norberth Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 Tak właśnie robię. W 07 dodane. W menu CAR pojawiła się opcja regulacji oświetlenia ambiente z tym, że nie jest aktywna. Natomiast w 09 nie mam opcji zaznaczenia bitu 6.
grom Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 Mialem ten sam problem, kilka razy próbowałem , ręcznie zmienialem bity i za którymś razem zaskoczyło.
wrclaguna Opublikowano 3 Lutego 2013 Autor Opublikowano 3 Lutego 2013 Koledzy, mam u siebie oryginalnie moduł 8K0907063D ale niestety nie mogę zakodować tak, aby regulacja podświetlenia w mmi stała się aktywna. Cały czs opcja jest nieaktywna (na szaro). W centr. zesp. elektr. byte 16 mam dostępne tylko 4 bajty. Nawet gdy ręcznie zapiszę 6 bajt na 1 to niby przyjmuje kodowanie ale przy ponownym odczycie bajt 6 jest na 0. Dziękuję za podpowiedzi. generalnie wydaje mi sie, ze to czy sterownik obsluguje pakiet swiatło oznaczają te prostokąty: http://www.audienthusiasts.com/images/Front%20Module.jpg ,jak są pelne to oswietlenie bedzie smigac na bank,jak tylko w połowie http://www.audienthusiasts.com/images/Front_NFG_Module.jpg to nie ma pewnosci trzeba próbować. Tak właśnie robię. W 07 dodane. W menu CAR pojawiła się opcja regulacji oświetlenia ambiente z tym, że nie jest aktywna.Natomiast w 09 nie mam opcji zaznaczenia bitu 6. http://s12.postimage.org/8u0qkfbgp/Nowy_1.jpg Musisz recznie zmienic w Binary zmien drugie 0 od lewej na 1
norberth Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 Dzięki za podpowiedzi. Chyba za 20 razem ale w końcu poszło ;-)
wrclaguna Opublikowano 3 Lutego 2013 Autor Opublikowano 3 Lutego 2013 Spoko Czyli zawsze od prawej w Binary liczymy Bity
fly07 Opublikowano 4 Lutego 2013 Opublikowano 4 Lutego 2013 [quote=wrclaguna; Mozna to jakos ominąc stosując taki patent ---> http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b7-montaz-oswietlenia-daszkow-przeciwslonecznych-wymiany-podsufitowki-221631/ W sumie to temat o B6 ale nic sie nie zmieniło http://s19.postimage.org/5ihqt1pr3/lampki_podsufitki.jpg Patrzę na ten schemat i za chińskiego boga nie mogę dojść... gdzie lecą te 199, 356, 357 i 209 w b8? To, ze do modułu sieci to jasne, ale które wtyki/piny? Z tych dwóch wariantów podłączenia ten dla b7 prostszy, ale może bym spróbował jak w ori wg twojego schematu...
wrclaguna Opublikowano 4 Lutego 2013 Autor Opublikowano 4 Lutego 2013 Do odpalenia ORI lampek pasuje aby nasz sterownik obsługował QQ1 . Dodatkowo musimy miec ORI daszki z przłacznikami stykowymi . Wszystko sprowadza sie do wtyki T17l PIN 17
fly07 Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Jeżeli wszystko sprowadza sie do wtyki T17l PIN 17, to oznacza że schemat połączeń lampki będzie inny niż ten z b7 i ten który podałeś z b6. Czyli: połączenie lampek równoległe, zasilanie z 17. pinu T17 bezpośrednio na lampki a włączenie lampek realizowane poprzez podanie masy przez jeden z przełączników stykowych.
wrclaguna Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Opublikowano 9 Lutego 2013 Jak nie masz Pakietu QQ1 to mozesz pociagnac zasilanie od lampki podsufitki , dodatkowo montując jakies małe wyłaczniki w daszkach .
fly07 Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 "Jeżeli nie masz Pakietu QQ1... " no właśnie często się tak pisze ale co dokładnie znaczy: 1. czy mam odpowiednie dla QQ1 sterowniki ale producent nie zabudował lampek czy 2. mam sterowniki w ogóle nie obsługujące QQ1? Co do daszków - wymieniam na takie z przełącznikami stykowymi. Mam moduł sieci z końc. B (pyt.1) i jest szansa, że obsłuży QQ1. Jednak, to czy da radę sprawdzę później - teraz podłączę daszki do lampki oświetlenia i dopiero jak się okaże, że "B" obsługuje QQ1 to tylko przepnę kabelek i zabiorę się za drzwi...
wrclaguna Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Opublikowano 9 Lutego 2013 Jak masz w MCE 09 Pakiet QQ1 to podswietlenie bedzie ci hulać .
fly07 Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 wrclaguna - HELP. Poległem na razie z rączkami podsufitki - jak je zdemontować??? Chcę odchylić podsufitkę z przodu.
