trezor4 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Koledzy , mozecie napisac mi w jaki sposob odpowietrzyc uklad chlodzenia nie sciagajac weza idacego do nagrzewnicy ( tego z dziurka ) chyba ze to jedyna metoda na prawidlowe odpowietrzenie. Czasem mozna przeczytac o pompowaniu weza gornego idacego do chlodnicy .
pastaldo Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Koledzy , mozecie napisac mi w jaki sposob odpowietrzyc uklad chlodzenia nie sciagajac weza idacego do nagrzewnicy ( tego z dziurka ) chyba ze to jedyna metoda na prawidlowe odpowietrzenie. Czasem mozna przeczytac o pompowaniu weza gornego idacego do chlodnicy . Można i uciskając ten wąż ale nie zawsze sie udaje. Najpewniejszy jest sposób ze ściągnięciem węża tamten z dziurką. A w czym masz problem ze ściągnięciem tego węża? Przecież to na 2 min roboty.
MASATO Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 po co kombinować skoro zsunięcie tego węża od nagrzewnicy to parę sekund
trezor4 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2012 spoko zsune ten waz tylko napiszcie jeszcze jak to odpowietrzyc , czy na zimnym , czy na cieplym silniku ? ustawic klimatronik na hi i max nawiew ?
pastaldo Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Najlepiej żeby był w pełni rozgrzany co by ewentualne bomble z chłodnicy wyparło jak sie termostat otwoży i wtedy zsuń ten wąż tak by sie ta dziurka pokazała. Jak się pojawi płyn to nasuń wąż i zaciśnij. No i ciesz sie odpowietrzonym układem.
Szarik Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Sam odpowietrzalem uklad naciskajac gorny waz od chlodnicy ale tylko dlatego ze wtedy nie znalem prawidlowej metody ale i tak odpowietrzylem
pastaldo Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Sam odpowietrzalem uklad naciskajac gorny waz od chlodnicy ale tylko dlatego ze wtedy nie znalem prawidlowej metody ale i tak odpowietrzylem tak jak pisałem da się w ten sposób ale nie zawsze sie udaje. Czesto zostaje troche powietrza własnie w nagrzewnicy.
bediks Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 a ja zapytam jakie sa objawy zapowietrzonego ukladu?
pastaldo Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 a ja zapytam jakie sa objawy zapowietrzonego ukladu? Np słabo grzeje
lysytuchom Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Witam.mam problem z odpowietrzeniem silnika ajm.Opowietrzałem go 10-tki razy i nic nie pomogło.Zdejmowałem ten wąż od nagrzewnicy na ciepłym silniku ugniatałem węże i nic.Problem polega na tym że jak zakończe procedurę odpowietrzania to niby wszystko jest ok ale gdy rano wstaje i odpalam samochód słyszę powietrze które znajduje się w nagrzewnicy.Bardzo proszę o pomoc lub spotkałbym się z klubowiczem z okolic Otwocka który ma taki silnik i pomógłby mi go odpowietrzyć.
pastaldo Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Witam.mam problem z odpowietrzeniem silnika ajm.Opowietrzałem go 10-tki razy i nic nie pomogło.Zdejmowałem ten wąż od nagrzewnicy na ciepłym silniku ugniatałem węże i nic.Problem polega na tym że jak zakończe procedurę odpowietrzania to niby wszystko jest ok ale gdy rano wstaje i odpalam samochód słyszę powietrze które znajduje się w nagrzewnicy.Bardzo proszę o pomoc lub spotkałbym się z klubowiczem z okolic Otwocka który ma taki silnik i pomógłby mi go odpowietrzyć. Skądś to powietrze musi się tam brać. Wykluczyłes uszczelke pod głowicą? Może spaliny sie dostają do ukłądu Podjedź niech ktoś Ci zrobi test na obecność spalin w płynie. Ja tak kiedyś miałem (golf 2 1,4 + LPG) jak gaz mi się dostawał do układu przez parownik.
lysytuchom Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Uszczelkę raczej wykluczam.bo była robiona w zeszłym roku.W zeszłym tygodniu wymieniłem nowy czujnik G62 i termostat oraz płyn wszystko w orginale.Zostało tylko go odpowietrzyć.Czy istnieje jakiś inny sposób na wykrycie defektu tego odpowietrzania?Jeszcze jedno jak znaleść klubowiczów z okolic Otwocka któży by mieli taki sam silnik?
aruś12 Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 No i ja ma problem z odpowietrzaniem układu ściągam wąż od chodniczki a tam ledwo co leci chłodnicza pusta zakładam wąż dodaję gazu zaczyna sikać tą dziurką płyn ale termostat się nie otwiera jest 90% i nic słychać że się przelewa do chodniczki z powietrzem silnik góra był robiony 2 lata temu było wszystko wymieniane trzyma cały czas 90% a chłodnica główna zimna nie wiem czy da się ogóle w takie mrozy odpowietrzyć układ chłodzenia
tkamicki5 Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 witam.panowie a w a6 jest to samo do odpowietrzania układu z tym zsuwaniem węża?
ostry785 Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 witam, też mam problem z odpowietrzeniem układu, wymieniałem termostat i teraz w ogóle nie idzie płyn do nagrzewnicy, nie wiem co robic termostat orginalny, przed wymianą wszystko było w miare ok. jak odpowietrzyć układ? pomóżcie koledzy
pastaldo Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 witam, też mam problem z odpowietrzeniem układu, wymieniałem termostat i teraz w ogóle nie idzie płyn do nagrzewnicy, nie wiem co robic termostat orginalny, przed wymianą wszystko było w miare ok. jak odpowietrzyć układ? pomóżcie koledzy zsuwałes ten waż z krućca nagrzewnicy?
ostry785 Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 tak, z króćca i z nagrzewnicy i nic nie dało,
danielom Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 zagrzej do 90' i trzymaj na 2000 tys zeby skutecznie odpowietrzyc.
ostry785 Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 przejechałem 185 km i się nie odpowietrzyło, zaczęło za to kapać z okolicy pompy wody.
pastaldo Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 przejechałem 185 km i się nie odpowietrzyło, zaczęło za to kapać z okolicy pompy wody. a wymieniłeś oring? Bo nie zawsze jest w komplecie. Ja jak kupowałem swój termostat to oddzielnie oring nowy kupowałem. A jak nie to na silikon złożyć i tez będzie ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się