Bart-S Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 Bartku - zgadza się, absolutnie masz rację, tylko duży % poduszek nie był przerabiany przez 'użytkowników' owych poduszek i widzą tylko to, co jest we wtyczkach. Nie wnikają już do kostki, jak to jest podłączone Bartku ale do czego pijesz teraz bo Twój wniosek widzę trochę obok tematu... ---------- Post dopisany at 21:05 ---------- Poprzedni post napisany at 21:03 ---------- Chyba że chodzi Ci o to, że jak ktoś widzi 2 przewody w poduszce to jest do dla niego znak, że ma podłączone 2 zapalniki a to jest gówno prawda.
barrowiec1 Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 Patryk w div b6 napisał, że miał podpięte dwa naboje... wywnioskowałem, że podpięte dwie wtyczki do poduchy... i tylko o to mi chodzi...
siemian Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 Bartku ale to chyba oczywiste że nikt przy tych kablach nie kombinuje. podpina sie poprostu tak jak sie da przepinasz dwa kable które są i nic nie mostkujesz. a do poduchy wpinasz to co jest i przypuszczam że wszyscy tak to rozumieja bo nikomu by nawet do glowy nie przyszlo mostkowanie kabli w takim miejscu
Bart-S Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 ...konkluzja tak czy siak jest jedna 99% ma podłączone 1 zapalnik ponieważ nie robili mostka na żółtej kostce (chyba nikt tego nie robił i Bogu dzięki). ---------- Post dopisany at 21:07 ---------- Poprzedni post napisany at 21:06 ---------- Patryk w div b6 napisał, że miał podpięte dwa naboje... wywnioskowałem, że podpięte dwie wtyczki do poduchy... i tylko o to mi chodzi... Tak - mógł sobie tak napisać ale faktem jest, że "aktywny" miał tylko jeden nabój. Ja się czepiam, bo zaczęliście pisać - że podłączone są dwa naboje a tak naprawdę jest tylko 1.
miszka Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 Patryk w div b6 napisał, że miał podpięte dwa naboje... wywnioskowałem, że podpięte dwie wtyczki do poduchy... i tylko o to mi chodzi... no bo każdy chyba raczej tak robi i nie zostawia luźnej wtyczki pod poduchą ale ładunek jest podłączony tylko jeden
Bart-S Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 pisał w B6 div. normalnie dwa ładunki miał podpięte Marku j/w. Dla mnie normalne jest że zostawiasz wtyczki w poduszce - ale frazę "dwa ładunki miał podpięte" odczytuję jako podłączone oba obwody zasilania zapalników. ...teraz już mamy jasność o co Wam i mnie chodziło.
barrowiec1 Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 ...konkluzja tak czy siak jest jedna 99% ma podłączone 1 zapalnik ponieważ nie robili mostka na żółtej kostce (chyba nikt tego nie robił i Bogu dzięki).---------- Post dopisany at 21:07 ---------- Poprzedni post napisany at 21:06 ---------- Patryk w div b6 napisał, że miał podpięte dwa naboje... wywnioskowałem, że podpięte dwie wtyczki do poduchy... i tylko o to mi chodzi... Tak - mógł sobie tak napisać ale faktem jest, że "aktywny" miał tylko jeden nabój. Ja się czepiam, bo zaczęliście pisać - że podłączone są dwa naboje a tak naprawdę jest tylko 1. tak jest szefie
Bart-S Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 ...konkluzja tak czy siak jest jedna 99% ma podłączone 1 zapalnik ponieważ nie robili mostka na żółtej kostce (chyba nikt tego nie robił i Bogu dzięki).---------- Post dopisany at 21:07 ---------- Poprzedni post napisany at 21:06 ---------- Patryk w div b6 napisał, że miał podpięte dwa naboje... wywnioskowałem, że podpięte dwie wtyczki do poduchy... i tylko o to mi chodzi... Tak - mógł sobie tak napisać ale faktem jest, że "aktywny" miał tylko jeden nabój. Ja się czepiam, bo zaczęliście pisać - że podłączone są dwa naboje a tak naprawdę jest tylko 1. tak jest szefie
miszka Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 ważne że wszystko się wyjaśniło , nikomu się nic nie stało no i najważniejsze że nie trzeba jakiejś klubowej audiczki testować na ścianie
Bart-S Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 ważne że wszystko się wyjaśniło , nikomu się nic nie stało no i najważniejsze że nie trzeba jakiejś klubowej audiczki testować na ścianie Racja - ale na przyszłość proszę Was dobierajcie lepiej słowa. To jest naprawdę ważny dla nas temat - ludzie to czytają i lepiej aby nikt nie próbował pójść "o jeden most za daleko".
