51597d46159em.jpg

d329383562bab45am.jpg

29cfe2a65be678a1m.jpg

A wiec cos tam sie pomalu dzieje. Ale te czesci kosztuja majatek. Wszystko prawie ASO niestety;/

A wiec pokoleii:

-zostala wyczyszczona komora(ale bedzie malowana) gdy usune wszystkie zbedne rzeczy

-przeniesiona pompa ABS w podszybie(brakuje tylko przewodow nowych+przeciagnac elektryke)

-r32 rozlozony na elementy pierwsze i remontowany na nowych czesciach z ASO+niespodzianka:)

-w drodze kute korby EAGLE do vr6 i mysle nad odprezajacymi tlokami 8.5:1 JE PISTONS zeby przekladki nie dawac

-do silnika wsadzone:

panewki glowne+sroby, wzmocnione panewki korbowodowe+sroby ARP, nowa pompa oleju ASO r32, wszystkie uszczelnienia, rozrzad, napinacze, lancuszki, zimmeringi itd.

-szukam szpilek do glowicy bo niestety ARP nie robi do r32 tylko raceware w chorej cenie. Moze uda sie iz ARP wykona dla mnie na zamowienie lecz czekam na kosztorys.

Glowica bedzie wyremontowana+zawory +1mm ssace i wydechowe+porting glowicy

Najwazniejsze zeby bylo czym dmuchnac przyszla dzisiaj moja dziecina z garreta :bigok:

Garret gt3788r A/R 83 twin scroll. NOWKA SZTUKA

Powiem tak GTB2260vk to male gowno przy tej turbinie tak samo jak gt35.

ponizej kilka fotek. wstepnie przymierzylem turbo w docelowym miejscu

Co jakis czas postaram sie zrobic aktual. Malo czasu ze wzgledu na auta klientow, jak i zaraz projekt rownorzedny AUDI B4 quattro competition 2.7 biturbo:D I za 2tyg ruszam z jetta mk2 2.8 24v jak i golf mk2 1.8T APY. Tak ze tylko w jakichs wolnych chwilach cos tam dlubie niestety. :bajer:

f762c495b81db010m.jpg

b8b85429273fae18m.jpg

cf129051369ed780m.jpg

bda19bfdbd2e77acm.jpg

04f2f1d8d95bcfcem.jpg

cfe24d43f5019258m.jpg

eb2c7e0d67125587m.jpg

f5700dc1181aa43em.jpg

Najwiekszy problem to sprzeglo i kolo zamachowe lecz temat juz praktycznie rozwiazany:)

Najtansza opcja kolo zamachowe+sprzeglo z passata vr5 ale to nie dla mnie(za malo wytrzymale)

Kolo juz sie robi zamachowe custom pod docisk i tarcze s4.

Wiec bedzie kolo custom+clutch fx400 6puck+rozrusznik passat vr5 500-700PS i ok 600-800Nm powinno wytrzymac

Ale to jeszcze daleka droga.

Po 1 nie wygralem w totka, po 2 wazniejsze sa auta klientow, po 3 nie samym autem czlowiek zyje. A dupowoz tez trzeba tankowac(chore ceny paliw na stacji) i naprawiac

Wiec temat biore po lekku tak zeby nie wracac do czegos ponownie

Jeszcze dluga lista zakupow:

-korby eagle(ida ze stanow)

-tlokie JE PISTONS 8.5:1 moze

-WG TIAL 44mm

-BOV HKS badz precision

-clutch fx400

-heble conajmniej 365przod i 300+tyl

-poduchy poliuretanowe

-IC+doloty

-wydech 3,5"+screamer pipe

-Apexi AVCR

-Kola

-malowanie

-body RS4(maybe)

-kubly

-i w 1 kolejnosci bedzie za 7dni. NOWA Pompa oleju r32 mk4 z ASO+musze skrocic miske olejowa

-zawory+1mm+szpilki glowicy+remont jej oraz porting

-Uklad paliwowy ale to wyjdzie w praniu co mido glowy przyjdzie.

I przede wszystkim bede chcial aby to bylo strojone na ori ecu+APEXI, a nie na SA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny kolorek furacza, daj miniaturki fotek z opcja podgladu, projekt ciekawy trzymam kciuki :good:

Jeden VR6t w B6 niedawno przepadł, silnik odpalił ale gosc wkłada własnie 2,7bit, opis na audizine :wink4:

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/427305-Project-Stormtrooper-03-Avant-24V-VR6T03-Avant-1.8T-gt-24V-VR6T-gt-2.7TT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:kox: grubo, grubo i fajnie :evil:

Kowi kolor jest piękny :slina: ciekawy jestem jak ma w środku :) powodzenie kolego :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w srodku bedzie totalny golec:) To jest auto weekendowe do jazdy na codzien mam a4 b5 avant quattro 2.5tdi

W moc co ma wyjsc to wyjdzie. Ale po cichu po dotarciu licze na 600+ przy 1,6-1,7b. Dlatego motor bedzie zakuty.

Zreszta wyjdzie w praniu

Kolor jest bardzo fajny ale mam w glowie juz pomysl na rs4 white body :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w srodku bedzie totalny golec:) To jest auto weekendowe do jazdy na codzien mam a4 b5 avant quattro 2.5tdi

W moc co ma wyjsc to wyjdzie. Ale po cichu po dotarciu licze na 600+ przy 1,6-1,7b. Dlatego motor bedzie zakuty.

Zreszta wyjdzie w praniu

Kolor jest bardzo fajny ale mam w glowie juz pomysl na rs4 white body :kox:

nawet sie nie waż, ten kolor masz super unikalny, a takich białasów juz nawet tu na forum pare jeżdzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolor jest ok. Ale prawda jest taka panowie ze robie auto dla siebie. Dla funu niczego wiecej. Mam nadzieje ze to auto nie znudzi mi sie tak szybko jak poprzednie. Po 3tyg goly golf 3 1.8T 340PS i wadze 1045kg nie robil na mnie szalu mimo objezdzania M5 500ps 2006r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

projekt mega mega, z wydmuszka to nie bedziesz mial problemu, bo z tego co pamietam to ona juz lekko "odelżona" przy zakupie byla :decayed:

takze dwa kubly z przodu i ogien, celujesz w 600+ mam nadzieje ze peknie i zaprezentujesz jak to smiga, powodzenia!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Projekt fajny, ale szkoda takiego auta na takie mody. Trzeba było kupić 2.8l i z niego rzeźbić. Pierwsze to to że tańsze przy kupnie, a drugie że zejebiście fajne S4 pójdzie wpisdu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zajeb....isty projekt :good: :good: :good: :good:

widziałem w USA co potrafia auta z tymi silnikami :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked:

w/g mnie ten silnik jest jeszcze lepszy od typowej V6-ki S tudziez RS

konstrukcja jest bardziej zwarta a dzieki temu jest troche wiecej miejsca pod maską

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...