wrclaguna Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Opublikowano 9 Lutego 2013 Bardzo łatwo je zepsuć do tego potrzeba specjalnego wyjmaka . Musisz ten mały plastik podciagnac do siebie . Tu masz jak zdjac daszek itd. 1 - Zaślepka 2 - Elektryczne złącze wtykowe (Wersja wyposażenia ) 3 - Środkowe mocowanie 4 - Osłona 5 - Osłona przeciwsłoneczna Wymontowanie i zamontowanie osłony przeciwsłonecznej : – Odczepić osłonę przeciwsłoneczną 2 na środku samochodu od środkowego mocowania osłony przeciwsłonecznej 1 . – Odczepić zaślepkę 3 za pomocą wkrętaka . – Mocowanie osłony przeciwsłonecznej odchylić w dół strzałka i wyjąć. – Wersja wyposażenia z oświetleniem: odłączyć elektryczne złącze wtykowe i wyjąć osłonę przeciwsłoneczną. Zamontowanie przebiega w odwrotnej kolejności, przestrzegać przy tym następujących punktów: – Zaczepić występ mocowania osłony przeciwsłonecznej w wycięciu podsufitki. – Wcisnąć zaślepkę osłony przeciwsłonecznej aż do całkowitego zablokowania. Zestawienie montażowe - górna osłona słupka A : 1 - Klamry - Umieścić w osłonie - Wymienić w przypadku uszkodzenia lub zniekształcenia 2 - Śruba - Wymieniać po każdym demontażu - Otwór gwintowany na śrubę musi być zawsze oczyszczony, np. za pomocą gwintownika 3 - Osłona - Z symbolem AIRBAG - Ostrożnie odczepić - Przyczepiona na stałe do osłony 4 - Górna osłona słupka A – Odczepić ostrożnie osłonę 1 z symbolem AIRBAG za pomocą wkrętaka z górnej osłony słupka A . – Wykręcić śrubę 2 . – Rozpoczynając od góry, odczepić ostrożnie górną osłonę słupka A 3 . – Wyciągnąć górną osłonę słupka A z tablicy przyrządów strzałka B i zdjąć ją. UWAGA !!! - Przestrzegać przepisów bezpieczeństwa dotyczących podzespołów pirotechnicznych !!! . - Podczas montażu górnej osłony słupka A nie zakleszczyć poduszki bezpieczeństwa głowy. Zamontowanie przebiega w odwrotnej kolejności, przestrzegać przy tym następujących punktów: - Jeśli klamry osłony pozostały w punktach mocowania nadwozia, wymontować je i umieścić przed montażem w osłonie. - Sprawdzić, czy klamry nie są uszkodzone lub zdeformowane, w razie potrzeby wymienić. – Z otworu gwintowanego na śrubę górnej osłony słupka A usunąć pozostałości środka zabezpieczającego, użyć do tego gwintownika. - Jeśli otwór gwintowany nie zostanie oczyszczony, istnieje niebezpieczeństwo, że podczas wkręcania nowa śruba zatrze się i zerwie przy ponownym demontażu. – Umieścić górną osłonę słupka A 1 w mocowaniu 2 tablicy przyrządów i przedniej listwy progowej kierunek strzałki . – Zaczepić górną osłonę słupka A i wywinąć krawędź uszczelki drzwi. Demontaż schowka po stronie kierowcy : Wyjmakiem odczepiamy boczną zaslepkę deski 1 – Wymontować osłonę boczną tablicy przyrządów po stronie kierowcy – Wykręcić boczną śrubę 1. – Wykręcić dolne śruby 3 . – Odczepić górną krawędź osłony tablicy przyrządów 2 po stronie kierowcy za pomocą wyjmaka od tablicy przyrządów strzałki . – Odczepić złącze 16-stykowe (wtyczka diagnostyczna). – Wersja wyposażenia z oświetleniem przestrzeni na nogi: odłączyć elektryczne złącze wtykowe. – Zdjąć osłonę tablicy przyrządów po stronie kierowcy.
fly07 Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 Przestudiowałem to wcześniej, ale nie ma tam słowa o rączkach... Chyba, że są przymocowane tylko do podsufitki a nie blachy... w co wątpię.
wrclaguna Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Opublikowano 9 Lutego 2013 Postaram sie wrzucic ci jak to dokładnie sie wyciaga
fly07 Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 Znalazłem rysunek takich rączek do 8k0 - mają zatrzaski i wygląda na to, że mocowane są tylko do podsufitki...
proximpuh Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 Przestudiowałem to wcześniej, ale nie ma tam słowa o rączkach... Chyba, że są przymocowane tylko do podsufitki a nie blachy... w co wątpię. Jak nie masz specjalnego wyjmaka to dobry jest krótko zagięty śrubokręt pod kątem 90 stopni, po odchyleniu rączki po obydwu stronach są takie kliny, które trzeba pociągnąć mocno do siebie, ciężko, ale powinny odskoczyć, potem już tylko wyjmujesz rączkę
wrclaguna Opublikowano 10 Lutego 2013 Autor Opublikowano 10 Lutego 2013 Odczepić zaślepki 1 i 3 tylko do położenia blokady (nie wyjmować całkowicie, gdyż w przeciwnym razie ogranicznik silikonowy i sprężyna mogą wypaść i trzeba będzie wtedy wymienić uchwyt). – Odczepić zaślepki 1 i 3 wkrętakiem kątowym 2 do położenia blokady. – Wyjąć uchwyt dachowy 4 z wycięcia w nadwoziu. – Umieścić uchwyt dachowy w wycięciu w nadwoziu. – Wcisnąć zaślepki uchwytu dachowego aż do całkowitego zablokowania.
norberth Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 montował ktoś takie listwy? 4F0919177A 4F0919178A ok. 80zł/szt widziałem kiedyś na żywo w A6 - bardzo fajny efekt:
Hohe Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 Ja montowałem w moim poprzednim A6 i zmieniłem w nich diody na czerwone. Wyglądały dużo ładniej. Pasowały do reszty.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się