KamisG 0 Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Witam planuje kupno alu do mojego B6... kusi mnie felga 18" ale boje sie o zawieszenie i trwalosc samych felg.... Ceny felg sa porownywalne ... opony wiadomo droższe w przypadku 18stek... prosze podzielcie sie swoimi doswiadczeniami ... pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 bierz 18 ja nie zauważyłem różnicy w komforcie między 17 a 18 wygląd lepszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slo 2 Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 najlepiej gdybyś się przejechał na 17 i 18.. Prawdopodobnie nie odczułbyś różnicy dużej. a 18 to lepsze prowadzenie oraz wygląd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 18 tez kiedys sie zastanawialem i teraz mniej niz 18 nie widze w nadkolach B6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Dokładnie tak jak już koledzy napisali, bierz 18", różnica w komforcie żadna a wiele ładniej wygląda. Jeśli chodzi o cenę opon to też zbiżone. Przeskok cenowy jest pomiędzy 16" a 17". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medik 0 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Jak weźmiesz 17, to będziesz żałował, że nie kupiłeś 18... Także śmiało pakuj 18 cali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M.Arrkadiusz 0 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 A przy okazji tematu,a do B5 jakie będą odpowiednie oprócz serii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Damian A4 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Do b5 też 18 b6 bo 16 wygląda tak samo śmiesznie jak b5 na 15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M.Arrkadiusz 0 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 To fajowo, będzie mega koza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk10015 1 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 ja też miałem ten dylemat dopóki nie zobaczyłem jak to wygląda na żywo i na nowy sezon już 18 rs6 czekają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M.Arrkadiusz 0 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Do 18'' trzeba zawieszenie chyba obniżać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk10015 1 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Nad zawiechą też myślę bo na tyle ostatnio na diagnostyce słabe było więc będe mial okazje do obniżenia ale nie wiem czy konieczne jest obniżenie zawiechy przy 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puzzel1 0 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 do 18" b6 konieczne gleba, przynajmniej z 4cm.. Kolega zalozyl u siebie do b6 zawieche -70mm, to jest w sam raz przy felgach 18" s-line. Czasem mu przytrze opona o nadkole, ale to przy czterech osobach na stanie, w dwie osoby jak sie jedzie to jest w sam raz. No i wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 ja mam przy 18 zawiechę -20 i niżej niechcę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk10015 1 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 ja też myślę zrobić glębę ale w miarę swoich funduszy odrazu wszystkiego nie zrobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyabc 3 Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Felga tylko 18 bo bedziesz załował jak kupisz 17. Sam miałem taki dylemat i dobrze zrobiłęm ze kupiłem 18. Zawieche musowo trzeba obnizyc. I zalezy czy chcesz miec jeszcze jakis komfort to wtedy zakładasz -30 i bedzie juz fajnie wyglądało lub bawisz sie w gwint. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johny_walker 0 Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 bierz 18", ja przy swoich 17" czuje lekki niedosyt A do B6 to już w ogóle 18" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryś 0 Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Podłącze się pod temat. Ja do swojej B6 Avant mam zamiar kupić 18" tylko mniej więcej z jakim ET szukać żeby felga ładnie równała się z nadkolem? Bo nie chce pchać się potem w dystanse bo to kolejne koszta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarku21 1 Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 nie mogłem sie powstrzymac by nie przymiezyc zakupu na sezon letni . przy okazji macie porównanie 16&18 wszystko na zwykłym zawiasie co prawda nie 17&18 jak kolega pyta ale jakis podglad jest bierz 18'' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slo 2 Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 hah ale taczka a tak serio to ładniutkie 18. Widać różnice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się