slo Opublikowano 8 Lutego 2012 Autor Opublikowano 8 Lutego 2012 no to najlepiej gwint i sobie ustawiać inny setup na zime a inny na lato
kuki221 Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Zdecydowanie gwint był by dobry, ale to mowie zależy gdzie kto jeździ autem, ja jeżdżę często latem na ryby, gdzie trzeba jeździć polnymi drogami po dziurach, błocie itp
Marks2004 Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Jak mowa o gwincie to oddam swój w dobrej kasie kupiłem dla siebie ale jednak nie doczeka sie założenia bo sprzedaje b6 i kupuje b8 gwint to używany 4 miesiące FK Hightsport wiem że używany 4 miesiące bo kupiony od znajomego tak że jest w bardzo dobrym stanie gotowy do założenia na auto KOMPLETNY 100% CENA PW
roki1990 Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 kuki221 zdecyduj się jaką miałeś tę zawieche H&R bo wcześniej pisałeś -35 teraz -80 a to dość duża rozbieżność Jaki miałeś kolor sprężyn ? Co do obcierania dużo zależy także od ET i szerokości felgi i opony, nie pamiętam teraz dokładnie danych mojej felgi lecz u mnie obcierało. Pozdrawiam
kuki221 Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 kuki221 zdecyduj się jaką miałeś tę zawieche H&R bo wcześniej pisałeś -35 teraz -80 a to dość duża rozbieżność Jaki miałeś kolor sprężyn ? Co do obcierania dużo zależy także od ET i szerokości felgi i opony, nie pamiętam teraz dokładnie danych mojej felgi lecz u mnie obcierało. Pozdrawiam kolego według numerów na sprężynach to był model -35 ale powiedz mi czemu jak założyłem 1BV auto podniosło sie o 5cm a wiadomo ze 1bv to chyba -20 lub - 30 już nie pamiętam. Dlatego po tej podmiance stwierdziłem że autko na tych h&r siedziało sporo niżej, może były źle dobrane. Jeśli jestem w błędzie to mi to wytłumacz
roki1990 Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Fakt może były źle dobrane lecz wtedy zachodzi różnica około 10mm od fabrycznego obniżenia sprężyny czyli miałbyś może -45, a nawet jak -50 to nie jest jednak możliwe żeby sprężyna opuściła samochód ponad jeszcze raz tyle co w katalogu Ciężko mi uwierzyć, że po wymianie na S-Line'y aż tyle poszło do góry...
P-U-M-A Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Nigdy w życiu nie miałeś -80 na tych zdjęciach ;D
kuki221 Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 No głowy sobie uciąć nie dam ale mówię tylko o spostrzeżeniach mierząc metrówką od podłoża do rantu błotnika na jednym i drugim zawiasie. uważasz że serii nie da się opuścić 8 cm ?
P-U-M-A Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 No głowy sobie uciąć nie dam ale mówię tylko o spostrzeżeniach mierząc metrówką od podłoża do rantu błotnika na jednym i drugim zawiasie. uważasz że serii nie da się opuścić 8 cm ? 6cm to na przodzie kołło 17" jest równe z błotnikiem6.5cm na tyl koło się już chowa więc opuścić się da na gwincie ale jeździć się na -8 nie da po tych zdjęciach co tam widziałem u ciebie to może masz te -5
kuki221 Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 No głowy sobie uciąć nie dam ale mówię tylko o spostrzeżeniach mierząc metrówką od podłoża do rantu błotnika na jednym i drugim zawiasie. uważasz że serii nie da się opuścić 8 cm ? 6cm to na przodzie kołło 17" jest równe z błotnikiem6.5cm na tyl koło się już chowa więc opuścić się da na gwincie ale jeździć się na -8 nie da po tych zdjęciach co tam widziałem u ciebie to może masz te -5 a ty u Siebie co te fotki podawałeś ostatnie to ile masz na - ?[br]Dopisany: 09 Luty 2012, 20:28_________________________________________________na h&r przednie miałem na równo oponki z błotnikiem a tył delikatnie schowane
P-U-M-A Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Zrobie zdjęcia na równym i ci wyśle teraz mam przód -5 63cm a tył -4 64cm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się