Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Nie odpala za pierwszym razem na mrozie, kontrolka i 3x pisk


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, po nocy jak próbuję odpalić autko jest mały kłopot. Wskoczy na 300 obrotów pyrknie z 2-3 razy i tyle. Do tego świeci się kontrolka (!) i jest 3 krotny sygnał. Za drugim razem odpala bez problemu. VAG pokazuje

16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity

P0134 - 35-10 - - - Intermittent

00561 - Mixture Adaptation

15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent

16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal

P0116 - 35-10 - - - Intermittent

17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded

P1328 - 35-10 - - - Intermittent

Opublikowano

akumulator slaby,dlatego jest ten sygnał

Opublikowano

Sprawdz akumulator

Opublikowano

Nie żartuj w tym roku w lipcu kupiłem nowiutki BOSCH S4 52AH 470A.

Opublikowano

nikt tu nie żartuje,sprawdź akumulator oraz jak ci ląduje alternator

Opublikowano

witam podepne sie bo po zapaleniu mojej na mrozie przekraczajacym 20s tez piszczy trzy razy i miga kontrolka po przejechaniu z 2km gasnie i wszystko ok. sprawdzałem wszystkie płyny i git [br]Dopisany: 02 Luty 2012, 09:39_________________________________________________a ztym zapalaniem to mysle ze cofa ci sie paliwo sprawdz tak przy zapalaniu najpierw przekrec kluczyk na zapłon ze dwa razy i dopiero krec jak zapali za pierwszym to konczy sie pompka

Opublikowano

w adp pompka nie pracuje w momencie załączenia zapłonu tylko w tedy jak kreci silnik wiec przekręcanie i cofanie stacyjki przy pompce nic nie da może filierek paliwa jest do wymiany i ciężko przechodzi paliwo

Opublikowano

Jesteś pewien? :mysli: W całkiem podobnym silniku AHL po przekręceniu kluczyka słychać pracującą przez chwilę pompę paliwa.

Opublikowano

Nie żartuj w tym roku w lipcu kupiłem nowiutki BOSCH S4 52AH 470A.

przy takich mrozach sprawność aku. spada do 30-40%

ja mam dwu letnią centre future 72AH i po kilku dniach postoju w garażu też pika :thumbdown:

przy takiej temp. warto od czasu do czasu aku. podłączyć do prądu - zwłaszcza jak się jeździ na krótkich odcinkach

Opublikowano

Co do 3 krotnego piknięcia to chyba za każdym razem przy próbie odpalenia by piszczał. A piszczy tylko rano, gdy stoi po całej nocy. [br]Dopisany: 02 Luty 2012, 12:03_________________________________________________

przy takiej temp. warto od czasu do czasu aku. podłączyć do prądu - zwłaszcza jak się jeździ na krótkich odcinkach

No nie jeżdżę na dłuższych niż 3-4km w jedną stronę. Często nawet do 80C nie zagrzeje silnika.[br]Dopisany: 02 Luty 2012, 12:04_________________________________________________Za godzinie jeszcze raz podepnę autko pod kompa, i sprawdzę miernikiem ładowanie.

Opublikowano

a kiedy jest najwięcej problemów z odpaleniem - jak rano jedziesz do pracy czy jak z niej wracasz? :wink4:

po pierwszym odpaleniu motorownia się rozrusza, olej przemiesza, alternator trochę podładuje aku. i już w południe czy popołudniu lepiej odpalić auto

Opublikowano

Problem tylko po pierwszym przekręceniu kluczyka rano, po całej nocy. Jak zgaśnie i 2 raz przekręcę kluczyk pali normalnie.

Opublikowano

Co do 3 krotnego piknięcia to chyba za każdym razem przy próbie odpalenia by piszczał. A piszczy tylko rano, gdy stoi po całej nocy.

bo rano przy - 15 dostaje najwiekszego obciazenia, pozniej podladuje i jest spoko

Opublikowano

Panowie ja mam zaś inny problem może nie do końca taki jak kolega bo mi autko odpala odrazu ale ostatnio zauważyłem że przy tych mrozach gdy odpalam rano przez dosłownie 1,5sek po odpaleniu świeci żółta kontrolka ABS i gaśnie. Powiedzcie mi czy mam się tym przejmować? czy też może to ma jakiść związek z tymi mrozami do -25 w nocy i dlatego autko sie tak rano zachowuje?

Opublikowano

Według VAG napięcie 13,87 na włączonych światłach na wolnych obrotach.

Opublikowano

to masz troszkę za małe to napięcie lądowania u mnie w pełnym obciążeniu ma 14,1 i nigdy mi nie spadło poniżej 14v

Opublikowano

ta kontrolka (!) i potrójne pikanie oznacza nic innego jak słaby akumulator sprawność akumulatora przy temp 0st.C wynosi 80%, a przy -10st.C już tylko 70% (w przypadku w pełni naładowanych akum.) bo jeśli jeździ się na krótkich odcinkach i akumulator nie jest w pełni naładowany to sprawność jeszcze bardziej spada

Opublikowano

u mnie pika ale mryga kontrolka płynu chłodniczego dzis rano tez tak miałem ale chwila pracy i wszystko w normie i zadnych błedów wiec to chyba ten aku przysiada z rana

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...