Patryś Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 No to jasne. Będzie :blowup:podczas wypadku. Trzeba montować
patryk10015 Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 witam wszystkich tak miałem dzwona w kostce zółtej nic nie było przerabiane tylko została przełożona tak jak było to podłączone w b6, wczoraj jeszcze kiere rozkrecalem bo obudowa mi haczyła o kiere i kable szły do obu zapalników nic tak nie przerabiałem tylko tak jak od siemiana kupiłem tak wszystko podłączyłem czyli moim zdaniem było podłączone pod dwa zapalniki i dzisiaj podczas dzwonu wywalilo mi na szczęście nic się nie stało nie bawem wrzuce zdjecia dzwonu i wystrzelonej poduszki zdjęć podłączenia nie będe narazie robił do przyjazdu rzeczoznawcy ale opis powinien wystarczyć jak ktoś chcę coś więcej wiedzieć to zadawajcie pytania napewno odpowiem ---------- Post dopisany at 22:03 ---------- Poprzedni post napisany at 21:59 ---------- Nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszlo, Patryk dokonczyl div-a , flaszka sie nalezy....Mam nadzieje ze wszystko oki?, nom ale furmanki szkoda.. Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4 chociaż na tyle na tym forum się przydałem no furki i problemow szkoda ale jest i plus będzie przod s line ze spryskami i parkotronikiem prawdopodobnie i wlecą też chyba bixy i grille s4 bo sa rozwalone i nie wiem jaka szyba czolowa bo pająk po stronie pasażera wyskoczył ---------- Post dopisany at 22:10 ---------- Poprzedni post napisany at 22:03 ---------- reasumując zmieniając kierę w kostce żółtej zostało wszystko tak jak było podłączone w jeszcze starej kierze b6 a w poduszce z b7 nie odpinałem wtyczki od żadnego naboju(podpięte były obie wtyczki pod naboje) więc jeśli ktoś będzie kiere wymieniał albo już ma wymienioną nie zmienia nic w żółtej kostce i nie zmienia nic w poduszce i poduszka wywali tak jak dzisiaj u Mnie ---------- Post dopisany at 22:18 ---------- Poprzedni post napisany at 22:10 ---------- tak wygląda podłączenie poduszki zdjęcie jest z neta bo chcę wam pokazać jest napewno tak podłączone bo jeszcze wczoraj rozbierałem kiere bo plastik obudowy kolumny mi obcierał o koło kierownicze
Bart-S Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 witam wszystkich tak miałem dzwona w kostce zółtej nic nie było przerabiane tylko została przełożona tak jak było to podłączone w b6, wczoraj jeszcze kiere rozkrecalem bo obudowa mi haczyła o kiere i kable szły do obu zapalników nic tak nie przerabiałem tylko tak jak od siemiana kupiłem tak wszystko podłączyłem czyli moim zdaniem było podłączone pod dwa zapalniki i dzisiaj podczas dzwonu wywalilo mi na szczęście nic się nie stało nie bawem wrzuce zdjecia dzwonu i wystrzelonej poduszki zdjęć podłączenia nie będe narazie robił do przyjazdu rzeczoznawcy ale opis powinien wystarczyć jak ktoś chcę coś więcej wiedzieć to zadawajcie pytania napewno odpowiem---------- Post dopisany at 22:03 ---------- Poprzedni post napisany at 21:59 ---------- Nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszlo, Patryk dokonczyl div-a , flaszka sie nalezy....Mam nadzieje ze wszystko oki?, nom ale furmanki szkoda.. Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4 chociaż na tyle na tym forum się przydałem no furki i problemow szkoda ale jest i plus będzie przod s line ze spryskami i parkotronikiem prawdopodobnie i wlecą też chyba bixy i grille s4 bo sa rozwalone i nie wiem jaka szyba czolowa bo pająk po stronie pasażera wyskoczył ---------- Post dopisany at 22:10 ---------- Poprzedni post napisany at 22:03 ---------- reasumując zmieniając kierę w kostce żółtej zostało wszystko tak jak było podłączone w jeszcze starej kierze b6 a w poduszce z b7 nie odpinałem wtyczki od żadnego naboju(podpięte były obie wtyczki pod naboje) więc jeśli ktoś będzie kiere wymieniał albo już ma wymienioną nie zmienia nic w żółtej kostce i nie zmienia nic w poduszce i poduszka wywali tak jak dzisiaj u Mnie ---------- Post dopisany at 22:18 ---------- Poprzedni post napisany at 22:10 ---------- tak wygląda podłączenie poduszki zdjęcie jest z neta bo chcę wam pokazać jest napewno tak podłączone bo jeszcze wczoraj rozbierałem kiere bo plastik obudowy kolumny mi obcierał o koło kierownicze http://images65.fotosik.pl/369/12f748e0e1ba88fdm.jpg No i wszystko jasne. Jeszcze raz proszę - nie piszcie że macie podłączone dwa zapalniki (bo tak nie jest).
patryk10015 Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 jutro będą zdjęcia potwierdzające wystrzał poduszki b7 i zdjęcia kolizji
Bart-S Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 jutro będą zdjęcia potwierdzające wystrzał poduszki b7 i zdjęcia kolizji Ja poproszę o wysłanie do mnie wystrzelonej poduszki gdy już będzie po wszystkich formalnościach.
greg2505 Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 4E0-972-133 panowie czy to jest nr 4-pinowej kostki airbag od b7
patryk10015 Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 jutro będą zdjęcia potwierdzające wystrzał poduszki b7 i zdjęcia kolizji Ja poproszę o wysłanie do mnie wystrzelonej poduszki gdy już będzie po wszystkich formalnościach. postaram się jak mechanior wcześniej się za to nie weźmie ale ogólne zdjecie wystrzelenia będzie jutro na forum
Bart-S Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 4E0-972-133 panowie czy to jest nr 4-pinowej kostki airbag od b7 Tak.
greg2505 Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 4E0-972-133 panowie czy to jest nr 4-pinowej kostki airbag od b7 Tak. dzięki
BeyerBrown Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 Nadal bez odpowiedzi pozostaje kwestia czy ta poduszka przy jednym ładunku PRAWIDŁOWO spełniła swoją funkcję... nasuwa się pytanie czy moc tego podłączonego (żółtego) ładunku jest taka sama jak w kierze B6? Bo może ma tylko połowę jego mocy i pełną skuteczność gwarantuje dopiero wystrzelenie dwóch ładunków? A może (w pełni optymistyczny wariant) jest tak, że każdy z ładunków ma po 100% mocy tego co siedzi w kierze B6 i ten drugi pełni tylko rolę zapasowego (zaostrzone normy bezpieczeństwa?)? Tj. działa tylko w przypadku gdyby ten pierwszy z niewiadomych przyczyn nie zainicjował procesu napełniania airbaga (komputer nie zanotował w określonym czasie zmiany rezystancji żółtego naboju) i najszybciej jak to możliwe wysyła sygnał detonacji do zielonego. Ma ktoś dostęp do poduszek wystrzelonych w kaście B7 by zbadać czy jeden czy oba ładunki zostały zdetonowane podczas dzwona? Luksusem byłby dostęp do dokumentacji, która rozwiałaby powyższe wątpliwości...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się