Diego Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Wyslalem zapytanie,czy zrobia kiere ladna do b6 z przyciskami Mf. Tak samo Ciekawe jaką cenę zaproponują. :gwizdanie:
czaki22 Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 odpisali ze ciezki temat za duza jest poduszka wb6 i sie nie zmiesci , generalnie na dniach bede mial pare kierownic z b6 z poduszkami to sam sprawdze , proponowali przełozenie ladunku i szmaty do obudowany b7[br]Dopisany: 08 Luty 2012, 13:06_________________________________________________diego kiedy bedziesz u mnie sie pochwalic tym cabrio ?
Bieniek Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 odpisali ze ciezki temat za duza jest poduszka wb6 i sie nie zmiesci , generalnie na dniach bede mial pare kierownic z b6 z poduszkami to sam sprawdze , proponowali przełozenie ladunku i szmaty do obudowany b7[br]Dopisany: 08 Luty 2012, 13:06_________________________________________________diego kiedy bedziesz u mnie sie pochwalic tym cabrio ? "witam, przyglądam się modelowi kierownicy 8E0 2001-2004 i modelowi kierownicy 4F0 2005-2011 i nie widzę fizycznie możliwości zaadoptowania multi z 4F0 do kierownicy 8E0. Problem spowodowany jest równicą wielkości poduszki 8E0 która jest szeroka, i na ramionach między poduszką a obręczą pozostaje za mało miejsca na zamontowanie multi z 4F0. Moim zdaniem jest to fizycznie nie wykonalne. Proszę spojrzeć na realizacje kierownic w dziale kierownice indywidualne http://www.tapicerki.carsdream.com/index.php/pl/realizacje/cat/22 wpisując 8E0 i 4F0. Wydaje mi się że łatwiejszym rozwiązaniem byłozy przełożenie zawartości poduszki 8E0 (nabój + szmata) w obudowę poduszki 4F0. " :decayed: Pewnie im skrzynke zasypalismy
czaki22 Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 dokladnie to samo ale dziwi mnie fakt na tyle chetnych juz powinni ncos wymyslec http://www.tapicerki.carsdream.com/index.php/pl/realizacje/szukaj/cat/22
marcuso86 Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 "Wydaje mi się że łatwiejszym rozwiązaniem byłozy przełożenie zawartości poduszki 8E0 (nabój + szmata) w obudowę poduszki 4F0" Trzeba by wiedzieć w którym miejscu "łamie się" obudowa poduszki 8E0 i 4F0.
czaki22 Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 sa 3 rodzaje b7,w jednym typie prawie tak samo
bobikos Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 przecież maskownica poduszki zazwyczaj łamie się na środku w miejscu do tego wyznaczonym. Trzeba by zrobić porównanie jak wygląda worek w B6 i B7, czy rzeczywiście ma inny kształt. Większą filozofią jest dobre zamontowanie zapalnika w pierścieniu worka B7. Wydaje się że jedyną możliwością działania kierownicy z poduszką z B7 w B6 jest przełożenie zapalnika od B6. Ale to temat na osobny wątek, którego w tutaj nie warto rozwijać. PS. Proponuję powrót na poprzedniej nazwy tematu, lub bardziej jednoznacznej - ten sugeruje że istnieje możliwość by poduszka z B7 w B6 odpaliła.
AndyN Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Zacząłbym od zdobycia wystrzelonych poduszek z B6 (trzy i czteroramienna) i B7 by porównać ich budowę wewnętrzną, wielkość przestrzeni, w której umieszczona jest poduszka, wielkość samej poduszki, rozstaw otworów pod śruby mocujące nabój poduszki do wnętrza kierownicy itp. Ale to już jest hardkorowe rezanie, które nie wiadomo jakie może przynieść efekty [br]Dopisany: 08 Luty 2012, 15:05_________________________________________________ Oto co mi odpisała forumowiczka zajmująca się ubezpieczeniami komunikacyjnymi: Kwestia bezpieczeństwa to dość delikatne zagadnienie w ubezpieczeniach i prawie ubezpieczeń.Jeśli sprawa dotyczy OC, ustawa nie ułatwia rozwiązania problemu, jeśli mowa o AC, to większość OWU zawierało będzie zapis, że ingerencja w układy bezp., a konsekwencji ich "nieprawidłowe działanie" wyklucza odpowiedzialność TU za powstałe szkody. Wracając do OC, ew. nawet NNW, nie jest jasno określone wyłączenie odpowiedzialności, aczkolwiek możliwe stać się może ustalenie przycznienia, itd. Ze strony mniej technicznej, uwaga prawna - sąd zadałby pytanie: czy atrakcyjny wygląd był ważniejszy od bezpieczeństwa ... ? Faktycznie airbag może nie działać poprawnie z wielu względów - takie kwestie ustalam jako biegły, rzadko - niestety - na korzyść poszkodowanych :/
Wandej Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 "Wydaje mi się że łatwiejszym rozwiązaniem byłozy przełożenie zawartości poduszki 8E0 (nabój + szmata) w obudowę poduszki 4F0" Trzeba by wiedzieć w którym miejscu "łamie się" obudowa poduszki 8E0 i 4F0. to by było najlepsze rozwiązanie bo nie trzeba by modułów wymieniać tylko okablowanie wyrezać Ktoś się podejmie?? Moge udostępnić kięrę b7
Bieniek Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Na pierwszy rzut oka poduszki sie grubo roznia w konstrukcji. Po przekladce takie same ryzyko,jak to czy wystrzeli poducha b7.Do tego jak podlaczyc MF,skoro okablowanie jest inne?
czaki22 Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 okablowanie to tu pikus jest wtyczke zmieniamy tak jak ma naboj b6 i tyle , gorzej bo to calkiem inne gabaryty sa niestety
HeresR32 Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 A juz myslalem ze bedzie crash test dwa angole i jazda, tylko stigow trzeba znaleźć
Wandej Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 a która jest mniejsza? 4 czy 3 ramienna??
