[B5 APR] Ciężko zagrzać auto
0

    31 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    WITAM w mojej audi a4 b5 2.8 apr ciezko zagrzac silnik do ok 90 stopni w miescie jak dynamicznie jezdze to max ok 80 w trasie 70 to max powiedzcie mi czy tak powinno byc czy nie??? wentylator po uruchomieniu auta odrazu chodzi prosze o wasze opinie z góry dzieki!!! Płyn w chłodnicy jest miedzy min a max..

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Chodzi w sensie na pełnych obrotach ? czy się kręci po prostu luźno ?

    Nie to na pewno nie jest normalne jak nie możesz osiągnąć 90. Na Vagu pewnie jeszcze mniej pokazuje ...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    mocno kreci i chlodzi i np jak jade jest 70 stopni zgasze auto na 5 min jak odpale jest juz 80 ale moment po odpaleniu go schlodzi

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    W tych silnikach z tego co wiem to lubią padać termostaty, ew. możesz jeszcze przysłonić chłodnicę.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wymien termostat mialem ten sam problem a po wymianie zawsze grzeje do 90*C

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    czujnik wody tez do wymiany

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    wymień te dwie rzeczy i powinno byc :wink4:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    a mówilem :gwizdanie:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    W tych silnikach z tego co wiem to lubią padać termostaty, ew. możesz jeszcze przysłonić chłodnicę.

    Przysłonić chłodnicę ? Czy ktoś to jeszcze praktykuje ? I czy w ogóle Wam to coś daje ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ja zawsze to robie na zimę

    od razu wale na całości, trzy razy szybciej sie nagrzewa

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja tam różnicy nie zauważyłem. Tak samo bez jak i z kartonem auto nagrzewało się tak samo długo. Faktem nie było aż takich mrozów, może teraz przy -10 st będzie różnica. Spróbuję.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    mówicie zwykły karton i ogien?

    czy jakis inny materiał tez sie nada??

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    karton bedzie dobry

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Myślałem np o takiej macie jaka wkłada sie miedzy ścianę a grzejnik z jednej strony srebrna folia chyba do odbijania ciepła w tym przypadku w stronę chłodnicy spowrotem.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    czujniki tez lubia padac podobnie jak termostaty ja czujnik zmienialem 3 razy :> ale teraz juz ok Pozdrawiam :hi:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja dałem karton prawie na całości, ale przy obecnych mrozach ok -15 st i tak długo się nagrzewa :wallbash:

    Trasa ok 25 km, a i tak temp dochodzi max do 75st. Dzisiaj jak ją trochę przegoniłem dobił do ok 85. Nadmienię, że i czujnik i termostat wymieniłem jakieś 10k km temu, więc raczej sprawne (przy temp powyżej zera na tej samej trasie grzeje do 90st.)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    przy takich temperaturach ciężko szybko nagrzac diesla, co innego benzynę

    chyba że jedziesz z predkościa ok 100km/h

    mam nowe punto JTD i zeby nagrzac to małe qurestwo trzeba przejechac ze 12km

    jakis czas temu go zapaliłem i zostawiłem na 30minut

    po tym czasie wskazówka tylko lekko sie podniosła :wallbash: :wallbash: :wallbash:

    a jak sie nagrzeje na maxa i zostawimy go na wolnych obrotach wskazówka w oczach opada

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie jest teraz tak łatwo rozgrzać auto stojące na dworze lub w garaż z ujemnej temperatury na temperaturę roboczą silnika :blink:, jeszcze jak nie chce od razu załapać :wallbash:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Czesc wam, dzisiaj kupielm b5 2.8 / w trasie bylo zimno na zewnatrz jakies -15 stopni, i nie dochodzilo do 90 stopni, w miescie czasami do 80 w trasie 70min a 80 max, zrobie to co kolega czujnik wody i termostat i mysle ze to bedzie to samo. Pozdrawiam.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ja jeżdżę na akcję zimową(odśnieżanie) i dojeżdżam fiatem ducato i ten to dopiero wolno sie grzeje a już nie wspomnę o nagrzaniu w srodku no ale ten typ tak juz chyba ma no ale na zime standardowo osłona na chłodnicę no i w tym modelu różnica dosyć spora.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mi wczoraj jak jechałem (ok. 50 km) przy -24 C nagrzał się maks do 80 stopni, a dzisiaj przy -18 już normalnie do 90 stopni. :cool1:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Pozwólcie że się dołącze.Ją znowu mam problem z dogrzaniem silnika.Termostat sprawny 90 po Okolo 5-8 km przy - 18.U góry przy 90stopniach górny przewód chłodnicy lekko ciepły po trasie 20 km i tu właśnie się zastanawiam czemu?.Może ktoś z forowiczów będzie wiedzial? Dziękuje z góry za pomoc.Mi się wydaje że coś z obiegiem jest nie tak.Ale co ? pozd.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    odpowietrz go dokładnie

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy