Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B5 ADR] Instalacja LPG Bardzo późno przechodzi na Gaz


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie radze sprawdzic wpiecie reduktora w uklad ostatnio to przerabialem a mam instalke na gwarancji ale olalem to sam grzebalem bo gaziarze pojecia o tym nie mieli

Wpięte mam dobrze sprawdzałem jak jechałem po 2km reduktor cieplutki przy mrozach.Tak Przy okazji ile ci pali ten twój motorek LPG Braciak zastanawia się nad kupnem takiej laluni

Opublikowano

newerafan

czujnik temperatury powinien być za reduktorem jak najbliżej wtryskiwaczy aby dobrze działała korekta

reduktor ma za zadanie ogrzać i odparować gaz

przełączenie masz ustawione na 45 stopnia, ale jest to temp reduktora a gaz ma sporo niższą temp przy tych mrozach

Opublikowano

Czujnik

kolego jedz do dobrego gazownika i w programie jest ze od ilu ma sie zalanczac na gaz ja mialem ustawione na 45 stopni teraz mi zmienil na 25stopni i szybciutko mi sie przelancza .. jak byly mrozy itd.. to zdazylem zapalic fajke wyskrobalem szyby i juz mialem na gazie a w lato to moment .

a i jeszcze jedno jak u Ciebeiz czujnikiem temperatury gazu ??

bop u mnei ejst dowymiany jak nei depcze auta to jest ok a jak juz powyzej 3,5tys obrotow to reduktor dostaje za***iście ujemna temperature i przelancza na gaz i jego mamdo wymiany. wiec albo ustawienia albo ten czujnik temperatury gazu .

Czujnik jest nowy Instalacja ma 3miesiące nówka sztuka Wiem że można przestawić na mniejszą temp.Ale nie chcę tego Po to jest sekwencja że by chronić silnik przed zużyciem jak bym chciał tak mieć załorzył bym zwykły LPG niżej już na pewno nie dam mu zejść na reduktorze. Na wężu zaraz przed reduktorem jest wmontowany czujnik i tam ustwia się temp. Gazu która puszczą ją do reduktora gaz jest zimny a w mrozy jeszcze bardziej i nie poda go do reduktora jeżeli nie będzie miał tem zadanej w ustawieniach i dlatego muszę chyba znowu do gaziarza podjechać że by mi ją obniżył jeszcze na mniejszą

kolego jakim cudem masz puszczony gaz do reduktora jakimś wężem i to jeszcze z jakimś czujnikiem temp.to niemożliwe

Opublikowano

newerafan

czujnik temperatury powinien być za reduktorem jak najbliżej wtryskiwaczy aby dobrze działała korekta

reduktor ma za zadanie ogrzać i odparować gaz

przełączenie masz ustawione na 45 stopnia, ale jest to temp reduktora a gaz ma sporo niższą temp przy tych mrozach

Nie mam obecnie aparatu i nie mogę porobić fotek instalacji bo bym pokazał jak to wygląda. A może mi ktoś wyśle jak wygląda ten czujnik tem C gazu?

Opublikowano

Reduktor powinien być wpięty w układ chłodzenie najlepiej na rurkach idących do nagrzewnicy równolegle. I podstawą jest aby był odpowietrzony. Bo jeśli nie to pomimo że silnik osiągnie temp to reduktor dalej będzie zimny. A więc logiczne że się nie przełączy. Dodatkowo sprawny termostat. Ja mam ustawioną temp na 45* i przełącza mi się dość szybko. Inna sprawa że robię przeloty większe niż 5km jednorazowo ale i tak latem łapie temp i przełącza sie zanim pozamykam bramę od garażu i od podwórka. Teraz dodatkowo jeszcze muszę z 500m przejechać przez moje miasteczko i się przełączy.

Opublikowano

Reduktor powinien być wpięty w układ chłodzenie najlepiej na rurkach idących do nagrzewnicy równolegle. I podstawą jest aby był odpowietrzony. Bo jeśli nie to pomimo że silnik osiągnie temp to reduktor dalej będzie zimny. A więc logiczne że się nie przełączy. Dodatkowo sprawny termostat. Ja mam ustawioną temp na 45* i przełącza mi się dość szybko. Inna sprawa że robię przeloty większe niż 5km jednorazowo ale i tak latem łapie temp i przełącza sie zanim pozamykam bramę od garażu i od podwórka. Teraz dodatkowo jeszcze muszę z 500m przejechać przez moje miasteczko i się przełączy.

Termostat mam nowy przewody też dobrze podpięte reduktor po przejechani 2 km cieplutki Myślę że to chodzi o te ustawienia lpg że trzeba zniżyć w komputerze temperaturę bo na reduktorze mam temp. 28st C ustawioną podczas której powinno się przełączyć teraz jest cieplej i przełącza sie po jakimś kilometrze na postoju przy wczorajszym lekkim mrozie na klimatroniku pokazywało temp. 50 st C na silniku i się przełączył dopiero nie wiem muszę jeszcze chyba podlecieć do tego gaziarza w Audi 80 B4 przy mrozach takich jak jechałem szybciej mi się przechodził na gaz a miałem na reduktorze 32 st C ustawione ten sam kolo zakładał mi instalkę do tamtej i tej zna się mam gwarancję na 2 lata niech to przepatrzy jeszcze a jak nie to skoczę do innego dobrego ziomka:)

Opublikowano

ja mam lovato smart i od tygodnia mi się nie przełączył na gaz, a ty gadasz. Fakt ze mam do pracy 5 kilometrów. ale w d... mam taką oszczedność.Normalnie benzyna 100zł mieś na zapłon ,teraz jak są mrozy to nawet nie liczę bo pali jak smok. Teraz trzeba doliczyć koszt instalacji i koszt przeglądów, i wychodzi ,,oszczedność'' . Pozdrawiam i odradzam wszelkiego rodzaju lpg.

Coś macie panowanie nie tak z tymi instalacjami, może to uroki sekwencji czy czegoś innego, ale instalacja gazowa, w zimę, w 2.0 silniku VW, przełącza się na benzynę w ciągu 3minut max. W okresie letnim, po mocniejszy przy gazowaniu lub odczekaniu 30sek-minutę na jałowych.

Opublikowano

Bo zakładacie gdzie taniej, a nie gdzie lepiej.

Ja mam dobrej jakości graty i przy ok. 0st.C przełącza mi się po 500m jazdy. I od razu jedzie dobrze, bez żadnych szarpań, przerywań. Ale to zasługa dobrego reduktora i wtrysków. Oczywiście prawidłowo wpięte w obieg i odpowietrzone.

Instalację gazową zakłada się, żeby jeździć na gazie a nie na benzynie.

Jak coś jest nie tak, to przecież obowiązuje gwarancja.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...