Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ABC] Szarpanie na LPG


predipl

Rekomendowane odpowiedzi

Wiecie czemu Valtek są tak popularne? Bo gazownicy wciskają je każdemu, kto się nie zna i nie może zweryfikować czy set up do jego auta bedzie hulał, a przede wszystkim na takich wtryskach mają największy zarobek, bo są one najtańsze... (czyt. najgorsze również). A potem jak problemy, to zawsze można nie kumającemu klientowi wcisnąć, że to świece, przewody czy że tak to auto ma... Niestety żyjemy w k... czasach, gdzie słowo i honor nic nie znaczą. Liczy się tylko kasa a jak ktoś zarobi robiąc w balona drogą stronę, to już w ogóle ma łeb na karku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam ten wątek.

Spróbuj ustawić przełączeni na 20st.C na REGACH lub VALTEKACH i opisz wrażenia przy temperaturach zewnętrznych sporo poniżej 0.

Nie wierzę, że będzie płynne.

Nigdy nie ustawiałem 20* na reduktorze z powodu opinii że minimum bezpieczne to 30* w zasadzie to dlaczego nie ustawisz 15* ;) to tylko 5*

@pablosan trochę masz racji ale z drugiej strony kupę aut jeździ na Valtkach i maja się dobrze ,nie można wszystkiego generalizować i trzeba dobierać komponenty odpowiednio czyli równoważyć ,to tak jak byś składał komputer i dał byś bardzo dobry procesor i kiepską grafikę to samo jest z LPG podzespoły muszą się równoważyć inaczej pieniądze wydane na marne ale satysfakcja pełna .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jak masz marne wtryski, to dasz najgorszy reduktor i komputer? To troszkę wbrew logice, bo jak masz jeden element słabszy, to musisz skompensować innym ogniwem, bo inaczej to klapa po całości.

Zmieniłbym na 15* i pewnie byłoby to samo, czyli niezauważalnie-ludzie mają nawet 10* na HANACH, ale przełącza mi się po ok. 300m jazdy i chcę, aby się wtryski benzynowe troszkę poruszały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie

Z tego co czytałem od 4 lat jak jeżdżę na gazie to najważniejsze, aby cieszyć się z jazdy na LPG, to w kolejnosci:

1. Dobry reduktor+wtryskiwacze (czyli mechanika)

2. Sterownik do gazu (elektronika)

I absolutny priorytet-dobry/kumaty gazownik, który to ogarnie.

Dobry reduktor+wtryski i słabszy sterownik-ok, super sterownik i gówniane wtryski czy reduktor-instalacja do bani.

A najlepiej wszystko mieć dobre i jeszcze człowieka, który zakłada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jak masz marne wtryski, to dasz najgorszy reduktor i komputer? To troszkę wbrew logice, bo jak masz jeden element słabszy, to musisz skompensować innym ogniwem, bo inaczej to klapa po całości.

Zmieniłbym na 15* i pewnie byłoby to samo, czyli niezauważalnie-ludzie mają nawet 10* na HANACH, ale przełącza mi się po ok. 300m jazdy i chcę, aby się wtryski benzynowe troszkę poruszały.

Nie po prostu nie dam sobie wtrysków HANA jak one mi nic nie dadzą proste i logiczne .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc nie zakladaj tez elemantow zawieszenia LEMFORDER, bo na chińszczyźnie będzie tak samo. Więc lepsza firma nic ci nie da. Nie zakladaj dobrych opon, nie lej dobrego oleju.

Tylko potem nie sprzedawaj auta na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz ty wszystko generalizujesz i tu masz problem,wszystko ma być najlepsze bo inaczej to się nie da jeździć , odpowiedz mi na jedno pytanie po co mam zakładać np:wtryski HANA jak w moim przypadku one nic nie zmienia, i wyobraź sobie że nie leje super oleju nie zakładam super opon i auto jeździ i sprawuje się super ,myśląc tak jak ty to jeździsz gównianym samochodem bo przecież są lepsze auta to po co kiepskim autem jeździsz ?

w zasadzie to skończmy tego off topa bo do niczego on nie prowadzi ,jasno napisałem że lepsze wtryski w moim silniku niczego nie zmienią to głupotą je zakładać .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skąd wiesz, że lepsze wtryski nic nie zmienią? Wypróbowałeś, czy gazownik powiedział? Właśnie wtryski i raduktor mają być jak najlepsze i mogą zmienić dużo, sterownik może nie być na full wypasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.

u mnie pojawil sie taki sam objaw

az doszedlem do tego ze cewka nie dawala rady - sporo modenia z tym bylo.

Na benzynie dawalw rade a na lpg juz nie koniecznie - podlaczony do kompa wylaczalem po kolei wtryski i po odlaczeniu jednego szarpanie ustalo. podmienilem na inny wtryskiwacz (pozyczony) ale to samo, wiec cewka ... podmieniona i auto lata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skąd wiesz, że lepsze wtryski nic nie zmienią? Wypróbowałeś, czy gazownik powiedział? Właśnie wtryski i raduktor mają być jak najlepsze i mogą zmienić dużo, sterownik może nie być na full wypasie.

Jak byś się cofnął kilka postów do tyłu to byś nie zadawał tego pytania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...