AndyN Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Pytanie czy ktoś sprawdził czy rzeczywiście większy jest nabój poduszki czy tylko cały kapsel poduszki. Dla mnie jedno z drugim nie jest tożsame*. I jak wytłumaczyć, że poduszka z kierownicy trójramiennej jest mniejsza niż z kierownicy czteroramiennej*. Zaczynacie powielać tematy, które były już poruszane. *A jeśli rzeczywiście tak jest to czy kontroler nimi sterujący jest w tej samej wersji?
Artur82 Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 ja śledziłem temat na bieżąco...ale jedno mnie boli...nikt na 1000% nie był w stanie stwierdzić, że poduszka nie wystrzeli...więc dlaczego co niektórzy definitywnie twierdzą, że nie wystrzeli po drugie brak jest konkretnych przypadków z naszego forum, żeby taka kombinacja (auto a4 b6 + kiera i poducha z B7) nie wystrzeliły w przypadku konkretnego dzwona
P-U-M-A Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 Nie wiem jak ty Artur ale ja nie mając 100% pewności nie będę ryzykował życia dla ładniejszej kierownicy i chyba większość twierdzi tak samo jak ja.
marekg Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 ja śledziłem temat na bieżąco...ale jedno mnie boli...nikt na 1000% nie był w stanie stwierdzić, że poduszka nie wystrzeli...więc dlaczego co niektórzy definitywnie twierdzą, że nie wystrzeli po drugie brak jest konkretnych przypadków z naszego forum, żeby taka kombinacja (auto a4 b6 + kiera i poducha z B7) nie wystrzeliły w przypadku konkretnego dzwona Zauważ, że nikt również nie potrafi stwierdzić ze 100% pewnością, że poducha z B7 wystrzeli. A nie trzeba być specjalnie rozgarniętym, że w takim przypadku jakim jest np. poduszka powietrzna albo mamy tę pewność i robimy moda albo tej pewności nie mamy i się tego tematu nie ruszamy. Podejmując decyzję poruszamy się po bezpiecznej stronie, nikt tutaj nie ma ochoty na sobie testować tego moda. W ogóle pozwoliłem sobie wtrącić się w temat, bo mówiąc nieco nieskromnie to ja wywołałem na naszym forum zamieszanie w tym temacie. Zacząłem wnikać w temat bo interesował mnie mod na multikierę oraz radio z B7 co skutkuje zmianą kiery (żeby przyciski a w zasadzie rolki prawidłowo działały) i to ja Andy-iemu podsunąłem wątek z zagranicznych forów. Od tego się zaczeło, a że na szczegółach technicznych się nie znam więc nie udzialałem się przy każej okazji. Dobrze, że poszła za tym fala zainteresowania i wiemy dziś znacznie więcej i niestety dla moda ale rośnie prawdopodobieństwo, że poduszka nie wypali. Jeśli chodzi o zarzuty wobec sprzedających części, to wybaczie wszyscy ale każdy z nas robi moda na własną odpowiedzialność i to każdy z nas powinien szukać dostępnych informacji w temacie. Każda ingerencja w oryginalną specyfikację samochodu ma swoje plusy i minusy i jeśli nie jest oferowana przez autoryzowany serwis to odpowiedzialność za nią i jej skutki bierze właściciel samochodu. Jak się zabiera za modyfikacje samochodu to wypadałoby ogarniać choć trochę temat i umieć ocenić ryzyko z tym związane. Skoro ja mogłem poszukać info to mógł zrobić to każdy. U mnie te informacje wywołały wątpliwości co ostatecznie skłoniło mnie do odstąpienia od moda. A dzięki Siemianowi mam już graty do moda na MF z B6. A zamiast Concerta II+ mam już na stole przygotowany RNS-D. Dopóki nie ma 100% pewności o bezpieczeństwie to oczywistym powinno być, że się wstrzymujemy od modyfikacji. Jeśli ktoś robi inaczej to znaczy, że ingnoruje ryzyko i bierze za to odpowiedzialność. Jeszcze raz powtarzam, trzeba myśleć i wyciągać wnioski jak się decyduje coś kupić, coś zmodyfikować. W razie wypadku będziesz ty czy ja kierować pretensje do tego kto ci sprzedał poduszkę? i co powiesz? że na forum chłopaki zmieniali to nic nie mówili? zostawiam to do przemyślenia
Artur82 Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 marekg... powiem krótko masz częściową rację ale licz się ze słowami
siemian Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 proponje to co proponowałem pare dni temu. Zamknijmy ten wątek żeby uniknąc pyskówek. Jeśli bedzie ktoś miał coś konstruktywnego do dodania to napisze np. do Barta i Bart to doda...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się